דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך להשוות מחירי טלוויזיות ? 

מאת    [ 14/11/2010 ]

מילים במאמר: 487   [ נצפה 2217 פעמים ]

 

 

אתרי החנויות השונות

כמובן שכל אחד מאתנו מעוניין לקבל את המחיר הטוב ביותר לגבי כל מוצר שהוא מתכוון לרכוש. השוואת מחירים היא עניין חשוב שהפך להיות קל בהרבה עם כניסת רשת האינטרנט לחיינו. שימוש במנוע חיפוש יעלה תוצאות של חנויות חשמל שהשכילו לבנות אתר אינטרנט המשמש כחנות וירטואלית רצינית ומכובדת. השוואת מחירים באתרים אלו היא קלה ואף יעילה הרבה יותר מאשר הגישה העצמאית לחנות. כל זאת מאחר ומעבר לתמונה של טלוויזיה מסוימת, מוצג המחיר (יחד עם אפשרויות התשלום השונות), ויחד עם המפרט הטכני של הטלוויזיה.

 

כאן מקבלת השוואת מחירים חשיבות רבה מאחר ומעבר למחיר שמושווה, חובה עלינו גם להשוות את נתוני המכשיר. אם אנו נעולים על דגם מסוים הרי שאותה השוואת מחירים תהיה קצרה ותתבצע רק בעזרת גלישה למספר אתרים של רשתות מובילות, אך אם ידוע לנו רק הכיוון הכללי (כמו למשל גודל המסך שאנו רוצים וכד') הרי שהמפרט הטכני הופך למועיל ביותר, מה גם שלעתים הוא יהיה מדויק יותר מאשר הסבריו של המוכר בחנות.

 

אתרי השוואה מתמחים

מאחר ועניין זה של השוואת מחירים זורם בעורקיו של כל ישראלי הרי שבאינטרנט ישנם מספר אתרים המתמחים בנושא זה. החלוצי שביניהם הוא ZAP, כשהיום כבר הצטרפו אליו אתרים איכותיים, כמו PRICEL, KAMA ועוד. ייחודם של אתרים אלו הוא מנוע החיפוש הפנימי שלהם וגם המפרטים הטכניים שהם מספקים. השוואת מחירים באתרים אלו היא יעילה מאוד מאחר וניתן לפלח את החיפוש בהתאם לדרישות שלכם ולהתמקד במוצר המתאים לרמת הביצועים שאתם מחפשים.

 

בנוסף, מעבר לכך שהמפרט הטכני מפורט ליד התמונה של כל טלוויזיה, הרי שניתן למצוא גם חוות דעת של לקוחות (גם ביחס לטלוויזיה שכבר רכשו ופועלת בביתם, וגם ביחס לטיב השירות של החנות שממנה רכשו). דברים אלו הופכים כל השוואת מחירים למהלך כולל שבו אנו מקבלים תמונה מדויקת ככל הניתן לפני שאנו רוכשים או לפני שאנו ניגשים לחנות "למשש את הסחורה". אתרי השוואת מחירים רציניים דואגים להתעדכן בהתאם לשינויי מחירים שמספקים להם החנויות השונות, כך שיש להעיף בהם מבט ממש לפני הרצון לקנות טלוויזיה.

 

אתרים שהם גם מדריכי קניה

שדרוג נוסף של השוואת מחירים מגיע מאתרים שקמו בכדי להעניק ללקוח מדריך קניה מקיף, ובכך לשפר את סיכוייו לרכוש טלוויזיה או כל מוצר אחר, בהתאמה מדויקת לצרכיו ועם כמה שיותר מידע מסייע וממקד. אתרים אלו הם מדריכי קניה ענייניים שמספקים המון מידע מעשי ומציידים את הלקוח בנתונים שלא ידע לעתים על קיומם ועל חשיבותם.

 

השוואת מחירים באתרים אלו נעשית כחלק מהסבריו של האתר לגבי נתונים שחשוב לבדוק כשקונים מוצר מסוים. לא תמיד המבחר רחב באתרים אלו, אך ניתן לדלות מהם מידע חשוב ולהמשיך לבצע השוואת מחירים באתרי ההשוואה המתמחים.

www.efind.co.il - אינדקס מידע ועסקים בישראל המכיל אינפורמציה מגוונת על תחומים רבים בישראל - אינדקס עסקים, טיפים , משחקים, מידע על סרטים, מאמרים וכוד.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב