דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


לימודים בחול - חוויה מרתקת 

מאת    [ 21/11/2010 ]

מילים במאמר: 485   [ נצפה 3088 פעמים ]

בישראל, כמו בכל מדינה אחרת, לימודים פותחים צוהר לחיים טובים יותר, עם עבודה מוצלחת יותר, שמשלמת משכורת גבוהה יותר. אולם אחרי שהתקבלה החלטה ללמוד לתואר ראשון, שני או שלישי, נותרה פתוחה השאלה איפה ללמוד. ובכן, האם לקחתם בחשבון אפשרות של לימודים בחו"ל?

בישראל ישנן חמש אוניברסיטאות ? האוניברסיטה העברית בירושלים, אוניברסיטת תל אביב, אוניברסיטת בן גוריון בבאר שבע, אוניברסיטת חיפה והטכניון שנמצא גם הוא בחיפה. ובעולם? מאות ואלפי מוסדות לימוד איכותיים מחכים לכם.

מה היתרונות של לימודים בחו"ל?

באופן כללי, לימודים בחו"ל מציעים מספר יתרונות על פני לימודים בארץ. ראשית, עצם העובדה שהלימודים מתקיימים בארץ זרה מוסיף לחוויית הלימודים ומעשיר אותה. שנית, עם כל הכאב שבדבר, כל המחקרים מוכיחים שמצב ההשכלה הגבוהה בישראל הוא בכי רע ונמצא בהידרדרות מתמדת.

בארה"ב, בבריטניה, באוסטרליה, באיטליה ובמדינות נוספות ישנם מוסדות לימוד מהשורה העולמית הראשונה. לאלה מכם שמעוניינים ללמוד עם ומפיהם של הטובים ביותר ? מומלץ לשקול לימודים בחו"ל. ההשקעה של מוסדות לימודים יוקרתיים בתוכניות הלימוד שלהם, במורים ובקורסים גדולה פי כמה ממה שרואים אצלנו, והאיכות של הלימודים בהתאם.

לימודים בארה"ב מציעים לך את החוויה המרתקת ביותר

ארצות הברית היא המארחת הגאה של רוב המקומות הראשונים ברשימת האוניברסיטאות המובילות בעולם. בין השמות הבולטים נמצאות אוניברסיטאות ה-Ivy League: הרווארד, פרינסטון, ייל, ברקלי, אוניברסיטת פנסילבניה, דרמות' קולג', קורנל, בראון, אוניברסיטת קולומביה וכמובן האוניברסיטה הטכנולוגית היוקרתית MIT.

המוניטין חסר הפשרות שיצא לאוניברסיטאות אלה ואחרות בארה"ב ובעולם יצר מציאות בה בוגריהן מבוקשים על ידי מעסיקים ברחבי תבל. במיוחד נהנים מהביקוש בוגרי מקצועות כגון כלכלה, הנדסה, מנהל עסקים ורפואה. כך שאם כבר לימודים בחו"ל ? האופציה הטובה ביותר לתחילתה של קריירה משגשגת היא לימודים בארה"ב.

מחפש משהו באמת מיוחד? לך על לימודים באוסטרליה

תמיד רציתם לחיות בקצה השני של העולם? ישנם רבים שבוחרים דווקא באוסטרליה בחיפושם אחר מקום לימודים בחו"ל. אוסטרליה היא כר פורה, מפרה ומסעיר להתפתחות אקדמית, ומדינה בעלת תרבות ואורח חיים עשירים ומרתקים.

האוניברסיטה המובילה במדינה היא האוניברסיטה האוסטרלית הלאומית שמדורגת במקום ה-17 בעולם, כשלא הרחק מאחוריה מדורגות האוניברסיטאות של סידני, מלבורן וקווינסלנד. התרבות האוסטרלית ידועה כמסבירת פנים וקוסמופוליטית, מה שמקנה לחוויית הלימודים באוסטרליה נקודות זכות נוספות.

לימודים באנגליה, במוסדות הטובים בעולם

בדירוג העדכני ביותר נבחרה אוניברסיטת קיימברידג' הבריטית כאוניברסיטה מספר 1 בעולם כולו. תדמיינו לימודים בחו"ל באוניברסיטה שמחזיקה בספריות ענק, מוזיאונים מפוארים ואוספים מרשימים שעומדים לרשות התלמידים, ומציעה עשרות אירועים תרבותיים וספורטיביים. האוניברסיטה הענקית כוללת בתוכה 31 קולג'ים נפרדים שמנוהלים בצורה עצמאית לחלוטין.

במקום הרביעי מדורגת UCL (Universitiy College London), שידועה בזכות איכות המורים שלה ואפשרויות המחקר המעמיק אותן היא מציעה. מוסד מכובד נוסף מבית הממלכה הבריטית הוא אוניברסיטת אוקספורד, הידועה בקבלת האורחים שלה - כרבע מתלמידיה הם זרים. אנגליה משופעת במוסדות להשכלה גבוהה, כך שסיכויי הקבלה שלכם גבוהים ביותר. במקרים רבים לא תצטרכו יותר מאשר תעודת בגרות.

לימודים באיטליה ? בעיקר עבור הצד האומנותי שבך

מי שרוצה ללמוד אדריכלות, עיצוב או אופנה ברמה הגבוהה ביותר, חייב לנסוע לחו"ל כדי ללמוד. ובמקרה הזה חו"ל משמעותו איטליה, מרכז עולמי תוסס ומתחדש של אופנה ועיצוב. אם זה התחום שלכם, ואתם חושבים על לימודים בחו"ל, אין מקום לסימני שאלה ? כל מה שנותר לכם הוא לארוז ולכבוש את העולם.

אורן שץ הוא מנהל אס.אי.או ישראל, המספקת שירותי קידום אתרים מקצועי במנועי חיפוש ושירותי שיווק באינטרנט.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב