דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חוגי בישול וחוגי שוקולד 

מאת    [ 15/11/2010 ]

מילים במאמר: 336   [ נצפה 2185 פעמים ]

חוגי בישול הם מהחוגים הותיקים ביותר. הם התחילו את דרכם כלימודי "כלכלת בית" בבתי הספר אשר מטרתם הייתה להכשיר את הצעירים לניהול נכון של ביתם הן בתחום הכלכלי והן בתחום המזון וממשיכים היום, בעידן תוכניות הבישול וה"מאסטר שף", כאחד מהחוגים המבוקשים ביותר.

מה הופך את חוג בישול לכה מבוקש? בישול או אוכל באופן כללי מחבר אנשים. כל פגישה (עסקית חברתית או אינטימית) תעבור טוב יותר אם יהיה נוכח בה אוכל. רובינו אוהבים לאכול ואוהבים ליהנות מאוכל. אנשים רבים מוכנים לשלם כסף רב בכדי לאכול דברים מיוחדים אשר ערבים לחיכם, ואם כך, למה לא לשלם בכדי ללמוד להכין את אותו האוכל לבד?

חוגי בישול הם חוגים אשר מקנים ידע חשוב שניתן להשתמש בו בכל יום. זה ידע שימושי ביותר אשר מעבר לעובדה שהוא יכול לעזור לנו באופן קיומי (כי אנחנו חייבים לאכול) הוא יכול לעזור בפיתוח האני, וממש כמו אומנות לסייע לנו בבניית ביטחון עצמי ומימוש עצמי. אחת הדוגמאות היא באמת התוכנית מאסטר-שף אשר ניתן לראות בה כיצד אנשים המגיעים ממגוון מקצועות בוחרים להגשים את עצמם דרך אוכל.

אם אתם שואלים את עצמכם האם חוג בישול מתאים לכם אתם יכולים להחליף את השאלה בשאלות הבאות: האם אני מתרגש לקראת ארוחות שאני צריך לבשל? האם אני יושב שעות ומחפש מתכונים חדשים? האם אני אוהב להמציא ולאלתר כשאני מבשל? כאשר אנשים טועמים את מה שהכנתי, האם אני בצפייה לביקורת? במידה והתשובה למרבית השאלות חיובית נראה כי תוכלו להפיק הרבה אושר מחוג בישול.

איזה סוגי חוגי בישול קיימים? בישול הוא תחום מאד רחב ויש לו ענפים רבים. ישנם חוגי בישול מסורתיים או כאלו המתמקדים במאכלי עדות, חוגי אפייה (גם למתוקים וגם למלוחים כמו לחם), חוג קונדיטוריה אשר מתמקד בקינוחים ומתוקים, חוג שוקולד וחוג בצק סוכר אשר ניתן להגיד ששואב גם מתחום האומנות.

הבישול יהפוך עבורכם לסוג של תרפיה, המטבח הופך למקום בטוח, נוח ושליו אליו ניתן לברוח לאחר יום של עבודה, ליצור ואחר כך ליהנות ולחלוק ביצירה עם בן/בת הזוג או עם המשפחה וחברים. בישול הוא ללא ספק אומנות וחלק בלתי נפרד מחיינו, אוכל טוב יגרום למצב רוח טוב ואוכל מגוון אפילו עוד יותר.

פורטל קורס הינו אתר אובייקטיבי המאגד בתוכו מגוון רחב של קורסים, לימודי תעודה ולימודי הנדסאים. הקורסים נוגעים בתחומי עניין שונים ומוצעים על ידי המוסדות המובילים בארץ. האתר מאפשר לגולשים לחפש קורסים שמעניינים אותם לפי מוסדות לימוד, איזור גיאוגרפי או תחום עניין וליצור קשר עם מוסדות הלימוד ללא התחייבות!




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב