דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תיקון מקררים 

מאת    [ 15/11/2010 ]

מילים במאמר: 482   [ נצפה 3376 פעמים ]

היום רותח, החום בחוץ מפיל חתולים, השמש שורפת והזיעה הניגרת מאיימת להטביע אי קטן באוקיינוס השקט. כל מה שרוצים לעשות ביום כזה הוא להגיע הביתה, לפתוח את המקרר ולשלוף מתוכו איזה משקה קר. תיקון מקררים הוא בהחלט לא מה שבא לכם להיתקל בו ביום כזה. אך מה עושים אם זה קורה? איך מוצאים את איש המקצוע הנכון? ומה עושים בשביל לא להיכנס לצרה הזו בכלל?

חוק מספר אחד של תיקון מקררים

חוק מספר אחד של תיקון מוצרי חשמל ותיקון מקררים בפרט, הוא לבדוק האם המכשיר מכוסה עדיין על ידי אחריות. כן, זה נשמע בסיסי ומובן מאליו, אבל באורח פלא אנשים רבים לא מעלים על הדעת שהאחריות יכולה להיות בתוקף גם אחרי שלוש שנות שימוש במוצר, ואפילו חמש. לרוב המקררים, חשוב לציין, יש תקופת אחריות ארוכה.

במידה שהאחריות נגמרה, תצטרכו להוציא כ-200 שקלים תמורת הבדיקה, לא כולל תיקון וחלקים מוחלפים. אכן, תיקון מקררים אינו עניין זול. דבר נוסף שחשוב להזכיר בנושא הזה: שילמתם עבור התיקון? עשו לעצמכם טובה - ודאו שקיבלתם אחריות לתיקון חוזר. חבל שתצטרכו לשלם שוב על תיקון אותה הבעיה בדיוק.

תיקון מקררים – בחירת הטכנאי

כשהמקרר מתקלקל המצב הוא בהחלט לא נעים, אך אין צורך להיבהל יתר על המידה. באינטרנט תמצאו מידע רב בנושא, ולא תיתקלו בקושי מיוחד לאתר טכנאי המתמחה בתחום, שיוכל לפתור לכם את הבעיה. שימו לב – במהלך תקופת האחריות יהיה עליכם להזמין אך ורק את הטכנאי המוסמך של החברה שמספקת את האחריות.

אם התיקון הנדרש הוא עבור מקרר שהאחריות כבר לא תופסת לגביו - כדאי תמיד להזמין אך ורק טכנאי מורשה המוסמך לבצע החלפות של חלקי המקרר מהסוג שיש לכם. כמובן שאם אתם במקרה מכירים טכנאי טוב שמתמחה בתחום של תיקון מקררים, או שקיבלתם המלצה נלהבת על טכנאי שכזה, ניתן להשתמש בשירותיו בלי לשבור יותר מדי את הראש.

כיצד תשמרו על המקרר?

לשם שמירה על הפעילות היעילה של המקרר שלכם, תצטרכו לעשות עבודת ידיים ורגליים מאומצת קלות. אתם צריכים למקם את המקרר בפינה מוצלת, במרחק של בין 15 ל-20 סנטימטר מהקיר, ואל תתרגלו לפתוח את דלתות המקרר יתר על המידה. כמו כן, נסו לא להפעיל את המכשיר על עוצמות גבוהות אלא על מידת קור ממוצעת.

טיפים כלליים לגבי תיקון מקררים

בין אם נזקקתם לשירות של תיקון מקררים עבור מקרר שעדיין נמצא תחת אחריות ובין אם לאו - כדאי מאוד במהלך הזמנת השירות לתאר את הבעיות של המקרר שלכם במדויק ככל האפשר, וזאת כדי שהטכנאי יגיע מצויד בחלפים מתאימים כך התקלה תטופל במהירות המרבית, ויקטן הסיכוי לקלקול המזון שבתוך המקרר. חשוב לא פחות – יקטן גם הסיכוי להפתעות לא נעימות במחיר התיקון.

ניסיון לחסוך בעלותו של טכנאי מקררים עלול להסתיים בנזק כספי גדול הרבה יותר מכפי שתכננתם. מלבד עלות התיקון עצמו, המזון שהתקלקל בינתיים ייזרק ותיאלצו לקנות הכל מחדש. וזאת עוד מבלי להזכיר את הסכנות הבריאותיות.

ברגע שאתם מגלים תקלה במקרר, אל תדחו את הטיפול וגם אל תנסו לעשות זאת בעצמכם, זה לא כזה פשוט וחבל על כל עיכוב. תיקון מקררים צריך להיעשות על ידי מומחה, ואין מה לעשות – לפעמים כדאי לשלם את המחיר.

אתר בעלי מקצוע מפעילה מוקד שרות אינטראקטיבי לאיתור בעלי מקצוע האמינים והאיכותיים בישראל.


 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב