דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עבירות נוער כבר לא תופעה 

מאת    [ 14/11/2010 ]

מילים במאמר: 410   [ נצפה 1702 פעמים ]

 

מידי ערב כמעט מהדורות החדשות מציגות לנו את מימדי אלימות הצעירים, שגואה במדינה הקטנה שלנו. רבים כבר לא מופתעים מההשתוללות חסרת הרסן של צעירים מכל חתך ומכל מקום בארץ כמעט, ונראה כי ההשלמה הזאת עם המצב נובעת מכך שכבר לא מדובר בתופעה אלא בבעיה רוחבית שזקוקה לפתרון מהשורש.

עבירות נוער הן כאלו שבהם צעירים מסתבכים בפלילים, במקרים כמו אחזקת או מכירת סמים, גניבות, מין, אלימות, ועוד. לצערנו כולנו מכירים את המקרים האלו ויש כאלו שאף חוו אותם על בשרם. עבירות נוער כבר זכו להגדרה של מכת מדינה כחלק מהאלימות שפושה בכל חלקה טובה במדינתנו. ההבדל הוא שהסתבכויות פליליות שכאלו בגיל צעיר כל כך הורסים את חייהם של צעירים רבים (גם של אלו שנפגעו וגם את של אלו שפגעו), לכן חוקים שונים שמחוקקת הממשלה, כמו איסור על מכירת אלכוהול לקטינים או איסור מכירה בשעות הלילה, הם כאלו שיכולים להיות צעד ראשון בטיפול יסודי בבעיה כאובה ולא פשוטה זו.

עו"ד לעבירות נוער התייעצות וירטואלית

יש אנשים שפגשו במקום מגוריהם או בסביבת העבודה שלהם מישהו שהשתמש באלימות או שיש חשד שפשע בצורה מסוימת. כך קורה שיש לאותם אנשים צורך במין התייעצות ראשונית בכדי לעמוד על חומרת המצב ובכדי לקבל את ההיבט החוקי שיציג את התמונה הכמה שיותר מלאה לגבי מצבו של אותו אדם. לעתים מדובר בהורים של צעיר שלגביו הם חוששים כי הוא משתמש בסמים או בצעיר שחושב כי חברו הטוב עלול לפשוע או שכבר עשה זאת. במקרים כאלו יש אפשרות להיכנס לאחד מהפורומים הרציניים באינטרנט וללמוד לא מעט על עבירות נוער. המידע זורם בצורה חד כיוונית בפורומים אלו וניתן לשמור על דיסקרטיות  שכל אחד מבקש לעצמו במקרים שכאלו. שאלות רבות לגבי עבירות נוער שנשאלות במקומות כאלו יכולים לסייע בהבנת חומרת המצב. 

עו"ד פלילי היעזרות באיש מקצוע

מאחר ובפורומים שכאלו ניתן לקבל מידע כללי או יחסי הרי שבמקרים נקודתיים ודחופים יש צורך להיעזר בבעל מקצוע כמו עו"ד פלילי בצורה פרונטאלית. כשכבר קורה המקרה ומישהו אכן הסתבך, לא ממש כדאי לוותר על שירות מקצועי של מישהו המכיר את החוק לעומק, ולא פחות חשוב, מכיר את התהליכים השונים שיכולים לסבך כל אדם מהשורה, לא כל שכן נער צעיר. פנייה מהירה, בכדי לשכור עורך דין פלילי שיגיע במהרה וימנע את סיבוך הנער עוד יותר, יכולה לתרום לכך שההתנהלות תהיה נכונה וקלה יותר עבור מי שהסתבך. המצב המלחיץ גם כך, יכול להוציא משלוותו את מי שמואשם או נחשב בעבירה מסוימת, וכמובן גם את הוריו או כל מי שקרוב אליו, לכן עורך דין פלילי מקצועי שמלווה את החקירות ואת הדיונים הוא אלמנט חשוב ומרגיע במצבים שכאלו.

 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב