דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


יום ספא כיום גיבוש לעובדים 

מאת    [ 15/11/2010 ]

מילים במאמר: 417   [ נצפה 2184 פעמים ]

 

לא מעט פעמים אנו יכולים לראות מנהלי כוח אדם בחברות שונות ששוברים את הראש לגבי הטיול השנתי או ההפנינג השנתי שהם רוצים לערוך לעובדים. גם אם מישהו נחשב למנהל כוח אדם יעיל ומוצלח ביותר שביכולתו להתמודד עם משימות קשות ומורכבות בצורה קלה יחסית, הרי שאותו יום כיף שהוא חפץ לערוך יכול לעתים להטריד את מנוחתו ולהקשות עליו רבות. יום ספא יכול להיות זה שיתאים לכל ארגון המעוניין להעניק לעובדיו יום איכותי שידגיש עד כמה הארגון מנסה לפנק את עובדיו בטיפולים בעלי ערך מוסף לגוף ולהרגשה הכללית. מאחר ובארץ ניתן לראות כי יש כאלו שאינם מוותרים על ביקור במכון רציני שבו הם יכולים לבלות יום ספא עם כל היתרונות הנלווים אליו, הרי שרוב הסיכויים שעובדי כל ארגון ישמחו לקבל את הפעילות האיכותית והמהנה הזאת שמנהל כוח האדם ארגן בשבילם.

טיפול ספא כמתנה איכותית

מעבר ליחסים קורקטיים הרי שיחסים אישיים הם בעלי חשיבות עליונה אצל רבים. לכן אנו מוצאים אנשים רבים שוברים את הראש או מתרוצצים כמו משוגעים למצוא מתנת יום הולדת מיוחדת או מתנה ליום נישואים או לכל אירוע חשוב אחר. אם מדובר בסוג כזה של מתנה הרי שאותו יום ספא יכול להיות זה שיציל את המצב בכך שבעזרתו תוכלו להעניק מתנה מושלמת שאף אחד לא יסרב לה. הסיכוי שמי שמקבל מתנה שכזאת יבין ויעריך את מה שקיבל היא גדולה, מאחר ולא מדובר בסתם מתנה שגרתית אלא בכזאת שרואים שמי שהעניק אותה חשב לעומק והשקיע במי שהוא אוהב. יום ספא במכון רציני שבו יטופל מקבל המתנה בצורה מפנקת יהיה כזה שיהפוך לחוויה מושלמת ולא פחות חשוב הוא ייחרט בזיכרונו של מי שקיבל אותו. כך יהפוך אותו יום ספא למתנה מוצלחת שהזיכרונות ממנה יביאו לפרגון מאת מי שקיבל אותה.

יום ספא הינו צ'ופר שמצביע על יחס אישי

גם כל אלו שמחפשים להעניק לעתים צ'ופר מסוים למישהו שעבד קשה או הביא לתוצאות חריגות בארגון מסוים יכולים למצוא את המתנה המושלמת להעניק בצורה של יום ספא מדהים. מנהל מכירות שבוחר לו איש מכירות מוצלח שהגיע לתוצאות מרשימות במהלך תקופה מסוימת יכול לצ'פר אותו במתנה שכזו. מי שעמד בהצלחה במשימה מורכבת, שדי הונחתה עליו במסגרת פרויקט דחוף וחשוב מאוד לארגון שבו הוא עובד, ישמח להחזיק בידו שובר המאפשר לו ליהנות מאותו יום ספא חינם אין כסף במכון משובח ומפואר. חשוב להבין כי לעתים צ'ופר כזה יכול לעלות סכום מסוים אך די בקלות הוא שווה לחברה פי כמה וכמה ממה שהוא עלה. כל זאת מאחר ואותו עובד שקיבל אותו מרגיש את היחס האישי שבמתנה זו והוא מתגמל בחזרה את הארגון בהמשך עבודה איכותית ובהשקעה עצומה שלו בכל מה שהוא עושה.

 

ספא זוגי פסיפס אבן יהודה


ספא בשרון


טיפול ספא בשרון על שפת הבריכה




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב