דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיול לסידני 

מאת    [ 15/11/2010 ]

מילים במאמר: 559   [ נצפה 1810 פעמים ]

לבלות בעיר הגדולה

אם מתחשק לכם לספוג קצת  אווירה בוהמיינית, להתחכך בטיפוסים שונים ובעיקר משונים, ולהתוודע אל הצד האפל של סידני אתם מוזמנים לצאת לבילוי ברובע קינגז קרוס, רובע החטאים, הסרסורים, והזונות. כדרכם של רבעים מסוג זה, מדובר באזור צבעוני למדי שלמרות שלל הטיפוסים המאכלסים אותו, נחשב לדאונטאון של העיר ויש בו בתי קפה לרוב, מלונות מפוארים והוסטלים למכביר. זה המקום להתערבב עם הקהל המקומי, תיירים וטיילים מכל העולם. כאן אפשר להחליף מידע, לחפש עבודה ועל הדרך לבלות בכיף. עיקר ההתרחשות מתמקדת ברחוב הראשי דרלינגהרסט רוד וכן ברחוב ויקטוריה.

מי שרוצה לצפות בנוף יפה וליהנות מבריזה קרירה יכול להתיישב באחד המקומות בטיילת של חוף בונדאי או חוף קוג'י. שם אפשר לשתות בירה כשברקע מתנפצים גלי האוקיינוס והירח מעיר מעל. חובה לרומנטיקנים שביננו.

חובבי הנודלס למיניהם ימצאו כר נרחב למאוויהם ב- Fu Manchu (רחוב ויקטוריה 249). מלבד נודלס יש במקום מרקים טובים בשלל טעמים. המקום אופנתי למדי וסובל מצפיפות גבוהה. יחד עם זאת הוא מאפשר למבקרים לספוג אווירה מקומית, צעירה ותוססת.

בין המוסדות הוותיקים במקום נמצא בר קולוצ'י (Bar Cokuzzi) השוכן בבית שמספרו 322 ונחשב לאחד המקומות הטובים לשתות בהם קפה משובח ולצפות בעוברים ובשבים.

רחוב אוקספורד, בדומה למקבילו הלונדוני, נחשב אף הוא לאחד המקומות הטרנדיים בעיר והוא משופע בחנויות, בוטיקים, גלריות ומוקדי בילוי. ברחוב שפע של מסעדות אסיאתיות ומזללות עממיות. זה המקום לאכול טוב ובזול ועל הדרך לצפות בתיאטרון האנושי המגוון בעיר.


מביאים את היין מהבית

היינות האוסטרלים ידועים באיכותם ובמחירם הזול. תמורת 10 דולר בלבד ניתן לרכוש בקבוק באיכות טובה למדי ולהביא לחברים בארץ. לחילופין ניתן לרכוש יין באחת מחנויות היין הרבות בעיר ולהביא אותו למסעדה בשיטה הקרוייה 'הבא את שלך' (Bring Your own') . השיטה נולדה בשל איסור מכירת אלכוהול במסעדות רבות ובשל מחירו הגבוה של הרישיון לממכר אלכוהול (בדומה לכשרות אצלנו). ליד מסעדות רבות נמצאות חנויות בהן מוכרים משקאות אלכוהוליים ובהן ניתן למצוא יינות זולים ויקרים מכל סוג, מין וצבע.

בירה ומצב רוח

סידני משופעת בפאבים שהעניין העיקרי שבהם הוא שתיה ואווירה. בחלק מהפאבים מתקיימות מעת לעת הופעות מוסיקליות של להקות נגנים. אחד הפאבים הנעימים והותיקים בעיר הוא פאב אומאלי'ס הממוקם בפינת הרחובות ויליאם (William) וברוגהאם (Brougham).

לא הרחק משם ברחוב וויקטוריה 171 נמצא הסוהו בר שנחשב לפאב אופנתי בזכות האווירה, העיצוב והקהל הצעיר הגודש את המקום.

פאב מעניין נוסף המושך אליו קהל מגוון בעיקר בסופי שבוע הוא ה- Burdekin Hotel. המקום מעוצב כמערה אפלולית והוא הומה צעירים וצעירות שבאים לפרוק את המתח המצטבר במהלך השבוע בעזרת כמה גלונים של בירה והתחככות עם צעירים נוספים.

מקום חביב נוסף הוא הגרין פארק הוטל (Green Park Hotel) המהווה מקום מפגש צעיר ודינמי. הקהל מורכב בעיקר מצעירים לובשי שחורים וחובבי ביליארד.
כתובת: פינת הרחובות ליברפול וויקטוריה.

אפשרויות הבילוי במסגרת טיול לסידני מגוונות למדי והן אינן מביישות בירות בעולם הידועות בסצנת חיי לילה מפותחת במיוחד. הבילוי האולטימטיבי המועדף על מרבית המקומיים נעוץ בשתייה בפאב השכונתי עם אוכל או בלעדיו. האוסטרלים אוהבים לשתות ויש כאלה הטוענים בלהט שמלבד חלב אם יונקים העוללים האוסטרלים גם בירה בכמויות מסחריות.
תכופות ניתן לראות בין יושבי הפאבים נערות צעירות ביד אחת הן אוחזות בבירה משובחת, ובשנייה קופסת סיגריות המכילה לא פחות מ- 40 (!) סיגריות. מהפכת הבריאות, כך נראה, טרם הגיעה ליבשת הרחוקה.
מי שחפץ בבילוי מתוחכם יותר יכול לבלות במסעדה, בר מעוצב או מועדון ריקודים עדכני, ומי שרוצה יכול תמיד לשוטט באזור הנמל לספוג קצת אוויר ואווירה, להתיישב באחת ממסעדות הדגים באזור ולחייך. אחרי הכל מהזווית הזו החיים נראים יפים מתמיד.

המאמר נלקח מתוך פורטל תיירות וטיולים בעולם ובישראל - דיסקברי המארגנים גם טיול למרוקו




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב