דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


השקעות נדלן בארץ ובחול 

מאת    [ 16/11/2010 ]

מילים במאמר: 423   [ נצפה 1860 פעמים ]

אחד התחומים הזוכים להתעוררות בשוק ההשקעות בארץ בשנים האחרונות הוא שוק השקעות נדל"ן. השקעות נדל"ן הן השקעות אשר באופן מסורתי נחשבות להשקעות בטוחות, אשר תשואתן גבוהה ובמידה ומדובר בהשקעות נדל"ן מניבות בהן נרכשים נכסי נדל"ן למטרות השכרה, מדובר בהשקעות נדל"ן התורמות באופן משמעותית לתזרים מזומנים שוטף וחיובי.

הזדמנויות להשקעות נדל"ן, בין אם מדובר בהשקעות נדל"ן למכירה או השקעות נדל"ן להשכרה, קיימות הן בארץ והן בחו"ל אך הסיבה לפריחת השקעות נדל"ן בימים אלו, הינה נפילת שוק הנלד"ן בארה"ב אשר גררה בעקבותיה התעניינות גם בשאר שווקי העולם.

הבדלים בין השקעות נדל"ן בארץ להשקעות נדל"ן בחו"ל

כאשר באים לבצע השקעות נדל"ן בארץ, הדברים הינם פשוטים יותר מצד אחד, וסבוכים יותר מצד שני. מצד אחד, קירבת נכס הנדל"ן אשר נרכש מאפשרת ביצוע שיפוצים במחירים זולים יחסית, ובמידה והאדם אשר השקיע הינו בעל יכולת לבצע שיפוצים אלו במו ידיו, מדובר על חסכון ניכר והבטחת איכות העבודה בהתאם ליעדים אותן הציב משקיע ההשקעה.

נוסף על ההוזלה במחירי השיפוץ, אדם הגר בארץ, קל לו באופן יחסי להעריך את יכולת ההשכרה או המכירה של הנכס אשר בו השקיע. לעתים נדרש חזון על מנת להבין ולדמיין כיצד יראה הנכס לאחר השיפוץ טרם המכירה, אולם כאשר מדובר על בחינת הנכס מבחינת מיקומו, תוכניות הפיתוח באיזור, סוג האוכלוסיה הגרה באיזור, מחירי הנדל"ן להשכרה ולמכירה באיזור - כל אלו הינם נתונים אשר הם נגישים וקלים לקריאה על ידי אדם הגר בארץ ואשר ביכולתו לראות את הרחוב, האנשים והנכס באופן בלתי זמין.

כאשר באים לבצע השקעות נדל"ן בחו"ל דבר אותו יש לזכור כי ההסתמכות הינה על נתונים יבשים אשר מתקבלים מדוח"ות שונים, הסתמכות הינה על חברות החזקה ושיפוץ אשר עליהם אין פיקוח ישיר של בעל הנכס אשר נקנה, וקשה להסתמך על תחושות בטן ביחס לאיזו בו הנכס בנוי כיוון ויש פערי תרבות בין רוכש הנכס אשר גר בארץ לבין האנשים אשר בסופו של דבר ירכשו או ישכרו את הנכס החיים בחו"ל, בתרבות שונה אשר מושפעת מגורמים שונים לעתים.

הבדל נוסף בין השקעות נדל"ן בארץ ובחו"ל הוא עניין המיסוי. השקעות נדל"ן בארץ מחויבות על פי חוקי המיסוי בארץ בלבד - מה הכנסה, שבח, מע"מ, ארנונה וההיטלים השונים ידועים ומוכרים משקיע היטב. כאשר מדובר על השקעות נדל"ן בארה"ב, העניין שונה באופן משמעותי. מלבד הצורך לשלם מיסים נוספים הקשורים במדינה בה התבצעו השקעות נדל"ן, נאלץ לשלם בנוסף אף מיסים ישראלים. יתרה על כך, לעתים קרובות נתקל בתרבות מיסוי אשר אינה מוכרת לנו מהארץ, כגון תשלום מיסי ועד שכונה על נכסים הנרכשים בארה"ב גם אם אינם מושכרים, תשלום עבור גינון אשר מחויב על פי חוק, גם אם הנכס אינו מושכר, או תשלום ארנונה על ידי בעל הנכס ולא על ידי שוכר הנכס.

יועצת השקעות




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב