דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מידע על ניתוח שאיבת שומן 

מאת    [ 17/11/2010 ]

מילים במאמר: 360   [ נצפה 2053 פעמים ]

שאיבת שומן הוא ניתוח אשר נלחם בשומן העודף, אך עדיין לא נחשב לאחד מניתוחי ההרזיה (ניתוחים בריאטריים כמו קיצור קיבה או שרוול קיבה). ניתוח שאיבת שומן מיועד לאנשים בעלי משקל עודף נמוך עד בינוני אשר אינם מצליחים להוריד אותו באמצעות דיאטה או פעילות גופנית.

כיוון שהניתוח מיועד לאוכלוסיית ביניים, בעלי משקל עודף רב מידי להמסת שומן או משקל עודף נמוך בשביל לעבור ניתוח הרזייה הוא פונה לאוכלוסייה רחבה ביותר. גם מידת הפולשנות שלו היא באמצע - בין המסת שומן שנעשית עם קרן לייזר או גלי רדיו לבין ניתוחי הקיבה שנעשים בהרדמה מלאה.

באיזה אזורים ניתן לטפל באמצעות ניתוח שאיבת שומן? האזורים הפופולאריים ביותר לניתוח שאיבת שומן הם הירכיים, הישבן והבטן. אלו גם אותם אזורים מהם כל כך קשה להוריד את השומן העודף. אזורים נוספים הינם: זרועות הידיים, הישבן, ברכיים, מותניים, סנטר, לחיים, צוואר ואזור השדיים (אצל גברים). אגב, גברים ונשים כאחד פונים לניתוח שאיבת שומן, והדעה הרווחת כי נשים הן הצרכניות היחידות של הניתוח אינה נכונה.

מהו הליך שאיבת שומן? במסגרת ניתוח שאיבת שומן שואב הרופא הפלסטי את תאי השומן מאותם אזורים נבחרים. תאי השומן הינם תאים הנוצרים בגוף עד גיל ההתבגרות, כך שברגע ששואבים אותם הם אינם מתחדשים.

באותו נושא, חשוב לזכור שלאחר הניתוח, שומן עודף אשר יצרך על ידי המטופל אומנם לא יוכל להתמקם באזורים שעברו שאיבת שומן אך הוא בהחלט יוכל למצוא את מקומו באזורים אחרים בהם עדיין נמצאים תאי שומן, מה שישנה את פרופורציות הגוף.

לפני הכניסה לניתוח מסמן המנתח הפלסטי את האזורים מהם הוא עתיד לשאוב שומן על ידי עט. המטופל נכנס לחדר הניתוחים ובהתאם למספר האזורים ולשיטת הניתוח הוא מקבל הרדמה מקומית או כללית. הניתוח אורך בין שעה לשעתיים, כאשר אורכו משתנה בהתאם לשיטה המיושמת, מספר האזורים מהם יש לשאוב וכמות השומן הנשאבת.

איך יודעים האם מתאימים לניתוח שאיבת שומן? אם אתם מעוניינים לעבור את הניתוח תאלצו לעבור לפני חדר הניתוחים במשרדו של המנתח הפלסטי שבחרתם אשר יבחן את התאמתכם. המנתח יבצע בדיקות רפואיות וישלח אתכם למספר בדיקות דם אשר יצביעו גם הן על מצבכם הרפואי. בנוסף הוא ייתן לכם הנחיות שונות עליהן יש להקפיד.

ניתוח שאיבת שומן לא נחשב למסובך במיוחד והוא ניתוח שכיח מאד. עם זאת, בחרו מנתח פלסטי בעל שם, עליו אתם סומכים במאת האחוזים.

פורטל ניתוחים - פורטל אשר עוסק בניתוחים פלסטיים, טיפולי קוסמטיקה וטיפולים מתחום האסתטיקה הרפואית. בפורטל ניתוחים ניתן לקרוא על שלל הניתוחים והטיפולים וליצור קשר חינם וללא התחייבות עם מרפאות מומחים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב