דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שאלון אבחון אישי של הצ'אקרות וכלים לאיזון והצלחה 

מאת    [ 13/11/2010 ]

מילים במאמר: 2270   [ נצפה 3718 פעמים ]

אמור לי מה מצב הצ'אקרות הדינמיות שלך, ואומר לך מי אתה
שאלון אבחון צ'אקרות אישי - מאת: אוריאלה פז-מורין

בהמשך מאמר זה תמצאו שאלון לאבחון אישי של מרכזי האנרגיה שלכם. תהנו..

ממש כפי שהמדע מתפתח, ועובדות מרעישות מתגלות חדשות לבקרים, כך מסתבר כיום כי במערכת הכוללת של האדם קיימים מרכזי אנרגיה-צ'אקרות משמעותיות, בכמות רבה מזו שתורות הריפוי וההילינג הכירו עד כה.
מדובר במערך רחב ובו 36 מרכזי אנרגיה, אשר יכולת ההשפעה שלהם על המערכות הכוללות של האדם, בגוף ובנפש, הינה גבוהה ביותר. מרכזי אנרגיה אלה מצויים בחלקם בגוף עצמו, וחלקם בשדה האלקטרו-מגנטי המקיף את האדם. זאת בדומה למבנים אטומיים או מולקולריים, בעלי גרעין, אשר סביבו מתקיימת מערכת נעה ומחוללת המגיבה לשדות מגנטיים ואף יוצרת אותם.
הפעלה מכוונת של מרכזי האנרגיה מאפשרת יצירת סדר חדש בשדה מגנטי של האדם ובמערך האנרגטי שלו. הזרמת אנרגיה-מארגנת זו יוצרת שינוי מבוקר ועמוק במערכות. מתוקף כך גדול השינוי שהאדם חווה בהיבטים שונים בחייו כתוצאה מהפעלה זו.

תגלית הצ'אקרות גובשה לכדי שיטת הילינג מגנטי לאיזון גוף-נפש, שיטת אומגה, תוצרת כחול-לבן עם הפנים לחשיפה בילאומית, שבה נעשה שימוש בכוח התודעה בשילוב עם הילינג מגנטי: הזרמת אנרגיה מגנטית-עוצמתית בטכניקה נלמדת, המחוללת פתיחה והפעלה של 36 הצ'אקרות, כולל איזון עמוק של 7 המרכזים ה"קלאסיים" המוכרים מתורות המזרח ויכולת הפעלה ממוקדת לבעיית בריאות הגוף או נושא רגשי.
מרכזים אנרגטיים אלה, שהינם פתחים להזרמת אנרגיה ברמות שונות, משפיעים על איכות החיים, בגוף ובנפש. ניתן לאמן את פעילותם של המרכזים האנרגטיים, ולהיעזר ברמת האיזון הגבוהה שלהם לצורך השפעה על נסיבות החיים ואיכותם. כשהאנרגיה זורמת דרך פתחים אנרגטיים אלה בחופשיות, האדם חווה זרימה גם בהיבטים שונים בחייו.


36 הצ'אקרות על-פי תורת האומגה נחלקות ל-3 קבוצות:

א. 7 צ'אקרות קלאסיות- מקושרות לצבעים שונים אשר יחדיו מהווים את כל ספקטרום צבעי הקשת, ומשפיעות על איזון ראשוני נדרש.
ב. 7 צ'אקרות עיליות- המצויות במרחב מקביל לקלאסיות, רחוק יותר מהגוף עצמו, ומאפשרות רמה עמוקה של שינוי דפוסים רגשיים ומנטליים וטיפול בנסיבות-עבר המשפיעות על ההווה. צ'אקרות אלה מאפשרות הזרמה של האנרגיה המגנטית באמצעות סמלים מיוחדים המהווים "תמרורי דרך" לאנרגיה, ותפקידם לכוון את הזרימה ולאפשר אותה.
ג. 22 צ'אקרות דינמיות- מחוללות בשדה האלקטרו-מגנטי המקיף את האדם (ההילה- אאורה), ומאפשרות יצירת מציאות, מגנטיות רבת עוצמה למצבי חיים מיטביים, חיבור לחזון הגבוה וליכולת להגשים רצונות וייעוד חיים.

בכל צילומי ההילה, שתועדו עד כה באמצעות מיכשור מיוחד, ניצפו שינויים מרחיקי לכת במצב מרכזי האנרגיה של אנשים שעברו טיפול אומגה או למדו את השיטה, והשדה האלקטרו-מגנטי שלהם השתנה והפך למאוזן. בוגרי השיטה מגיעים מתחומי עיסוק מגוונים במשק הישראלי, ורבים מהם עוסקים בתחומי הרפואה המשלימה או הקונבנציונלית. הם מדווחים על שינויים משמעותיים בחייהם שלהם ו/או של לקוחותיהם, בהרגלי חיים, תחושה רגשית טובה, יכולת ליצור מציאות רצויה (זוגיות, מצב חשבון הבנק, עיסוק), שינוי דרכי חשיבה ואף שינויים פזיולוגיים ברמת השפעה על המצב הבריאותי, כגון היעלמות כאב, התמוססות גידול, שיפור הראיה, כניסה להריון ועוד. עוד הם משתמשים באומגה לצורך שינוי האקלים בבית או בעסק ואף מפעילים אותה על-מנת לקדם פרוייקטים או ליצור שינוי במערכות יחסים. טווח השפעה של השיטה הינו רחב ונוגע לכל תחומי החיים.


איזון וחוסר איזון ב-7 מרכזי האנרגיה הקלאסיים
ידיעת ההקשרים בין הצ'אקרות לבין הנושאים הקשורים אליהם בחיי היומיום, מסייעת לזהות זיהוי ראשוני של מצב מרכזי האנרגיה ולנקוט בפעולה המתאימה על-מנת לאזנם.
לצורך כך בחרתי להביא לפניכם פירוט של נושאים ושאלות שבהם תוכלו להתמקד לגבי כל צ'אקרה. ההתייחסות כאן הינה ל-7 מרכזי האנרגיה הקלאסיים בלבד. תוכלו להיעזר במידע זה כשאלון עצמי, וכן ככלי לאיבחון בסיסי (!) של לקוחותיכם.

אז... בואו נצא למסע הצ'אקרות
כאשר מרכז אנרגטי נמצא בעודף אנרגיה, בחוסר אנרגיה או בחוסר תיאום עם מרכזים אחרים, נבלמת הזרימה החופשית ואנו חווים חוסר איזון בחיינו בהתאמה.
במקרים אלה נמצא לרוב שינוי בצבע הצ'אקרה, בצורתה ולעיתים אף במיקומה. צ'אקרה מאוזנת תיראה עגולה, בערך בגודל כדור טניס, זוהרת בצבעה וממוקמת ביציבות במקומה.
דוגמאות לחוסר איזון של מרכז אנרגיה: צבע חיוור או עכור, צבע משתנה שבמרכזו גרעין שחור, חום או לבן, צבע נשפך ונוזל אל מעבר לגבולות הכדור הרצוי, היעדר צבע כלל, תזוזה של הצ'אקרה, קווים - חבלים או לשונות שחורים היוצאים ממנה וכד'.
זיהוי מצב הצ'אקרות יכולה להיעשות באמצעות פיתוח ראיה על-חושית בשיטת אומגה, או באמצעות צילום מקצועי, צילום קירליאני או צילום הילות, המתעד באמצעות מיכשור מיוחד את גלי האנרגיה והתדרים של המערכת שלנו ומתרגם אותם לתמונה ממוחשבת.

הצ'אקרות - צ'אקרה ראשונה
ממוקמת בבסיס עמוד השדרה, ומקושרת עם הצבע האדום, בעל אורך גל נמוך ביותר. מרכז אנרגיה זה הנו הדחוס ביותר מבחינה אנרגטית, וקרוב ביותר לאדמה, לחומר. מרכז זה אחראי על החיבור של האדם לקרקע, לשורש, אופן התנועה בנתיב החיים ומידת היציבות והביטחון הפנימי.
נושאים: אדמה, שורשים, הישרדות, גוף, הווה, מסגרות, מימוש ויכולת להוציא דברים אל הפועל.
במצבי חוסר איזון נמצא עקשנות, ארציות, שמרנות, צדקנות, שעמום, כפייתיות, פחד משינוי, חוסר אנרגיה ועייפות, קושי לממש יכולות או רעיונות, או לחילופין- חוסר חיבור למציאות, חוסר יציבות, נתק מהקרקע ופחדי הישרדות או בעיות הישרדות ממשיות.
במצבי איזוןנמצא יציבות פנימית, אמינות, ביטחון, אסרטיביות, סדר, איזון גופני, ו"שתי רגליים על הקרקע".

שאלות מנחות:
·עד כמה מחוברים אל הגוף? אל המציאות?
·עד כמה מסוגלים לחוות בהווה? להוציא לפועל?
·האם סבלניים מספיק? כיצד אפשר לפתח סבלנות ויכולת לתכנן קדימה?
·האם קיימת גמישות או נוקשות בעמדות ודעות?
·האם נמצאים במצב של הישרדות, או מחשבה שאין מספיק?
·מהו היחס למסגרות? סדר? ממסד?

צ'אקרה שניה
ממוקמת במרכז הבטן מתחת לטבור. מקושרת עם הצבע הכתום. מרכז אנרגיה זה פחות דחוס מן הראשון, ככל שהצ'אקרה גבוהה יותר כך צפיפותה יורדת.
נושאים: יצירתיות, יחס לאנשים ולחברה, מיניות, כיבוש, דחפים ורצונות, חיוניות, חופש, תנועה, טבע, ספורט, מרחב.
במצבי חוסר איזון נמצא פיזור, חוסר מנוח (עד היפראקטיביות), עצבנות, קשיי ריכוז, תשוקה מינית מוקצנת, צורך בשינוי בלתי פוסק ותזזיתיות או לחילופין, חוסר שמחת חיים, פחד משינוי, היעדר ביטוי מיניות, הסתגרות והימנעות מהחיים.
במצבי איזון נמצא גיוון, סקרנות, התחדשות, כשרונות, גיוון, סקרנות, חופש, עצמאות, קליטה מהירה, שפע (שמעבר להישרדות), קשר טוב עם ילדים, שמחת חיים וחיוניות.

שאלות מנחות
:
·מהן האמונות לגבי שפע?
·האם התנועה בחיים מאוזנת? מהו הקצב? התקדמות וצמיחה לעומת תזזיתיות וחוסר מנוח.
·עד כמה נותנים ביטוי וחופש ליצירה, אמנות, יצירתיות?
·האם קיימת תשוקה מינית? האם יש צורך בכיבוש מיני אינטנסיבי?
·האם ישנה ויטליות, חיוניות, סקרנות ושמחת חיים לעומת הסתגרות וחוסר אנרגיה?

צ'אקרה שלישית
ממוקמת במקלעת השמש. מקושרת עם הצבע הצהוב.
נושאים:מקום בחברה, תחושת שייכות, שיתוף פעולה, שירות, עבודת צוות, יכולת הכלה, אימהיות, ביטחון פנימי, רגישות לסביבה, הרמוניה.
במצבי חוסר איזון נמצא קושי לבטא חולשה, תוקפנות, שימוש בכוח, קושי לוותר, שליטה ומאבקי כוחות או לחילופין חיפוש אחר איזון והרמוניה עד כדי ויתור על חשבון צרכים אישיים, רצייה, חולשה-פיזית או נפשית, או הגנה על החלש, פחד שלא להיות רצוי או נאהב, מצבי-רוח, חרדה, פחד, דיכאון.
במצבי איזון נמצא אסרטיביות, מודעות של האדם לעצמו ביחס לסביבה, אכפתיות, איזון בין נתינה וקבלה, עוצמה אישית (לעומת שימוש בכוח), הרמוניה ויכולת לשתף פעולה.

שאלות מנחות:
·האם קיימת תלות או עצמאות ביחס לסביבה? האם האדם הוא הסמכות של עצמו?
·האם מעורבים עם מישהו במאבק כוחות בתחום כלשהו?
·האם קיים ויתור על רצון או תשלום מחיר אישי למען הרמוניה, ריצוי או תחושה של שייכות?
·האם האדם משיג אהבה ותחושת שייכות דרך חולשה או לחילופין דרך השגת עמדת כוח?
·האם האדם משתמש בסמכותיות ובכוח שלו בדרכים חיוביות?

צ'אקרה רביעית
ממוקמת במרכז הלב, מקושרת עם הצבע הירוק (ריפוי) וורוד (אהבה).
נושאים:אהבה, חמלה, נתינה, הרמוניה, אמונה.
במצבי חוסר איזון נמצא חוסר אהבה וקבלה של האדם את עצמו ואת האחרים, חוסר ביטחון או היעדר אמונה עצמית, קושי להתמסר לאהבה ולבטא רוך, חום או רגשות, ביקורת ושיפוטיות, פעילות ללא מנוח ורגיעה, או לחילופין קנאה, כפייתיות, צורך בשלמות, דאגנות, נתינה ללא גבולות, צורך בהגנה, עצלות או חיפוש נוחות.
במצבי איזון נמצא אכפתיות, נתינה מאוזנת, יכולת לאהוב ולקבל אהבה, חמלה, תחושת שלמות, אך לא מושלמות, ביטחון בנתיב החיים, אהבת הרמוניה המתבטאת בחיפוש דרכים אוהבות ומעודנות, ואהבה ליופי, אסתטיקה ומוסיקה.

שאלות מנחות:
·עד כמה האדם פתוח לקבל ולתת אהבה?
·עד כמה מרגישים בטוחים בעולם?
·האם ישנה צרות עין, כפייתיות, דאגנות יתר או קנאה?
·האם האדם פונה אל אחרים ונסמך עליהם כמקורות של אהבה?
·היכולת של האדם לבטוח ולהאמין בעצמו.
·חמלה- היכולת לקבל אנשים אחרים ואת שיעורי חייהם כפי שהם.

צ'אקרה חמישית
מרכז הגרון, מקושרת עם הצבע הכחול.
נושאים: תקשורת, ביטוי דרך קול, יצירה, דיבור, כתיבה. ביטוי האמת הפנימית, ביטוי כשרונות, רעיונות חדשניים, העברת ידע, חוש הומור.
במצבי חוסר איזון נמצא תקשורת אגרסיבית, תוקפנות, ציניות, צורך להשמיע דעות, קולניות, מוחצנות ולחילופין הפנמה, בדידות, חוסר ביטוי, תחושת מחנק, קושי להוציא לפועל, כשרונות חסומים, חוסר איזון נפשי.
במצבי איזון נמצא תקשורת מאוזנת עם הסביבה, יישום ומימוש רעיונות, יכולת העברת ידע, ביטוי אמת פנימית, כריזמה, השארת חותם אישי, עניין, אופטימיות ורצון להתפתחות וצמיחה מתמדת. ביטוי אנרגיית הנשמה.

שאלות מנחות:
·כיצד האדם מבטא את עצמו?
·האם מבטא את האמת שלו?
·האם האדם פתוח או מופנם?
·האם יש קושי לבטא רגשות?
·האם פתוח לרעיונות חדשים ולשינויים או קושי לקבלם?

צ'אקרה שישית
מרכז זה נקרא גם העין השלישית, נמצא בין גבות העיניים ומקושר לסגול/ארגמן.
נושאים:  אינטואיציה, מודעות עצמית, התבוננות, אנאליזה - אבחון וניתוח, רגישות, ריפוי, סיעוד, למידה, על-חושי.
במצבי חוסר איזון נמצא נטייה להתמכרות, מחשבות אובדניות, ריבוי מחשבות, טורדנות מנטלית, בלבול, חוסר מציאותיות ואשליה, סודיות, חוסר ישירות או יושר, בדידות, מופנמות, אמונה עיוורת או קיצונית, נוסטלגיות וקושי לשחרר עבר או לעבד אבל/כאב, או לחילופין חוסר ביטחון באינטואיציה הפנימית, העדר מימוש לאור תובנות פנימיות, חוסר למידה והפנמה של שיעורי חיים חוזרים, פתרון בעיות והתמודדות באופן מנטלי, מעגלי חשיבה תקועים ומחזוריים, האדם בתוך "בועה", עוסק בניתוח עצמי אוטודידקטי, ללא נקודת התייחסות חיצונית, ביקורת ושיפוטיות.
במצבי איזון נמצא יכולת לתרגם אינטואיציה למציאות יום-יומית, מודעות עצמית גבוהה, רגישות לזולת, התבוננות מעבר לזווית הראיה האישית, אמפטיה, הבנה ואבחון של מצבי חיים, בעיות ואנשים, למידה וצמיחה בנתיב שעורי החיים וביטוי ייחודיות ואינדיבידואליות באופן מעשי המשלב בין היבט שכלי ורגשי.

שאלות מנחות:
·האם האדם פועל למען המודעות העצמית? האם לומד וצומח מתוך שעורי החיים או נע במעגלים?
·מהן היכולות העל-חושיות - כמו טלפתיה, רגישות לאנשים אחרים, יכולות תקשור, עבודה עם חלומות, וכיצד יכול לחזק יכולות אלה?
·האם ישנו ביטחון באינטואיציה ובתובנות הפנימיות?
·האם האדם פועל לאור התובנות שלו?
·האם האדם בעל כושר אבחנה במצבי חיים שונים? (לעומת בלבול או קיצוניות).
·האם קיימת חשיבת-יתר אינטלקטואלית או מנטלית?
·כיצד האדם מאזן בין צורך במרחב אישי לבין חברותיות ותקשורת?

צ'אקרה שביעית
מרכז הכתר, בקצה הראש, מקושרת לצבע לבן. מרכז הכתר הנו מרכז המשלב בתוכו היבטים גבוהים של המיינד האנושי יחד עם חיבור רוחני - ספיריטואלי ויכולת לקבל ולהכיל אור מן הממדים הגבוהים.
נושאים: מיקוד, זיכרון, מנהיגות, עצמאות, אינטליגנציה , אידיאלים, רצון, אחד, אחדות.
במצבי חוסר איזון נמצא אגוצנטריות, חוסר גמישות מחשבתית, צרות אופקים, מטרה המקדשת את האמצעים, עריצות, חוסר סבלנות למקצב (איטי) של אחרים, שליטה, פעולה קיצונית לשם השגת מטרות ורצונות אישיים ללא התחשבות בזולת, חוסר חיבור לאחדות ולידיעת האלוהות המצויה בכל ולחילופין חוסר "עמוד שידרה" פנימי, קושי להתחבר לידע או תהליכים חדשים, בעיות זיכרון ומיקוד, התבטלות בפני אחרים, פחד לנוע וליזום וקושי להתאושש ולהתחיל תהליכים מחדש.
במצבי איזון נמצא מיקוד, יוזמה, חשיבה מהירה, עצמאות, אסרטיביות, חדות מחשבה, הצלחה, פעולה ממוקדת להשגת מטרות ומימוש, מנהיגות (לעומת שליטה), ביטוי ייחודיות, אישיות ברורה, גבולות מאוזנים ביחס לסביבה, ראיית השלם-האחד מעבר לצרכים האישיים.

שאלות מנחות:

·עד כמה פתוחים להתבוננות רוחנית?
·האם ישנה יכולת החלטה וכוח רצון?
·עד כמה קיימים מיקוד ובהירות הרצון?
·האם קיימת גמישות או נוקשות מחשבתית?
·נוכחות אישיותית - האם קיימת? האם מוגזמת?
·האם ישנה יכולת התחדשות והתאוששות?
·עד כמה קיים איזון בין צרכים ורצונות אישיים לבין התחשבות בסביבה ובאחרים?

צ'אקרת על
מעל צ'אקרת הכתר מצויה צ'אקרת-העל, כ-20-30 ס"מ מעל קצה הקודקוד. מרכז אנרגיה זה מאפשר חיבור לרובד הנשמה ולנקודת מבט רחבה ורוחנית על החיים.
נושאים: משמעות לחיים, תודעת ייעוד ושליחות, חוש צדק, יושר, תקשור, הארה, סגירת מעגלים.
במצבי חוסר איזון נמצא עצבנות, נטייה להתפרצויות, ניתוק מערכות יחסים, קיצוניות, להט, אלימות, איבוד שליטה ולחילופין קושי לסיים תהליכים, חוסר דחף ומניע פנימי, התבוננות ארצית על החיים ללא קשב לאינטואיציה וליושרה פנימית.
במצבי איזון נמצא תחושת שליחות, אכפתיות ועשייה למען האנושות, בשלות ובגרות, יכולת תקשור, הילינג, פיתוח והמצאה של רעיונות חדשים, עשייה רוחנית וחוש צדק מפותח.

שאלות מנחות:

·עד כמה פתוחים להתבוננות רוחנית?
·האם ישנו חזון גבוה ומשמעות לחיים?
·כיצד מתועלים רגשות כעס ועצבנות?
·האם קיים איזון בין רצון "לשנות את העולם" לבין יכולת וכישורים מעשיים?
·האם האדם מאזן בין אימפולסיביות ורצון עז לבין אמפתיה ואכפתיות אוניברסלית?
·האם האדם מצוי בקשר מודע לעצמי העליון ולהדרכה?

שימוש בכוח התודעה ליצירת שינוי הצ'אקרות

קיימים מגוון כלים ושיטות ליצירת איזון במרכזי האנרגיה שלכם, וליצירת שינוי בחייכם בהתאמה. כבר כעת אתם יכולים להיעזר בכוח התודעה ליצירת איזון בסיסי. זה נעשה בהתאם להסכמה שלכם לדמיין ולהמציא. פשוט לחשוב על הדבר. בדיוק כפי שאתם יכולים לחשוב על יום העבודה או העיסוק שלכם, או על כל חוויה שחוויתם, ולהתחבר למן "סרט" פנימי. עשו זאת. שחקו, השתעשעו. זכרו כי אין זה מיקרי שאל תודעתכם מגיעה דווקא תמונה, דימוי או מחשבה מסוימת. יתרה מזאת- זה פשוט עובד! אז.. קדימה:

· שבו בנינוחות.. עצמו עיניכם (לאחר שתסיימו לקרוא הנחיות אלה..), הרפו את גופכם.
· הזרימו אליכם אור ממעל, אור היורד ומתחבר אליכם דרך קצה הקודקוד שלכם. אפשרו לאור זה למלא אט-אט את כל גופכם..
· אפשרו לאור לקרון מכל גופכם החוצה מכם, אל שדה האנרגיה המקיף אתכם. אתם מוזרמים כל העת באור ממעל וקורנים אותו עוד ועוד, עד כי אתם מצויים בתוך כדור אור זוהר.
· בשלב הבא, אפשרו לכל אנרגיה מיותרת או חוסמת במערכת שלכם להשתחרר ולהתמוסס אל כדור האור שאתם בתוכו, שם היא הופכת לאור.
· וכעת, דמיינו בעיני רוחכם על גבי מסך למולכם, את מרכזי האנרגיה שלכם. אתם עומדים להתמקד בכל פעם במרכז אנרגיה אחד. מהשורש - אדום או חום, ועד הכתר - הלבן. שבעה מרכזים אנרגטיים.
· בעוד האור היורד אליכם ממעל, הזרימו חלק מן האור דרך מרכז הלב שלכם אל מרכזי האנרגיה שלמולכם. פשוט על-ידי המחשבה על כך. אל תנסו לקבל תמונות, תחושות או מסרים והתגלויות. רק "חישבו" את הדבר. שחררו כל ציפייה.
· דמיינו בתוך כך שכל מרכז אנרגיה, כל צ'אקרה, הופכת להיות מוארת, צלולה, יפהפיה.. כל אחת מהן בצבעה.
· חיזרו לאט ובעדינות לתודעתכם הערה. התמתחו. חושו רעננים וחיוניים. היפתחו למתנות היום הנפלא הזה.

כדי לאזן את מרכזי האנרגיה שלכם תוכלו ללמוד את שיטת אומגה - לאיזון, ריפוי עבור עצמכם ואחרים ופריצת דרך בחיים בתחומים שונים: מערכות יחסים, בריאות, הצלחה ושפע, הגשמת ייעוד ועוד.

כותבת המאמר היא אוריאלה פז-מורין מפתחת שיטת אומגה-O.P.M. המהווה 'מכון כושר' אישי וכוללת כלים מעשיים וקלים להפעלה המשפיעים על איכות החיים, בגוף ובנפש ומאפשרים יצירת שינוי שפע והצלחה בקוצ'ינג עצמי. יוצרת סדרת 'מאסטר לייף בדמיון מודרך' למיגנוט מציאות רצויה בתחומי חיים שונים. מנהלת מכון אומגה- Coaching. הכשירה רבים מהמורים, היועצים והמטפלים בארץ. אתר הבית כולל עדכונים שוטפים, כתבות ומסר אישי: www.oriella.co.il טל': 077-503-20-80  דוא"ל: oriellaz@zahav.net.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב