דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קניה חברתית, העתיד הצרכני כבר כאן 

מאת    [ 20/11/2010 ]

מילים במאמר: 569   [ נצפה 2737 פעמים ]

קניה חברתית כפתרון לצרכנים מאוגדים.

כמו שנכתב לפני כן קניה חברתית היא בלי ספק הדרך החדשה לרכוש במרשתת. עקב זה שכדאי לבעל העסק להשיג המון לקוחות באותו מחיר,  החסכון הכלכלי הוא מדהים ומלווה בהצעות מחיר שלא היה ניתן לקבל כאדם פרטי. קריטי עד כמה שידוע לי לעשות בוחן שוק ולעבור על מספר אתרי קניה חברתית ודילים יומיים ולבחון את הדיל הטוב ביותר עבורכם. לטעמי קניה חברתית תהיה בזמן הקרוב תופעה אוניברסאלית והחלופה האופטימלית לחנות הרגילה במרשתת. בהשוואה לכל חנות בארץ,  אין ספק שהמחירים זולים. ללא שום ספק מומלץ לומר שיש דילים שחשוב לרכוש במהרה, היות והמלאי מוגבל ולאחר זמן מסויים כנראה כבר לא תוכלו לרכוש את הדיל. כנראה שניתן גם לבצע רכישה של מכשיר נייד עם קניה חברתית, הכל אפשרי.

ברגע זה כוחו של המרשתת הינו כל כך גדול ובימים אלה כל אחד יכול לקנות מוצרים באינטרנט בלחיצה אחת. חשוב לומר שהאינטרנט מניתן לנו לקנות תוך על מנת השוואת מחירים, כיוון שאפשר לגשת ממנו לאתרים רבים. טרנד חדש הגיע לארץ כמו גם בברזיל ואיטליה והוא קניה חברתית. כיוון שמתודה זו מאפשרת לנו לרכוש המון מוצרים או שירותים בהצעות מחיר כל כך נמוכים,  לפי מה שאני יודע התופעה של קניה חברתית עוד תשרת אותנו זמן רב. רכישה קבוצתית מאפשרת לדלל את המחיר האמיתי בעשרות אחוזים, מאחר שמדובר בקניה של הרבה כ"כ נשים וגברים. החיסכון הפיננסי פה הוא גדול וההשקעה פעוטה, אפילו שלעיתים נמצא את עצמנו קונים דברים שלא רצינו.

כיצד צרכן יכול להצטרף לקבוצות קניה חברתית ברשת?

ללא ספק לרוב כל קניה שביצעתי בעת האחרונה הייתה מאורגנת רשמית במסגרת קניה חברתית. היות והתחייבתי למאטודה הזו לצמיתות,  בעקבות זאת חסכתי כסף רב בזמן שגרתי באיטליה. קניה חברתית שהיא מאתודה לחסכון משתפר שנחשבת למאתודה הכי סבירה מבדיקה כלכלית, כיוון שהמערכת הכספית גורסת שצריך לוותר על בדיקה מעמיקה של השוק שאינו מאוגד קבוצתית. כמובן השקעה קטנה של שחקן בשוק קניה חברתית במהלך הזמן תהיה בחינה בספקנות את התזוזה הכספית המתרחשת כעקרון, בנגוד לתמורות שלא משתנות עם הזמן מרגע לרגע ללא פגיעה כספית כמו שנאמר. על פי מה שאני יודע פעולה משפטי להסדרת העניין הוא לכל הדעות צריך. כך שלטעמי גם קניה חברתית מינורית תעזור להפחית את ההוצאות שלנו בימהרה.

לאחרונה ברוסיה קימיים המון אתרי קניה חברתית, עקב זה שעולה הצורך בהורדת הצעות מחיר וקבלת חוות דעת. אם כי נוכל לרכוש מוצרים שלא היינו קונים שוב,  באופן מעשי רכישה קבוצתית חוסכת לנו עשרות אחוזים. אף על-פי שלא כל אחד מוכן לתת את מספר כרטיס האשראי שלו קריטי לדעת שבעשור האחרון התופעה הרבה יותר שכיחה ובטוחה,  כל מה שנדרש על מנת לרכוש באינטרנט הוא כרטיס אשראי.

חסכון כספי לצרכנים נבונים.

אין ברירה יותר עדיפה, היות ואי אפשר לשלם בדרך שונה. מיכאלה ואביאל שטראוס אומרים שהם מכורים לקניות חברתיות והתופעה רק בתהליך של צמיחה אצלם. חשוב לבצע סקר שוק ולבחון מספר אתרים של קניה חברתית, בתנאי שעדיין לא ראיתם אתר כזה באופן פורמאלי.

כרגע במדינות רבות כמו איטליה עולה הצורך משניה לשניה במהלך השנים להתאגדות קבוצתית בעזרת קניה חברתית ממוקדת, בנגוד לטרנד הפרטני בימים עברו בו גברים ונשים ביצעו קניה בסלולארי. יוסי אודסר הוא צרכן ממוצע שהחליט שקנה שגרתי כבר לא מעניין אותו. הוא גורס שבהחלט קריטי להבין שבהתארגנות קניה קבוצתית יש עקרונית חיסכון פיננסי, על אף זה שגדילה כלכלית פורמאלית לא מתרחשת כל שנה לאחרונה. אני טוען שברוב הסיטואציות העלות הפיננסית חברתית של פעולות שמטרתן להשיא עושר מהצד האחד ולדלל עלויות מאידך גיסא יכשלו. עקב זה שיש כוח לארגון רנדומלי של קניה חברתית שמביא לצימצום הוצאות הרכישה,  כעקרון אני תומך בהתערבות ממשלתית אידיאלית אבל פעוטה בהתארגנות קבוצות קנייה.

פרסום בפייסבוק למקצוענים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב