דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ייעוץ קידום אתרים 

מאת    [ 15/11/2010 ]

מילים במאמר: 571   [ נצפה 1545 פעמים ]

כמעט כל בעלי האתרים כבר יודעים שמיקום האתר שלהם גבוה בתוצאות החיפוש של גוגל  הוא הדרך הבטוחה להשגת לקוחות פוטנציאלים לאתר. הדבר נכון בחלקו שכן גוגל מהווה את מנוע החיפוש הפופולארי ביותר בקרב גולשים ברחבי העולם ולכן מהווה במה ראויה שכדאי להראות בה אך ישנן אפשרויות נוספות ומגוונות להשגת תנועת גולשים לאתר גם ללא קידום בגוגל.

ובכל זאת, לאלה שאכן מכירים בערך הקידום בגוגל ומעוניינים לראות את אתרם בראש תוצאות החיפוש קיימות כמה דרכים להשיג את המטרה וביניהן להעזר בשירותי ייעוץ קידום אתרים.

למי מתאים הייעוץ?

ייעוץ לקידום אתר עשוי להתאים למי שמעוניין לקדם בעצמו את אתרו בגוגל . יש לקחת בחשבון שקידום אתר מכל סוג שהוא דורש עבודה והתמדה לאורך זמן. תהליכי קידום אתר צריך להתבצע על פי אסטרטגייה קידומית כוללת לאתר וכאשר מדובר בקידום על ידי מי שאינו מקצועי, כמו במקרים שבעל האתר מעוניין לקדם בעצמו את אתרו, כדאי מאוד להסתייע בליווי מקצועי של יועץ קידום אתרים בגוגל שיתווה את האסטרטגיה הקידומית, ידריך ויהא מסוגל לפתור בעיות שונות המופיעות לעיתים במהלך תהליך הקידום.

מה כוללים שירותי ייעוץ?

שירותי ייעוץ לקידום אתר מתבצעים בדרך כלל על בסיס פגישות או ייעוץ טלפוני בהן הלקוח מקבל הדרכה ומענה לכל שאלה אודות האתר או בעיה קידומית שמתעוררת. בהתאם ליועץ הקידום והשירות אותו הוא מספק, ניתן לקבל הדרכה החל מרכישת דומיין מתאים לקידום, אחסון אתרים, בניית אתר מותאם למנועי חיפוש, הנחיות לקידום האתר, תוכנית בניית קישורים, דוחו"ת ונתונים לגבי מצב האתר מבחינת תקינות קוד, תכנים ואופטימיזציה ואף דוחו"ת חודשיים אודות התקדמות פרוייקט הקידום וכדומה.

היתרונות בשירותי ייעוץ

ישנם יתרונות רבים בבחירת שירות ייעוץ על פני קידום אתרים בפועל, להלן כמה מהם:

חסכון משמעותי במחיר פרוייקט הקידום.

ליווי מקצועי של יועץ קידום אתרים מקנה ידע בקידום אתרים. (חלק מהשירותים הניתנים כוללים גם הדרכה מקצועית)

בקרה ושליטה של הלקוח על משימות הקידום המבוצעות בכל חודש. (הלקוח הוא מי מטעמו מבצעים את פעילויות הקידום כך שניתן לשלוט על קצב העבודה המתמשכת)

וישנם יתרונות נוספים, בעיקר כאשר יועץ הקידום הינו מומחה קידום אתרים בעל ניסיון רב בתחום.

החסרון הטמון בשירותי ייעוץ על פני קידום בפועל הוא שביצוע פעולות הקידום דורש השקעת זמן וסבלנות.

 יעוץ קידום אתרים – טיפים

אם בוחרים להסתייע בליווי מקצועי של יועץ קידום אתרים כדאי לוודא מראש שאכן מדובר ביועץ מומחה ובעל ניסיון. בפגישת ההיכרות הראשונית כדאי לברר את הדברים הבאים:

·         מה כולל שירות הייעוץ והאם מדובר בתוכנית חד פעמית או כזו הפרוסה על פני כמה חודשים. מומלץ לבחור יועץ המספק ליווי למשך תקופה של כמה חודשים לפחות.

·         האם שירותי הייעוץ כוללים בניית אסטרטגייה רחבת טווח לקידום האתר. מומלץ להמנע מראש ממי שמבטיח יעוץ לקידום האתר במהירות הבזק לראש התוצאות. לא מדובר בקסמים אלא בעבודה מסודרת לאורך זמן.

·         האם היועץ מספק דוחו"ת תקופתיים ומעקב אחר ביצוע ההנחיות לקידום. דוחו"ת אלה חשובים לבקרה אודות המשימות שביצעתם בהנחיית היועץ והם יכולים לגלות שגיאות שאולי ביצעתם שעלולות להזיק לקידום האתר.

·         חשוב לשאול כמה ניסיון יש ליועץ ובאיזה תחומי קידום, בארץ ובעולם. יועץ מומחה קידום אתרים מנוסה בקידום מגוון אתרי אינטרנט בזירות תחרותיות.

ולבסוף, ייעוץ קידום אתרים בגוגל יכול להתאים לבעלי עסקים קטנים ואף לחברות גדולות שיכולות לשריין כמה מעובדי החברה לביצוע משימות הקידום. יועץ קידום מומחה יתאים את פרוייקט הייעוץ לפי דרישות האתר ובעל העסק ויספק את כל הייעוץ והמידע הנחוץ לקידום האתר.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב