דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תחבורה ירוקה מונעת 

מאת    [ 13/11/2010 ]

מילים במאמר: 551   [ נצפה 2619 פעמים ]

תחבורה ירוקה סביבתית, טרנד חדש בישראל.

למרות שבאותה עת החוקר יוסי דוידוב גורס שרכיבה ללא סקירה של האופניים דינה כשלון, לפני הכל מכונאים משבחים במרבית המקרים אופניים חשמליות ואת ביצועיהן ותרומתם האולטימטיבית לאיכות הסביבה. כיוון שבעקרון אין סיבה לביצועים החלשים כשלא קיים הצורך לאלטרנטיבה שונה,  סקר שוק רשמי שנעשה על הביצועים של אופניים חשמליות הראה שהדרך הטובה ביותר לרכיבה מופתית היא על שבילים ירוקים. בניגוד לטרנדים אחרים שנכשלו ברוסיה עם השנים,  כנזכר לעיל נסיעה על אופניים חשמליות עם השנים התפתחה לטרנד נפלא. ע"י הברירה שמספקת התחבורה הירוקה נשים וגברים החלו לרכב ללא בדיקה מעמיקה של השוק, במידה שלא ינסו לעשוק את כספם בחנות האופניים. רוכב אופניים חשמליות נורמלי לא יסתפק בהמלצה של אנשים שאינם מקצוענים ברמה אינטנשיונלית.

מדובר על כלי תחבורה חדיש בעל טכנולוגייה פשוטה, למרות שמחירו לעיתים לא כל כך נמוך. היות וישנם גם מותגים גדולים בשוק,  יש לעשות בוחן שוק ומבחן מקיף למגוון דגמים. כפי שנכתב קודם אופניים חשמליות מסוגלות לעלות עליות וללא ספק לנסוע זמן רב במישור, מכיוון שהסוללה והמנוע שלהם חזקים. בקנדה, ביוון ובאנגליה, אופניים חשמליים לחלוטין נפוצים בקרב צעירים ומבוגרים כאחד. בתנאי שאין לכם ניסיון רב ברכיבה,  קריטי לפי דעתי לזכור לשים מגנים.

תנאי שטח נאותים לרכיבה בחורף.

היות והחברות מנסות להתאים את הכלי לרוב הצרכנים,  אופניים כאלו מגיעים במבחר גדלים של גלגלים ומגוון צבעים. ישנם גם דגמים של אופניים מתקפלות שמתאימות לסחיבה או בשביל לזוז בין רכבות.

מכשול מינימלית שנוצרה לרוכבי אופניים חשמליות בשנים האחרונות מצויה בתשתיות הכבישים שצריך לתקן בימהרה, בניגוד לתשתיות בצרפת לדוגמה שנחשבת לתשתית היותר טובה. מומחים לשיטות שונות בעשור האחרון מציינים שעל מנת לסלול כביש חסר תקדים לרכיבת אופניים חשמליות פורמאלית מומלץ להשיא את חומרי הגלם, כיוון שבפועל קשה לזוז בתחבורה ירוקה פעם. לחלוטין בעידן שלנו יש לתחבורה ירוקה חשיבות על פי בוחן שוק שעשו בשנים האחרונות. עקב כך שייצור בברזיל נמצא בעליה מינימאלית בפועל,  אופניים חשמליות שמייבאים בקנה מידה בינלאמי ללא מודעות פיננסית לייבוא סטנדרטי ברוב המקרים נכשלים. לפי דעתי אסור לבצע קניית אופניים בפלאפון במסירת פרטי אשראי. לכל הדעות שמומלץ לקחת בחשבון אופציה של נסיעת מבחן  באופן סטנדרטי על אופניים חשמליות, בנגוד לנסיעות מבחן במקביל שמבצעים על קורקינט חשמלי ככה"נ.

יחס משרד התחבורה לאופניים חשמליות וקורקינט חשמלי.

אין גורם או הסבר אחד מדוע אופניים חשמליות אינן דבר יעיל. המון גברים ונשים נוסעים על כלי רכב חשמלי זה, כיוון שהוא אקונומי ומהיר. חשוב לקחת בחשבון קנייה של אופניים חשמליות במקום רכב, בשביל לבוא לעבודה או ללימודים. לאחרונה הטרנד האינטרנשיונאלי הוא בלי ספק צריכה ירוקה וכן נסיעה בכלי רכב ירוקים. רבקה ואביגיל מספרות על החוויה שלהן בנסיעה באופניים חשמליות ואפשר להבין שמדובר בכלי זול ונוח ממש. יש להיזהר בנסיעה, על אף זה שאין צורך ברשיון נהיגה. ישנם הרבה דגמים של אופניים חשמליים וחשוב לבצע סקר שוק ולבדוק איזה דגם מתאים לכם ולמטרות שלכם.

כאמור אופניים חשמליות אינן מתאימות לכל סוג של שטח, היות והמנוע או הסוללה מסוגלים להיפגע ברכיבה על שטח סלעי. צריך לקנות בטריה מסוג ליתיום, על מנת לנצל על הצד הסביר ביותר את הזמן המרבי לרכיבה. המון אנשים לאחרונה באוניברסום רוכבים באופניים חשמליות הן בערים עם כבישים או מדרכות והן בשטחים קצת יותר בעיתיים. לפי מיטב הבנתי כדאי מדי בתקופות קודמות לבחון את האוויר בצמיגים ואם הצטברה חלודה, בכדי לא להיפגע בעתיד. הפתרון האולטימטיבי לגברים ונשים שאין להם הרבה כסף להוריד על רכב עם זאת ש חשוב להם להגיע לעבודה שלא בדרך רגלית עם זאת ש חסכונית להפליא, הוא ללא ספק אופניים חשמליים.

אני אוהב לרכב רק על קורקינט חשמלי.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב