דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


משחקים און ליין - להשאיר אתכם באתר 

מאת    [ 14/11/2010 ]

מילים במאמר: 424   [ נצפה 1878 פעמים ]

 

 

כל מי שגולש לאתר גדול או פורטל שמכיל קישורים לכל מה שזז כמעט, נפגש עם הקישור הפנימי של האתר, שמעביר אותו לעולם של משחקים און ליין. מדובר במספר עצום של משחקים שאינם דורשים הורדה למחשב ואינם מצריכים התקנה כלשהי. משחקים און ליין משוחקים מיידית מול השרת שמאחסן אותם והם מוצגים בצורה קבועה באתרים השונים. האפשרות לשחק ללא כל צורך בהורדה ובהתקנה היא נוחה אך היא גם דורשת מצד שני הישארות באתר.

 

כל זה מאפשר לאתר "להחזיק בכם" בתור גולשים ולהגדיל אפילו את מספר הכניסות שלו בפעמים הבאות. מבחינתנו הגולשים הרי שלא נעשה כל נזק מאחר ולא מפריע לנו להמשיך ולשחק באותם משחקים און ליין ולהיכנס לסטטיסטיקה של מספר גולשי האתר, מאחר והדבר לא מאלץ אותנו לעשות משהו שאינו נוח לנו. משחקים און ליין הם כיף בלבד ולרבים הם ממלאים זמן פנוי בצורה הכי מהנה שאפשר.

 

משחקים און ליין – לכל אחד והסגנון שלו

האפשרות של כל גולש למצוא את הסגנון שלו, בכל הקשור לאותם משחקים און ליין, היא בלתי מוגבלת כמעט. מספר המשחקים הוא עצום כאמור, ומה שיפה לראות זה שגם הסגנונות שלהם שונים לגמרי. דבר זה הופך רבים למבקרים קבועים באתרים מסוימים כשהם מחפשים כל הזמן את המשחקים החדשים בתחום שהם אוהבים. מאחר ולכל אחד מאתנו יש אופי אחר וצורת חשיבה שונה הרי שיש כאלו שבשבילם משחקים און ליין הם משחקי יריות "אקשן" ופיצוצים, כשלעומתם אחרים מנסים להרכיב פאזלים, להרכיב דמויות, או לגלות לאיזה כיוון צריכה קוביה מסוימת להסתובב אם לוחצים עליה למשל.

 

לרוב, מדובר באתגרים סבירים ופשוטים בהתחלה, אך חלק מאותם משחקים און ליין הופכים להיות קשים, מרתקים וכאלו שמגרים את יכולות החשיבה והתנועה שלנו בצורה די רצינית. לא אחת אנו מתקשים להבין איך לא הצלחנו בפעולות מסוימות ומצד שני אנו מתרשמים מאוד מהרמה ומכך שאנו לא מצליחים לפתור או לעבור שלב מסוים.

 

משחקים און ליין – כמעט ללא כל הגבלה

ההנאה שמקבלים רבים מאלו המשחקים כמעט בכל יום בכל מיני משחקים און ליין היא רבה עוד יותר בזכות העובדה שמשחקים אלו רובם ככולם לא מוגבלים בזמן או בעלות כלשהם. מדובר במשחקים שניתן לשחק בהם כמעט ללא הגבלה.

 

משחקים און ליין מסוגים מסוימים מאפשרים לעתים רק מספר שלבים בלבד אך ברובם ניתן לשחק במשך זמן רב ולהתקדם את אותו מספר שלבים שכל אחד מסוגל לעבור בהתאם ליכולותיו. הצבעים, הצורות, התנועות, אתגרי החשיבה, ועוד אלמנטים רבים שמציעים משחקים און ליין, הם אלו המושכים בכל יום שחקנים חדשים שמוצאים את עצמם שעות מול המסך בניסיון להתקדם ולשפר את התוצאות הקודמות שלהם, ובכך לתת לקסם להמשיך לפעול עליהם.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב