דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


נשים מושלמות 

מאת    [ 20/11/2010 ]

מילים במאמר: 509   [ נצפה 2599 פעמים ]

למה כל הגברים מחפשים כלה רוסיה?

בחורה טובה, הבנה, אהבה, נשית, ביתית, אלה הן חלק מן המאפיינים המשותפים שבו כל הגברים רוצים את נשותיהן, אלו חלק מהסיבות מדוע הנשים הרוסיות הם כל כך פופולריות בקשר עם גברים ממערב אירופה ומארה"ב.

הנשים הרוסיות הן היפות ביותר, עובדה ידועה ברחבי העולם כפי שתוכל לראות בכל אתר הכרויות, אבל מה באמת עושה אותם שונות מנשים המערביות היא כשזה מגיע למשפחה שלהן הם יוותרו על קריירה מצליחה כדי להיות איתם, בשבילם.

הן הרבה פחות מודאגות מעשיית עושר חומרי ויותר נחושות בדעתן להיות רעיות ואמהות טובות, המשפחה היא הדבר החשוב ביותר בחייהן, ולהשגיח על בעלה ובני משפחה שלהן הוא הדאגה העיקרית שלהן, ערכי המשפחה החזקה כפי שהועברו מדור לדור.

האשה הרוסיה היא הנשית ביותר בעולם, אבל זו לא סיבה לזלזל בה כשזה מגיע לעבודה, היא חרוצה מאוד ומסוגלת לעבוד קשה, הנשים הרוסיות תמיד מוודאות שהן יוצרות בית נוח עבור בעליהן בכל דרך ומעוניינות  להתחבב על הגברים שבחייהן אך גם בררניות כשמדובר בבחירת בן זוג שלהן.

שלא כמו במערב שם רוב הנשים רוצה להתחרות עם גברים, לנשים רוסיות אין שום עניין להחליף תפקיד עם גברים, את התרבות המסורתית שלהן נושאות בכבוד וגאווה, הם אוהבות לטפל בבעליהן ולא רואים בזה חולשה כלל וכלל, להיפך זהו סימן למעשה טוב להתנהג כרוסיה, כאשר אישה יכולה להישאר בבית ולא מתביישת ממעמדה החברתי כעקרת בית, זו מסירות ואמונה שיש להן על המשפחה המסורתית והערכית.

הנשים רוסיות לא חוששות מנטיות הגברים להציג אותם כאובייקטים ליופי, להפך, הן אוהבות להשוויץ בנשיות ובסקס אפיל שלהן, למרות שבחברה המערבית זה יכול להתפרש כדבר זול ההיפך הוא הנכון.

הגברים מבחינתם רוצים שהנשים שלהם יראו הכי טוב שיש, יפות ומטופחות, לא משנה כמה שנים הם נשואים או כמה היו עסוקים במהלך חייהם, בטח לא כמו נשים מערביות רבות המזניחות עצמן לאחר הנישואים ובמהלך השנים.

הנשים רוסיות בטח לא יאכזבו אותך גם לאחר שנות נישואין רבות, הן תמיד אופנתיות מאוד לבושות תמיד טוב ולא משנה מה האירוע, אתה לא תראה נשים רוסיות הולכות ברחוב ללא הופעה מושלמת, הן תמיד לוקחות את הזמן כדי לטפל בעצמן ולהראות טוב עבור בעליהן, עבור נשים רוסיות מבט יפה ומחמאה מבעלה נמצא כיעד בעדיפות עליונה, הנשים הרוסיות יתאמצו במיוחד כדי להיראות הכי טוב שאפשר וזה משהו שנמצא אצלהן בנשמה ועובר מדור לדור.

מיתוס נפוץ כי הנשים הרוסיות מחפשות כסף, בהחלט לא נכון אך בהחלט מחפשות גבר עם אמביציה ובטח לא בטלן, כמובן שאי אפשר לעשות הכללות ותמיד יהיו בחורות המחפשות כסף, אבל כפי שאני בטוח אתה יודע שלא צריך לנסוע לרוסיה או לאוקראינה כדי לפגוש אותן, רוב רובן של הבחורות הרוסיות מחפשות קשר אמיתי עם גבר רציני.

גם לבחורה הרוסיה יש חששות והן אמיתיות לחלוטין, היא לא תרצה לעבור למדינה אחרת, לעזוב את המשפחה ואת החברים שלה רק כדי למצוא את עצמה ללא קורת גג או לחיות עם גבר שלא יכול להרשות לעצמו להאכיל ולפרנס את עצמו ואת המשפחה העתידית שלו, היא רק רוצה לחיות חיים נורמליים כמו כל נערה אחרת.

לסיכום אם החלטת לחפש עכשיו את הכלה הרוסיה שלך, מעולם לא היה זמן טוב יותר.

בהצלחה בחיפושים!

הכותב הוא בעל משרד הכרויות כלות מאוקראינה המתמחה בהכרות וחתונה של גברים ישראלים עם בחורות רוסיות מאוקראינה משנת 1997. במהלך השנים חיתננו מאות גברים ישראליים עם בחורות יפיפיות מאוקראינה ופיתחנו שיטה בלעדית להכרות מקדמית מהארץ. לתיאום פגישה התקשר 054-6201417 וכן לפרטים נוספים בנושא הכרויות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב