דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיולים בישראל, ירדן ומצרים בשפה הספרדית - HOLYLAND TOURS וטיולים פרטיים לקהל הדרום אמריקאי 

מאת    [ 14/11/2010 ]

מילים במאמר: 378   [ נצפה 8145 פעמים ]

טיולים בשפה ספרדית הפכו למבוקשים ביותר בשנים האחרונות. ביטול הצורך באשרות (ויזה) לישראל לאזרחי דרום אמריקה (למעט וונצואלה) יצרה מצב נפלא בה כל אזרח פרו, ברזיל, פרגוואי, אורגוואי, צ'ילה, קוסטה ריקה, מקסיקו, ארגנטינה וכו' יכול לבוא ארצה ואף לשלב טיולים בישראל, בירדן ובמצרים.

התיירות הספרדית דורשת לראות את ירושלים, את יפו ות"א, את אתרי הנצרות סביב הכינרת, את נצרת, את ים המלח ומצדה ואף דורשת ע"פ רוב לסייר ביריחו ובבית לחם הנמצאים בשטחי הרשות הפלשתינאית, גם כאן תיאום ובחירת פרטנרים טובים ברשות הפלשתינית הינה תנאי להצלחת הטיול!

מרבית תנועת התיירות הלטינית המגיעה ארצה בין אם כקבוצת צליינים, תיירות עסקית, סטודנטים או כטיול פרטי תבקש לשלב טיול בירדן כחלק מהמסע שלהם במזה"ת. מרבית התיירים יבקשו לכלול גם טיול במצרים ובכך בעצם ישלימו מסע של שלוש מדינות בטיול אחד.

מרבית חברות התיירות הנכנסת הפועלות בשוק דוברי הספרדית מציעות טיולים לקבוצות גדולות או טיולים רגולריים כלומר טיולים עם יציאות מובטחות. לטובת אלו המבקשים טיול בשיטת תפירת החליפה – טיילור מייד (טיול שיותאם לדרישות הלקוח ולרוב טיול פרטי) הקימה חברת אהלן אולימפוס מחלקה המכילה תור אופרטורים (סוכני תיירות נכנסת) דוברי ספרדית האמונים על תפירת טיול על פי דרישות הלקוח. צוות זה מטפל בבקשות רבות של אזרחי ישראל המסייעים לאורחים שלהם מספרד, פורטוגל או דרום אמריקה בתכנון ובהזמנת חבילה איכותית הכוללת את שלושת המדינות. לקוחות עסקיים, חברות הייטק ופארם החלו אף הן להפנות לקוחות דוברי ספרדית לצוות המומחים של חברת אהלן אולימפוס בכל הנוגע לטיולים בספרדית.

קשר רציף עם מורי דרך דוברי ספרדית, הבנת דרישות לקוחות השוק הלטיני או הספרדי ותכנון נכון של הטיול הינם תנאים הכרחיים להצלחת טיולים בספרדית. שילוב של ירדן ומצרים בהן לרוב סטנדרט השרות נמוך יותר מבארץ מחייב ידע והבנה. בחירה בספק או במדריך גרוע מעבר לגבול עשוייה להפוך טיול מוצלח לטיול נוראי. בחירת מלונות בקהיר ובעמאן הינה משימה למומחים גם כן. רק צוות המכיר את דרישות השוק, המשתף פעולה עם ספקים איכותיים, הדובר את השפה הספרדית והקשוב 24 שעות ביממה ללקוחותיו מעבר לים יוכל להבטיח כי הטיול בספרדית באזור שלנו יוכתר כהצלחה.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב