דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כישוף להחזרת אהבה. 

מאת    [ 21/11/2010 ]

מילים במאמר: 654   [ נצפה 9004 פעמים ]

מדוע מזל הזיווג שלנו חסום: "לא טוב היות האדם לבדו"{בראשית ב"-י"ח}.

כולנו נולדנו לתוך צירוף מקרים שאין לנו שליטה עליו:יום לידה , שעת לידה ,תאריך לידה ,מקום לידה ,והשם שבחרו לנו.  על כן כולנו נפעמים מול תהפוכות הגורל ומי מאיתנו לא שואל מהו אותו דבר מסתורי שחוסם ומעכב את נשואי? האם אנשא אי פעם? למה זה קורה לי? ומדוע דווקא עתה?בעולמנו ובחיינו אין מקריות .לכל תוצאה יש סיבה, ולכל סיבה יש גורם מסובב,חוכמת הקבלה מלמדת אותנו את החוקיות והסדר של החיים ,ונותנת לנו כלים שבאמצעותם יכולים אנו לחולל שינוי בגורל הצפוי לנו ובכך להשפיע על הכוחות החוסמים והמעכבים ולא להיות מושפעים מהם, ובכך לשפר את מזלנו וגורלנו ולחיות חיים טובים יותר.

לכל אלה בחור ובחורה אשר רואים כי במשך שנים אחדות אין הם מצליחים להתקשר עם בן זוג,או ללא שום סיבה נראית לעין הקשר מתפוצץ ,רצוי ומומלץ לבדוק את הנושא אצל איש קבלה בלבד על מנת שיראה אם כוח המזל של הבחור או הבחורה חסום ומעכב וכאן יש להפעיל כוחות המוכרים לנו "כקבלה מעשית" שפרושה שימוש בידע של שמות וכוחות קודש כדי לפתור את בעיית העיכוב בנישואים.ידוע שכשם שהקב"ה רופא חולים ע"י שליח,הוא גם מזווג זיווגים ע"י שליח .ייתכן שהזיווג ממש עומד אחר הכותל,משגיח מן החלונות ומציץ מן החרכים וממתין שתפתח, הדלת צעד קבליסטי קטן מצד שימוש בקבלה מעשית עשוי לבטל את המחסומים והעיכובים ולפתוח את מזל הזיווג למימוש נישואים.

כעת נביא לכם לקט סגולות כמבוא לטיפול בבעיות מציאת זיווג וסיפור הצלחה בנושא זה:
בין עשרות הטלפונים אותם קיבל הקבליסט אסי פיניאן בחודשים האחרונים נישמע קול מיואש מאוד של אישה כבת 38 אשר לדבריה מאז הגרושים שלה לפני12 שנה כל מערכת יחסים בה היא נימצאת מסתיימת ללא סיבה למרות שלדבריה היא בעלת חזות נאה ואף עובדת במישרה בכירה במישרד ממשלתי אסי שאל בספר הקבלה גורלות רבי חיים ויטל זצ"ל, מדוע זיווגה של זאת ברת ישראל מתעכב ?והתשובה שנתקבלה הייתה זאת ברת ישראל מעוכבת לבן זוגה מחמת מזלה הקשה .כלומר יש בעיה של מחסום ועיכוב שנובעים מכח מזלה. אסי בנה טיפול על פי חכמת הקבלה המעשית שניקרא "כתיבות לביטול עיכוב נישואים לאישה , לפני כשבוע הנ"ל חזרה לאסי והודיעה לו כי הכירה בחור לפני חצי שנה והאהבה פורחת ובנוסף הם מדברים על מיסוד הקשר ברצינות.
 
קחו מספר עלים של רוזמריןטרי או יבש ומספר עלים של זעתר. פזרו בפינות הבית ומומלץ גםמעל המיטה – למשך 30 יום - , ותבקשו להסיר חסימות הגורמות למציאת בן /בתהזוג. מומלץ לקרוא במשך 14 יום אתשירת הים או את שיר השירים. החזיקו ביד ימין את אבןהמונסטון ובקשו זיווג הגון, שאו אותו על גופכם יום יום או שימו אותה מתחתלכרית. כמו-כן, מומלץ לשים מספרעלים מצמחים אלו בכוס מים חמים ולשתות יחד עם כפית דבש.


 
להסתובב סביב ביתו 7 פעמים עם כיוון השעון להגיד שמו ושם אימו והכל פתוח ומשוחרר על פי סודות הקבלה אדם השותה מכוס הישועות שגילה את סודה הרשש הקדוש יראה ישועות. כוס הישועות והמשאלות האמיתית - עשויה כסף טהור. כוס זויוצרה בדיוק רב על פי הכתוב בסיפרי הסוד והקבלה. הכוס בנוייה באופן כזה שמילואן שלהאותיות ניטבע בתוך המשקה שבכוס ותהליך ייצורה וחציבת האותיות בה לווה בהשגחהצמודה. .

הכוס נעשית על פי סודות הקבלה שגילה הרש"ש הקדוש, מגדולי המקובלים לפניכשלוש מאות שנה. בשימוש נכון של צירופי האותיות החקוקות בכוס מוצאים מזור למחלותקשות, לעין הרע ולמצוקות וקשיים. כמו כן משתמשים בכוס למילוי משאלות ותפילות למציאתזיווג, לפקידה בזרע ברקיימא, לשלום בית, להטבה בחינוך ילדים, לפרנסה, להצלחה בעסקיםועוד ועוד... הכוס מגיעה בצירוף תפילה מיוחדת ויחודית שתסייע לכם רבות בקיוםהסגולה.
אסי פיניאן קבליסט ומיסטיקן נותן יעוץ ומקבל קהל בטלפונים 0505769357 בבית 046792751

בין איש לאשתו . אם אין לבעל שלום בית. ושונא את אשתו . סגולה

לכתוב שמו ושמה כתיבה תמה על קלף חלק ועב בשורה אחת .

ותחת השורה הזאת יכתוב עוד שורה אחת .

“אתה שלום וביתך שלום וכל אשר לך שלום"

ולהניח הקלף בתוך איזו משקה עד שימחק הכתב . והבעל לא ידע כלל מזה

והאישה תיתן לבעלה לשתות המשקה הזה . ותעבור השנאה מלבו.

ורצוי בערב שבת

 

 

 

 

אסי קבליסט ומיסטיקן בעל האתר "אסי עושה הניסים" http://www.2all.co.il/web/Sites/asi1kabala ליעוץ יש לפנות לטל:0505769357




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב