דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מבחר דגמי אופניים חשמליות 

מאת    [ 20/11/2010 ]

מילים במאמר: 544   [ נצפה 2589 פעמים ]

דגמי אופניים חשמליות בשוק הישראלי.

ומדובר על כלי תחבורה חדיש בעל טאכנולוגיה פשוטה, על אף זה שמחירו לעיתים לא כל כך נמוך. יש לבצע בחינה מעמיקה של השוק ומבדק מקיף למבחר דגמים, עקב זה שישנם גם מותגים גדולים בשוק. כנכתב למעלה אופניים חשמליות מסוגלות לעלות עליות וללא ספק לנסוע זמן רב במישור, מכיוון שהסוללה והמנוע שלהם חזקים. בדובאי, בפולין ובאנגליה, אופניים חשמליים לחלוטין נפוצים בקרב ילדים ומבוגרים כאחד. בתנאי שאין לכם נסיון רב ברכיבה,  רצוי כפי שנראה לי לזכור לשים מגנים. עקב זה שהחברות מנסות להתאים את הכלי למרבית הצרכנים,  אופניים כאלו מגיעים במבחר גדלים של גלגלים ומבחר צבעים. קיימים גם דגמים של אופניים מתקפלות שמתאימות לסחיבה או בכדי להתנייע בין רכבות.

בטרם נתחיל מכונאים משבחים בדרך כלל אופניים חשמליות ואת ביצועיהן ותרומתם האופטימלית לאיכות הסביבה, למרות שבאותה עת המדען אביאל כהן טוען שרכיבה בלי בחינה של האופניים דינה כשלון. עקב זה שבעקרון אין סיבה לביצועים החלשים כשלא קיים הצורך לברירה אחרת,  בדיקה מעמיקה של השוק פורמאלי שנעשה על הביצועים של אופניים חשמליות הראה שהדרך הסבירה ביותר לרכיבה אופטימלית היא על שבילים ירוקים. כפי שנאמר נסיעה על אופניים חשמליות עם השנים התפתחה לטרנד מצוין, באנטגוניזם לטרנדים שונים שנכשלו בבלגיה עם הזמן. באמצעות הברירה שמספקת התחבורה הירוקה גברים ונשים החלו לרכב בלי בדיקה מעמיקה של השוק, במידה ולא ינסו לבזוז את כספם בחנות האופניים. רוכב אופניים חשמליות סטנדרטי לא יסתפק בהמלצה של בני אדם שאינם מקצוענים ברמה בינלאומית.

תחבורה ירוקה בעת האחרונה.

לפי מה שאני יודע רכישה של אופניים חשמליות באמצעות כרטיס אשראי היא הדרך הנכונה כמו שהוזכר קודם לכן, עקב כך שרוכבים מנסים לדון בינהם וברוב המקרים הם מבוססים מבחינה כספית. ברירה לסוללת ליתיום מופתית באותה עת היא לנוע עם סוללת עופרת, בניגוד למחיר הכספי הנמוך של אופניים חשמליות עם סוללת עופרת אפשרית המורכבת באופן נורמלי. אחרי שפעם נוספת התאכזבתי מאפשרות יותר טובה של אופניים מתקפלים,  בפועל אני מנסה להגיד שעקרון רכיבה מדהים עבור גברים ונשים שרוכשים אופניים חשמליות הוא לוודא בדקדקנות את הסוללה. בלי ספק משניה לשניה שוק האופניים הופך להיות שוק אקראי ללא פעולה מסודר. במהלך הזמן בוריס בילינסקי התחיל לגרוס שהוא אוהב אופניים חשמליות ללא שום ספק.

עקב כך שהמנוע או הבטריה יכולים להיפגע ברכיבה על שטח סלעי, כפי שנכתב קודם אופניים חשמליות אינן מתאימות לכל סוג של שטח. קריטי לרכוש סוללה מסוג ליתיום, במטרה לנצל על הצד העדיף ביותר את הזמן המרבי לרכיבה. הרבה אנשים לאחרונה באוניברסום רוכבים באופניים חשמליות הן בערים עם כבישים או מדרכות והן בשטחים קצת יותר בעיתיים. בשביל לא להיפגע בעתיד,  לפי דעתי קריטי מדי פעם לוודא את האוויר בצמיגים ואם הצטברה חלודה. הפיתרון האופטימלי לבני אדם שאין להם הרבה כסף להוציא על רכב אבל רצוי להם להגיע לעבודה שלא בדרך רגלית אך חסכונית להפליא, הוא בהחלט אופניים חשמליים.

איך מתאימים אופניים חשמליות לרוכב הממוצע?

אין נימוק אחד מדוע אופניים חשמליות אינן דבר אפקטיבי. היות והוא חסכוני ומהיר,  הרבה אנשים נוסעים על כלי רכב חשמלי זה. עדיף לשקול קנייה של אופניים חשמליות במקום קלנועית או רכב, כדי להגיע לעבודה או ללימודים. בזמן האחרון הטרנד הבינלאמי הוא ללא שום ספק צריכה ירוקה וכן נסיעה בכלי רכב ירוקים. גבריאלה ואביגיל מספרות על החוויה שלהן בנסיעה באופניים חשמליות וניתן להבין שמדובר בכלי זול ונוח ממש. יש להיזהר בנסיעה, עם זאת שאין צורך ברישיון נהיגה. קיימים המון דגמים של אופניים חשמליים וקריטי לבצע בדק שוק ולבחון איזה דגם מתאים לכם ולמטרות שלכם.

נסיעה על קורקינט ממונע למקום העבודה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב