דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


המצאות וחדשנות - טכניקות מודלים ודגמים - להמצאות העתיד. 

מאת    [ 06/06/2007 ]

מילים במאמר: 419   [ נצפה 6503 פעמים ]

מטכניקות המצאה דורות 1 (עד 2008) לטכניקות 8.X  

ממציאים רבים ורעיונאים רבים משתמשים תכופות במהלכי חשיבה, שיטות חשיבה ודרכים מקוריות כדי לבצע ניתוחים טובים מספיק של התחומים המבוקשים לניתוח. לעיתים, תוצרי השימוש בטכניקות הללו הינם טובים מספיק. בהתאם למטרה אותה נבקש להשיג כמובן. יחד עם זאת, בהתקרב מצב השוק לרוויה המצאתית או לכיווניות מתמהמהת וממושכת,בעלת מאפיינים של הפסקות בביצועי ההמצאתיות המוגברת הנחוצה לתפקוד השוטף המהוקצע של משק עשיר רווי להט המצאה ושיכלול תמידי,הרי שמובן מאליו הצורך הדחוף בהמצאת שיטות משופרות וחדשניות אשר יעלו בהבנתן ובביצועיהן על השיטות ההמצאתיות הקיימות במצב השוק הנוכחי. אלה הן שיטות יצירתיות דורות 1.X עד 8.X

מקסום יצירתיות לשיאי רזולוציות מתקדמות  

טיבן של אלו עשוי לבצע מהלכי המצאה אשר ישוטטו כבעלות בית בתוככי חדרי מבוכי הידע ההמצאתי הנסתר שטרם נחשף במלואו. מידול דרכי הבנה המבוצע באופן מושכל עשוי לשרטט ציוריות ארכיטקטונית הנשקפת מנקודת מבט ספציפית העולה לגבהי מבט באמצעות שיכלו של המתבונן הפיקח - הממציא. באמצעות טכניקות מידול ודיגום של  מהלכי ידע בצורה אטרקטיבית ומפוקחת הרי שיכולת המבט הבו זמני על מיכלול זירות השוק עשוי לפתח תודעה המצאתית מסוג גבוה ביותר. כזו המאפשרת פריצות דרך עצומות.

אלגוריתמי תלת מימד ייחודיים ממודלים לקראת 2100

ידע זה אשר מגובה בו זמנית ביכולת המצאתית אישית מתאימה, עשוי לשפוך אור על ביצוע מהלכים מבריקים של המצאתיות נוקבת המשתרשת בעוצמה כדי לברוא מיטבית את התהוות ארכיטקטורות ההמצאות הגדולות הבאות ביותר של ישראל, הן בתחומי האינטרנט והן בתחומי האובייקטים המומצאים עולמית. מכל תצורה אופן ודרך. ישנם ממציאים אשר יכולת המצאתם הינה תגובתית ומותנת בהתאם ליחסי מיקומי הידע שלהם בתוככי צפייתם את דורות המוצרים הבאים.לעומת זאת,מנגד ישנם בעלי מסוגלות לפתח על הידע ההמצאתי עצמו (ומתוקף תקיפתו המדומה "את עצמו" לפי מנחי תצורות ואלגוריתמים) הנדסת ידע משוכלל וחדש הרווי דיו לכל אורכו ורוחבו ההמצאתי באמצעי ידע מתקדמים קטלניים למדי המכוונים בעוצמת ניתוח משופרת ומשוכללת דיה כדי לחלץ ביצועית מתוך מחשבות התיכנון את מעברי הידע האיכותיים העשויים לנשוא את הרעיונאות ,ההמצאות והחדשנות אל אופקים שטרם תוארו או נראו באמצעות ידע המצאות ממוצע או שגרתי.

שאריות תנע זוויתי של ידע המצאתי דינאמי  

ביצוע מידול ודיגום המצאתי הן בתוך מחשבת הממציא כליטוש יכולת מבטו על הדברים והן בתהליך ההמצאות הינו טכניקת המצאה בפני עצמה אשר הומצאה "כפרי שאריות לוואי" של תוצרי הבנה המצאתיים.מודלים ודגמים בתחום ההמצאות הינם חשיבה המצאתית בפני עצמה כתחום חדש. המצאות העתיד שוכנות לא אך ורק בתחום החשיבה על אובייקטים חיצוניים ועל סידורם המרחבי : חפצים, מהלכי ניתוח וביצוע המצאות אקראיות/ מחושבות או מבריקות, אלא נבון יהיה כמדי פעם לבקש ממציאים היודעים כיצד להמציא, לתקוף את ידע ההמצאות עצמו, כדי לספק זוויות מבט מושכלות ומשוכללות יותר על יכולת המצאה מוגברת. כזו שתניב, אפקטים של המצאות משוכללות מאד.

אריק שני
גוף הידע רעיונית ישראל
http://www.isk.co.il



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב