דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עורך דין פלילי בשלב החקירות 

מאת    [ 14/11/2010 ]

מילים במאמר: 415   [ נצפה 1567 פעמים ]

 

יש מצבים שבהם מוזמן אדם מן השורה בכדי להעיד בחקירה מסוימת וגם אם אינו מואשם בעבירה או בפשע מסוים, יכולה עדותו לסבך אותו או להתנהל למורת רוחו עקב המצב המלחיץ. לא אצל כולנו זורם דם קר בעורקים ולכן כל הגעה לתחנת המשטרה יכולה להיות מאוד לא נעימה עבור אזרח שומר חוק בכל מקום בארץ. מי שמבקש לשלוט במצב מביך ולא פשוט שכזה נעזר בשירותיו של עורך דין פלילי בכדי שהלה ידריך אותו בצורה הנכונה ויכוון אותו להשיב רק לשאלות שכדאי להשיב עליהן או להגיב בצורה הנכונה לכל ניסיון לחיצה של החוקרים. חוקרי המשטרה מנסים לעשות את עבודתם נאמנה אך לעתים קורים מצבים שבהם נמשכת החקירה זמן רב מהמותר או שמעוכב אדם יותר מידי זמן ללא צו מעצר או כתב אישום, ובמקרים אלו רק עורך דין פלילי יכול להעמיד את החוקרים על אי דיוקם. החילוץ ממצבים לא נעימים כמו אלו הופך פרקליט איכותי לזה שיכול להושיע אתכם, לא פחות, מחקירה שבה הייתם מסתבכים גם אם אתם אזרחים תמימים.

 

עורך דין פלילי – הייצוג בבית המשפט

אם מגיע כתב אישום למרבה הצער, ויש צורך להגיע לבית המשפט הרי שכאן ללא עו"ד פלילי איכותי ורציני לא יהיה הרבה סיכוי למישהו לייצג את עצמו בצורה מכובדת ויעילה. לא מדובר כלל ברמת האינטליגנציה של נאשם מסוים אלא בחוסר ההכרה של נהלי המשפט ובחוסר בקיאות בחוק עצמו. עורך דין פלילי מוצלח הוא זה לא רק כזה שמכיר כל פיסקה בספר החוקים הפליליים של מדינת ישראל אלא שהוא דואג להיות ערני לכל תקדים שבו יוכל להיעזר בכדי לתרום לזיכויו או להקלה בעניינו של מרשו. דיונים בבית המשפט יכולים להתנהל בקשר להכרעה בדין לגבי נאשם כלשהו אולם גם בנושאים כמו ערעורים וכד', לכן נוכחותו של איש מקצוע כאותו עו"ד פלילי היא קריטית בכדי לצלוח את התהליכים ואת הדיונים בצורה חיובית עד כמה שרק ניתן.

 

מחיקת רישום פלילי:

למרות שאדם כלשהו נמצא אשם בעבירה מסוימת ונשלח לבצע את עונשו הרי שבכך לא תם העניין. במקרים שכאלו מעוניינים המורשעים לעשות הכול בכדי להשיג מחיקת רישום פלילי המתבצע בהתאם למה שכתוב בחוק. בחוק מוגדרות תקופות שלאחריהן יש התיישנות או מחיקה של העבירה שעבר אדם, ולכן מבחינת המדינה הוא לא תמיד יהיה מנוע או מוגבל בצורה שבה מוגבל אדם שהורשע. הרעיון הוא שאדם שהורשע וריצה את עונשו, אך גם חזר למוטב מבלי להיכשל שוב בעבירות שונות בתקופה המוגדרת בחוק, יהיה זכאי בין היתר לאותה מחיקת רישום פלילי שבה הוא חושק כל כך. הרצון העז של מהלך שכזה הוא ברור מאחר וכך יכול אדם לחזור אל חיק החברה כאזרח מן השורה ללא הגבלות מעיקות. 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב