דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


השפעת סיסמה פרסומית (סלוגן) על תדמית,מכירות. 

מאת    [ 07/06/2007 ]

מילים במאמר: 318   [ נצפה 5293 פעמים ]

אם נעצור לרגע ונביט על הסיסמה של כל עסק נגלה באופן הגיוני שהיא נמצאת בצמוד לשם העסק כל הזמן ולאורך כל שעות היום ולאורך ולרוחב כל הזמן הפרסומי שהעסק נמצא באמצעי הפרסום .היא נמצאית במקום האטרקטיבי ביותר והגלוי ביותר ליד המרכיב החזק ביותר המשפיע לא אחת על המכירות : שם העסק או המוצר.

ערכה אמור להיות גבוה ביותר מבחינת ההשפעה ויש לתת על כך את הדעת ובעזרת ההבנות המקצועיות ביותר כדי לא לפספס את פוטנציאל תרומתה האמיתית.ומהו משקל תרומתה האמיתית - ככל הננראה גבוה ביותר (על פי שיטת סיסמייל סיסמארט (C) 2007).

למעשה,שעה שמפרסם מוציא כסף (ורב מאד) על אמצעי פרסום רבים הרי ששמו נותר בכל המצבים עם סיסמה לידו בין אם חלשה ,בינונית - או מקסימלית (מכל סוג וסוג ובהתאם להבנת המרכיב).הבה נשאל את עצמנו - מדוע? האם משום שאנו לא יודעים כיצד לבנות אותה באופן המקצועי ביותר שישרת את המוצר או שהאם הדבר נעוץ בכך שעדיין לא הענקנו לכך את מלוא הרצינות המתבקשת מצידנו? הרי הסיסמה נמצאת ליד שם העסק! - מה יותר חשוב מכך למעשה?

אם "נתעורר" לרגע ונביט היטב על מלוא הדברים ולעומק , הרי שההיגיון מחייב את ההתקיימות של לפחות אחד מן הדברים הבאים:

אדם מביט קודם כל בשם המוצר/העסק - ולכן הוא קודם כל מביט בסיסמה. אם כן - חשיבותה אדירה מבחינה פרסומית.

אדם מביט בכל המודעה ולאחר מכן מביט בשם העסק כדי לזוכרו ואז- הסיסמה היא המקבעת את הרושם.אם כך,גם במקרה זה חשיבותה הינה עצומה.

אדם הנמצא במצב נפשי מסויים עשוי "להיפתח" ולעבור למצב נפשי אחר המאפשר קנייה (על ידי יצירת מצב רוח טוב למשל) עקב השפעתה של סיסמה.

 ועוד ועוד (טכניקה מסווגת של ידע).

אם כן ,מהו הידע אשר ברשותינו כדי להצליח ולעשות עבור עצמנו את הסיסמה הטובה ביותר ומהם השיקולים ההכרחיים,התורמים והמקצועיים להרכבת סיסמה מנצחת? רצוי שנחשוב על כך במידה והיינו רוצים להיות הכי רציניים שאפשר בפרסום שקבענו.

 

האם סיסמה מופיעה סתם? (ייתכן וכך חשבנו).

האם סיסמה תתרום לנו משהו בוודאות? - ייתכן מאד ובהתאם למה שאנו מצפים ממנה.

כך או כך התחום הינו תחום חלוצי ומאורגן ונבדק בימים אלו על ידי שיטת סיסמארט- סיסמייל (C)    2007 ולעומקו.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב