דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חוגי אומנויות ומלאכה 

מאת    [ 12/11/2010 ]

מילים במאמר: 316   [ נצפה 2425 פעמים ]

אחד מהתחומים הנפוצים ביותר בכל הקשור לחוגים הוא אומנויות ומלאכה. יצירת יש מאין תמיד ריתקה את האדם ונתנה לו הרגה כי מסוגל לברוא עולם חדש. ניתן לראות זאת בחדווה של ילדים לצייר ולהשתאות שלהם כאשר צבעים, קווים, כתמים ודימויים מחליפים את הדף הלבן. כאן גם מתחילה הגאווה - "אני ציירתי!" שצועק הילד כאשר הוא מגיש את הציור לאימו ומחכה למשוב.

אילו חוגי אומנויות ומלאכה יש? ההיצע בתחום זה כמעט אין סופי. בין חוגי האומנויות ניתן למנות חוג ציור, חוג פיסול, חוג רישום, חוג קרמיקה, חוג עבודה בעץ, חוג עיסת נייר, חוג עבודה בעץ, חוג בצק סוכר, חוג צורפות, חוג שזירת פרחים, חוג פימו, חוג רהיטים מקרטון, חוג תפירה, חוג רקמה, חוג חרוזים ועוד רבים וטובים.

לכל חוג אופי ייחודי לו והוא מותאם לקבוצת גיל שונה. בנוסף, החוגים השונים מתחלקים לרמות, ממתחילים ועד מתקדמים. בנוסף, גם בתוך האומנויות ישנם תתי תחומים בניהם ניתן לעבור: כך, יכול ילד להתחיל בחוג פימו (חומר דמוי פלסטלינה, צבעוני ונוח לעיצוב שניתן לאפות בתנור ובכך לשמרו), להתקדם לחוג קרמיקה ולבסוף, אולי כמבוגר, להגיע לחוג פיסול. 

אחד הדברים הייחודים לחוגי אומנות ואומנות בכלל הוא היצירות נשמרות ויכולות לספר לנו תהליך. אפשר לראות התפתחות של טכניקות ולימדה ואפילו שינויים בתחום ההתעניינות של הילד (תקופת מכוניות, תקופת חיילים, תקופת חיות) ואת התפתחותו הטבעית.

בנוסף, חוגי יצירה או מלאכה ניתן להמשיך בבית, מעבר לשעות החוג הפורמאליות. לעומת חוג כדורגל אשר מצריך קבוצה, חוג ציור או פיסול ניתן להמשיך לבד בבית במהלך השבוע, להתאמן ולשכלל טכניקות. יתרון זה הינו חשוב ביותר כאשר מדובר בילד אשר זקוק לעיתים להנחיה להירגע מעט ולהעסיק את עצמו - כך ניתן לשלוח אותו לעסוק בדבר מה מוכר ולאחר מכן אף להעריך אותו על התוצר, שכן זה ממשי, ועל הסבלנות והיכולות האישיות.

יש באומנות דבר מה מעצים של יצירה ייחודית. ואכן, גם אם הילד בחוג רהיטים מקרטון או חוג קרמיקה ולא ניתן לשמור את כל העבודות אנו ממליצים בחום לצלם אותן ולשמור לו אלבום עבודות מכל החוגים

פורטל קורס הינו אתר אובייקטיבי המאגד בתוכו מגוון רחב של קורסים, לימודי תעודה ולימודי הנדסאים. הקורסים נוגעים בתחומי עניין שונים ומוצעים על ידי המוסדות המובילים בארץ. האתר מאפשר לגולשים לחפש קורסים שמעניינים אותם לפי מוסדות לימוד, איזור גיאוגרפי או תחום עניין וליצור קשר עם מוסדות הלימוד ללא התחייבות!




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב