דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


משרת בייביסיטר להכנסה צדדית 

מאת    [ 14/11/2010 ]

מילים במאמר: 490   [ נצפה 7431 פעמים ]

רבים מאיתנו עובדים או לומדים בשעות היום ומחפשים תמיד הזדמנות להרוויח מעט יותר כסף כהכנסה נוספת. בייביסיטר היא עבודה שיכולה לאפשר לך בדיוק את מעט הכסף שאתה זקוק לו בסוף החודש בשביל ההוצאות השוטפות. עבודה בשמרטפות יכולה להתקיים בשעות גמישות, כך שנוח לשלבה עם עיסוקיך הנוספים בקלות.

שכר בייביסיטר

על כמה עומד שכר לבייביסיטר? מסתבר שזה יכול להשתנות בהתאם לכמה קריטריונים:


    • השעה ביום
    • מספר הילדים
    • גיל וניסיון השמרטף

כל שמרטף רשאי כמובן לקבוע את המחיר לפי ראות עיניו. יחד עם זאת, אנחנו ממליצים להתחשב בדרישות המקובלות עבור תעריף לבייביסיטר - 25 עד 40 שקלים לשעה בממוצע. סקר שנערך לאחרונה הראה כי ישנם פערים משמעותיים בין תשלום לבייביסיטר במרכז לבין התשלום בפריפריה. מומלץ שתיקחו גם את זה כשיקול בעת קביעת התעריף שלך.

כיצד תמצא עבודה כבייביסיטר?

ראשית, חשוב מאוד להבין כי כמעט כל זוג הורים צריך להשתמש בשירותיו של בייביסיטר מפעם לפעם. יחד עם זאת, ישנם הורים לא מעטים הבוחרים שלא לעשות זאת אם לא מצאו את המועמד המתאים. הילדים הם כמובן הדבר הכי יקר ערך שיש להוריו. לכן, עליך להבין כי ההורים צריכים להרגיש בטוחים לחלוטין להשאיר את הילדים בטיפולך. אם יש לך ניסיון עבר בטיפול בילדים במסגרת כלשהי, הצג זאת בפני ההורים. אם באפשרותך לספק להם המלצות, מה טוב. אם מעולם לא יצא לך לשמור על ילדים בעבר, ציין זאת כמובן בפני הורי הילד, אך הוסף כי אתה אדם בוגר ואחראי וכמובן, אוהב ילדים. אפשרות טובה למציאת אנשים המחפשים בייביסיטר היא באמצעות לוחות ייעודיים באתרי אינטרנט המתמחים בכך. אתר 'אופר' (www.aupair.co.il) הוא דוגמה מצוינת לאתר המקשר בין הורים לבייביסיטר או מטפלת המתאימה להם.

איזה סוג בייביסיטר תעדיף להיות?

בעת חיפוש עבודה כבייביסיטר, עומד בפניך מגוון אפשרויות רחב מאוד. יש המעדיפים לשמור על ילד אחד בלבד ויש שיעדיפו שני ילדים ויותר. ייתכן ותעדיף לשמור על ילדים בשעות הערב והלילה כשהם ישנים, אולם יש המעדיפים לטפל בילדים בשעות היום. האופציה האחרונה חביבה במיוחד על בייביסיטר שאוהב ילדים במיוחד ונהנה מהחיבור והאינטראקציה עימם. בייביסיטר מסוג כזה יכול גם להגדיל לעצמו את כמות שעות העבודה ובכך להרוויח יותר מהשלמת ההכנסה.

איך נגדיל את סיכויינו למצוא עבודה קבועה כבייביסיטר?

כמו בכל עבודה אחרת בה אתה עוסק, חשוב לעשות עבודה טובה. הורים מרוצים נוטים להמליץ לחבריהם על שמרטף טוב. בדרך זו, פשוט יותר למצוא משפחות נוספות שיזדקקו לשירותיך באזור. מטפל העושה את עבודתו נאמנה הוא כזה ששומר על אמינות ואחריות ולא משאיר את חותמו על בית המשפחה בו הוא עובד. חשוב שתשמור על בית נקי ומסודר וכמובן אל תבוא במגע עם חפציהם האישיים של בני הבית.

מעצבים בעיתיים בעת העבודה

אלמנט מרכזי נוסף אותו עליך לקחת בחשבון בזמן חיפוש העבודה בתחום הוא האפשרות שהילדים עליהם אתה שומר יתעוררו בלילה. ילד שמתעורר ולא מוצא את הוריו בבית - גם אם הוא יודע שהם יצאו – עלול להילחץ ולבכות. שמרטפים טובים ומנוסים צריכים להיות מוכנים למקרים כאלו, לדעת איך להרגיע את הילד ולהחזירו למיטה באופן חביב אך בוטח. פעולה כזו תרכוש את אמונם של ההורים וכפי שכבר אמרנו, הורים נוטים להזמין בייביסיטר טוב ואחראי שוב ושוב.

המאמר משרת בייביסיטר להכנסה צדדית נכתב בחסות אתר אופר




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב