דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מתנפחים לילדים 

מאת    [ 15/11/2010 ]

מילים במאמר: 490   [ נצפה 3492 פעמים ]

מתנפח, או מתנפחים ברבים, הוא מוצר עשוי מבד שמשונית איכותי, אשר מתנפח באמצעות מפוח קטן ופשוט להפעלה. המתנפחים באים בגדלים שונים, בשלל צורות ועם אטרקציות מיוחדות, והופכים כל אירוע לחגיגה של ממש.

כשאומרים מתנפחים מתייחסים בדרך כלל לסוג שנועד למשחקי ילדים, אולם לאחרונה חדרו המתקנים המנופחים גם לענף הפרסום. אנשי המדיה והשיווק גילו אותם כגורם המקדם מכירות בצורה יוצאת מן הכלל, והם עושים בהם שימוש נרחב. חברות גדולות שמעוניינות לקדם מכירות בדרך קצת פחות שגרתית, בונות דגם מתנפח שיכול להגיע עד למימדים של כעשרה מטרים, ומציבות אותו בכינוסים כחלק מהקמפיינים שלהן.

מתקנים מתנפחים

חזרה לעולם הילדים – מקומם הטבעי של המתנפחים. המתקנים המתנפחים הם ללא שום ספק אלה שהילדים הכי אוהבים. מספיק לבקר בכמה אירועים המציעים הפעלות לילדים כדי להיווכח בכך. אותה תמונה תראו גם בקניונים, בגני שעשועים מסוימים, בפארקים וכדומה. קל לשים לב שמתנפחים תופסים את עיקר תשומת הלב של הזאטוטים הקטנים.

בשנים האחרונות הפכו מתקנים אלה לאטרקציה מרכזית במסיבות ימי הולדת, או באירועים אחרים הכוללים ילדים. יש לציין כי לא כל המתקנים מיועדים לבני שלוש עד חמש, ולכן חשוב להתאים את המתנפחים לשכבת הגיל של אורחי האירוע.

מה שבטוח – סוגים מעניינים יש מספיק לכולם: מתנפחים גבוהים או נמוכים, עם מקפצות, קירות טיפוס, שיפועים חדים יותר ופחות, מזרני אקרובטיקה, מגלשות מים ועוד. לכל שכבת גיל מתקנים המתאימים במיוחד לה.

בטיחות

נושא הבטיחות עומד במרכזה של כל פעילות לילדים, והדברים נכונים שבעתיים כשבפעילות כלולים מתנפחים .לפני שתחליטו על פעילות כזו, קחו בחשבון מספר אספקטים בטיחותיים:

 


    • המתקנים כוללים אבזמי מתכת שצריכים להיות מוגנים כדי שהילדים לא ייפגעו מהם בזמן קפיצה או גלישה.
    • בצידי חלק מהמתנפחים ישנם חלונות שצריכים להיות מוגנים ברשת בד שתמנע נפילה של ילדים מהמתקן
    • שימו לב במיוחד למתקנים עם שיפועים חדים
    • הכלל הכי חשוב והכי פשוט: אם החלטתם על הפקת אירוע עם מתנפחים, דאגו לאדם מעל גיל 18 שיהיה צמוד למתקנים ויפקח על הפעילות.

מתנפחים מתוצרת ישראלית

בשוק המתנפחים הרווי תוכלו למצוא מוצרים מתוצרת הארץ, אשר לרוב עולים על אלה שיוצרו בחו"ל. למתנפחים המקומיים מספר יתרונות בולטים: האיכות שלהם בדרך כלל גבוהה יותר וכך גם חיי המדף שלהם שנעים בממוצע בין שמונה לעשר שנים. כמו כן, ליצרן המקומי זמן אספקה קצר יותר, מה שמקל משמעותית על ארגון האירוע.

הנגישות ליצרן הישראלי בולטת לעומת הריחוק של יצרני מתנפחים מחו"ל. לא פעם ולא פעמיים יהיו פערים בין מה שתזמינו מהקטלוג לבין המוצר שיגיע אליכם בפועל. עדיף להיות במרחק שיחת טלפון מקומית מהיצרן, מאשר שאוקיינוס יפריד ביניכם.

אירוע בלתי נשכח

אז אחרי שקיבלתם את ההחלטה הנבונה להשכיר מתנפחים לאירוע כלשהו, לשמחתם של הקטנטנים, חשוב לנקוט בכל הצעדים שיבטיחו את הנאת הילדים – כשהם נהנים, אתם תהנו. כדאי לפנות אל חברת הפקת אירועים שתארגן את האירוע כולו וגם תדאג למתנפחים על כל ההיבטים הקשורים בהם.

הדבר היחידי שיפריד ביניכם ובין הנאה אמיתית מהאירוע, אחרי שסגרתם את עניין התקציב ואחרי שהגיעו כל האורחים, הוא שתהיו שקטים לגבי הילדים המשחקים. אנא, פנו לחברה שאתם סומכים עליה כשאתם יודעים שקיבלתם מתנפחים באיכות גבוהה ושיש מי ששומר על בטיחות ילדיכם. עכשיו אתם באמת יכולים – ליהנות.

אתר בעלי מקצוע מפעילה מוקד שרות אינטראקטיבי לאיתור בעלי מקצוע האמינים והאיכותיים בישראל.


 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב