דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בחורות מעדיפות גברים מבוגרים 

מאת    [ 20/11/2010 ]

מילים במאמר: 423   [ נצפה 3475 פעמים ]

אנחנו שבויים בסטיגמות ולא מוכנים לקבל שיש גם תרבויות אחרות שחושבות אחרת.
אצלנו מקובל להיפגש ולהתחתן באותו הגיל, להיות נשוי לבן זוג עם הפרש גיל גדול נחשב למעשה לא שגרתי, אנשים רבים יחשבו שזה לא מוסרי וידביקו מיד תוויות של סטיה.

במדינות חבר העמים אם בחור יתחתן עם בחורה בהפרשי גילאים של כ15 שנה זה יראה נורמלי לחלוטין כי התרבות של החברה הרוסית ברוסיה ובאוקראינה שונה מאוד משלנו ומשל שאר העולם המערבי.

בגלל המצב הכלכלי הקשה באוקראינה ורוסיה לא קל לגבר צעיר להיות בעמדה כלכלית כדי לתמוך במשפחה, מסיבה זו נשים רוסיות רבות בוחרות להתחתן עם אדם מבוגר אשר נמצא במעמד כלכלי טוב יותר, הסיבה אינה כסף ודאגתה היחידה היא למצוא מישהו אשר יהיה מסוגל לתמוך במשפחה שלה בעתיד, הגברים הרוסים בגילה לא בשלים למשפחה ולכן הנשים הרוסיות מחפשות מערכת יחסים יציבה, ואין כמו אדם בוגר גם בגיל וגם בנפש המתאים יותר להקמת משפחה.

אם כך, זה אפשרי בהחלט עבור הגבר הישראלי, אמריקני או המערבי למצוא להתחתן עם אישה צעירה ויפה ממדינות חבר העמים אוקראינה ורוסיה, אך הדבר החשוב ביותר בשותפות היא ההתאמה, אם אתם לא מתאימים זה לא משנה מה הפרש הגילאים, זה לא יעבוד בכל מקרה, אם גבר בן 60 עדיין מרגיש ומתנהג כמו בן 40 זה יכול להצליח, הכל תלוי  בראיית החיים שלך, אם אתה מרגיש צעיר אז הגיל הוא רק מספר בחיים.

אתה צריך להסתכל על המטרות, האינטרסים והשקפת החיים הכללית שלך ולהשוות את זה לנשים רוסיות שאתה מעוניין למצוא, אם חברה שלך מעדיפה לצאת עם למועדונים אבל אתה מעדיף להישאר ולקרוא ספר אז אין ספק שיש בעיות בקשר עם צעירה ממך, ככלל הייתי חושב כי הבדל בגיל של עד כ - 15 שנים יעבוד אם קיימת התאמה וכימיה טובה בין שניכם אך יהיה תלוי במידה רבה האם אתה צעיר ברוחך ולא רק מחפש בחורה צעירה.

אם שניכם לא אוהבים את אותם דברים בחיים, לא חולקים אינטרסים ורעיונות משותפים, כנראה שקשר בינך לבין בחורה בלתי אפשרי לחלוטין.

סוכנויות הכרויות רבות רבים יגידו לך כי לא תהיה שום בעיה אם אתה 50 ומחפש קשר עם בחורה בת 30, אתה יכול אפילו לראות בפרופילים של בחורות רוסיות רבות כי הן מחפשות בחור עד 65, האמן שזה אפשרי ואל תחשוב מה יהיה עוד 20 שנה, כשהאהבה קיימת הגיל לא משמעותי, בגיל 70 היא תהיה בת 50 לא בדיוק צעירה וזה בסדר, החיים קצרים מכדי לחשוב רחוק מדי.

השורה התחתונה היא שעליך למצוא אישה שאתה תהנה לבלות איתה, אם יש כימיה והתאמה טובה בינכם  אז אתה אחד מהחבר 'ה ברי המזל ששפר עליו גורלו.

בהצלחה!

הכותב הוא בעל משרד הכרויות כלות מאוקראינה המתמחה בהכרות וחתונה של גברים ישראלים עם בחורות רוסיות מאוקראינה משנת 1997. במהלך השנים חיתננו מאות גברים ישראליים עם בחורות יפיפיות מאוקראינה ופיתחנו שיטה בלעדית להכרות מקדמית מהארץ. לתיאום פגישה התקשר 054-6201417 וכן לפרטים נוספים בנושא הכרויות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב