מרכזיות טלפוניה מקצועיות - כלי התקשורת העיקרי של העסק
דף הבית  >>  >>  הרשם  |  התחבר
מאמרים

מרכזיות טלפוניה מקצועיות - כלי התקשורת העיקרי של העסק 

מאת    [ 15/11/2010 ]
מילים במאמר: 406   [ נצפה 2283 פעמים ]

 
 

 

כל עסק צריך פתרונות תקשורת מקצועיים על מנת להתנהל בצורה נכונה ויעילה, בין אם מדובר על עסק גדול עם עובדים רבים או עסק קטן עם מספר עובדים מצומצם. אחד המרכיבים העיקריים מבחינת תקשורת של העסק, הן פנימית והן חיצונית הוא מרכזיה מקצועית. מרכזיה היא מרכז העצבים התקשורתי של העסק והיא מרכזת אליה את כל שיחות הטלפון היוצאות והנכנסות (כולל דרך מחשבים) ומציעה שלל פתרונות ושירותי תקשורת נלווים ליצירת מערך טלפוניה ושירות מעולה ויעיל.

 הרבה מעבר לניתוב טלפונים

מרכזיות טלפונים כיום הן כלים מקצועיים רחבי היקף שמספקים לעסק מגוון שירותים שחורג הרבה מעבר לניתוב שיחות הטלפון אל הארגון ובתוכו. מרכזיה מאפשרת כמובן בראש ובראשונה ניתוב נכון של שיחות טלפון שמגיעות אל הקווים השונים שהעסק מחזיק או חלוקת השיחות לקו אחד אך בנוסף ישנם המון שירותים נוספים שקשורים ישירות לניהול שיחות טלפון וגם כאלו שמעניקים לעסק ערך מוסף רב משמעות, חלק משירותים אלו הם:

  • תיבות קוליות כחלק אינטגראלי של כל מרכזיה
  • שיחה מזוהה כחלק מניתוב השיחות של מרכזיות
  • שירותים לשיחות כמו העברת שיחה, עקוב אחרי, שיחות וועידה, קביעת רמת שירות לכל שלוחה במרכזיה ועוד
  • חיבור ישיר לדלתות ומערכות אינטרקום
  • חיבור למערכת כריזה כלל ארגונית
  • שירותי ניהול ומעקב כגון רישום שיחות, בדיקת פעילות לשלוחות ועוד
  • חיבור למחשבים לצרכים שונים
  • תמיכה מלאה של מרכזיות בשלל ציוד קצה כגון שלוחות חכמות, טלפונים רגילים, פקסים, מודמים, מערכות כרטיסי אשראי, אזעקות ועוד

 מרכזיה לניהול שיחות על רשת האינטרנט

אחד החידושים של השנים האחרונות בתחום התקשורת, העסקית והאישית, הוא שיחות טלפון על גבי רשת האינטרנט, מה שנקרא שיחות / פתרונות VoIP. מרכזיות כיום יודעות להתממשק אל שירותי שיחות אינטרנט שכאלו על מנת להוזיל עלויות לעסק ולספק פיתרון תקשורות יעיל ונוח. מרכזיות IP יכולות להיות בלעדיות לצרכי שיחות אינטרנט או לעבוד במשותף עם קווי טלפון רגילים.

 מרכזיות מקצועיות – רק הציוד האיכותי ביותר

בגלל שמרכזיה מהווה עורק משמועתי ביותר של התקשורת בתוך הארגון ומחוצה לו היא חייבת להיות אמינה ואיכותית כך שתוכל לספק שירות בכל זמן, ללא תקלות ולאורך זמן רב. כמו בכל תחום טכנולוגי אחר ישנם יצרני מרכזיות גדולים ואיכותיים יותר מאשר שאר השוק וישנם פתרונות ציוד קצה מתאימים ואיכותיים ביותר. על מנת לקבל תוצאות מעולות ושירות ללא פשרות חשוב לבחור במרכזיות כאלו שייתנו את השירות המקצועי והאמין ביותר. שימוש במרכזיות פנסוניק למשל, היצרן המוביל האיכותי ביותר של מרכזיות מכל הסוגים לקבלת שירות מעולה מחברת המרכזיות וניהול התקשורת של העסק.

בר-עוז מערכות תקשורת בע"מ - מרכזיות טלפון, מרכזיה IP, שירותי VoIP ופתרונות תקשורת לחברות ועסקים.

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

שליחת המאמר שלח לחבר  הדפסת המאמר הדפסת המאמר  קישור ישיר למאמר קישור ישיר למאמר  דווח מאמר בעייתי דווח על מאמר בעייתי  כתוב לכותב המאמר פניה לכותב המאמר  פרסום המאמר פרסום המאמר 

©2017
כל הזכויות שמורות

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
רשימת כותבים
כותבים מומחים
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים
פרסם אצלנו
לכותבי מאמרים: פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
לבעלי אתרים:



מדיה חברתית:
חלון מאמרים לאתרך
תנאי שימוש במאמרים
ערוצי מאמרים ב-RSS Recent articles RSS


מאמרים בפייסבוק מאמרים בטוויטר מאמרים ביוטיוב