דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הקשר בין שימוש בתרופות פסיכיאטריות לאלימות, התאבדות ורצח המונים 

מאת    [ 12/11/2010 ]

מילים במאמר: 492   [ נצפה 3198 פעמים ]

ידוע זה מכבר ל"עמותת מגן לזכויות אנוש" על הקשר בין נטילת "תרופות" פסיכיאטריות נוגדות הדיכאון מקבוצת SSRI (כמו פרוזק  סרוקסט וכו') ותרופות ממכרות ממשפחת האמפטמינים (כדוגמאת הריטלין, קונצרטה, ניטן וכו') לאלימות, התאבדות, מעשי רצח, ורצח המונים, גם מיכל אלוני, טופלה על ידי בית החולים הפסיכיאטרי שלוותה, מצטרפת לרשימה מתארכת של מטופלי הפסיכיאטריה שרצחו או התאבדו בזמן שקיבלו טיפולים פסיכיאטרים. השאלה הנשאלת היא מי הבא בתור?.

 

העמותה – אשר בידיה תיעוד רחב היקף של מטופלים הפסיכיאטריים- מתריעה כבר עשר שנים על הנזקים והתופעות המחרידות, שיש לסמים הפסיכיאטרים מסוגים אלו.

 

אלו המקרים של רצח והתאבדות בארץ שנגרמו כנראה עקב נטילת תרופות כאלו: נחמן אינשטיין שרצח את בתו בת 8 החודשים נטל תרופות פסיכיאטריות טרום הרצח,  אלי פימשטיין נטל את התרופה נוגדת הדיכאון סרוקסט, כשרצח את ילדתו הודיה. מרינה דוידוביץ'  נטלה פרוזק – מאותה המשפחה- כאשר הטביעה למוות את שתי בנותיה. שי מיימון נטל פרוזק כשרצח את חברתו והתאבד. אדיר עוזר היה בטיפול פסיכיאטרי תרופתי כאשר  דקר למוות את הטבח ממסעדת 'ממה - מיה'. סיגל חיימוביץ' נטלה ריטלין כאשר סייעה לרצח אסף שטיירמן. ב- ינואר 2005 פרסמו העיתונאים יונתן הללי ודני ברנר, על הטרגדיה במגדל העמק בה טבלה אם את תינוקה בן החודש במים רותחים, התינוק נפצע אנושות. מדברי הבעל ההמום התברר שהאם סבלה מדיכאון וטופלה בתרופות פסיכיאטריות. 

 

מחקרים רבים מתריעים בפני תופעות לוואי קשות משימוש בתרופות נוגדות דיכאון ואמפטמינים. תופעת הלוואי החמורה ביותר של תרופות אלו היא "אקאטיזיה" - חוסר שקט חמור היכול להיות מלווה בהתקשחות שרירים, בפסיכוזות, דופק ולחץ דם לא סדירים, בעיות לב ופרצי זעם ואלימות בלתי נשלטים.  

 

פרופסור רלף אדוארדס, ראש היחידה המפקחת על תופעות לוואי של תרופות מארגון הבריאות העולמי WHO) ) הזהיר בשנת 2001, כי סמים פסיכיאטרים רבי עוצמה מסוג נוגדי הדיכאון SSRI  יכולים לגרום להרגעה, תרדמת, עצלנות, קשיים בחשיבה, בלבול, קשיי ריכוז, בעיות בזיכרון, סיוטים, פאניקה, ואי שקט חמור.

 

הרשות למזון ותרופות האמריקנית, ה-FDA, פרסמה כבר בשנות ה-80 שפרוזק עלול לגרום להתאבדות ורצח המוני.

 

'עמותת מגן לזכויות' אנוש תובעת ממשטרת ישראל לערוך תחקיר רציני בנושא ולבדוק את  הקשר בין נוטלי התרופות הפסיכיאטריות ומקרי הרצח וההתאבדות, ולפעול ולהתריע בהתאם לממצאים

 

בברכה מקרב לב,

יהודה קורן 

נייד: 3350928 052

בברכה מקרב לב, לקבלת תגובה נייד: 3350928 052 יהודה קורן סגן יו"ר עמותה טלפון:5660699 03 פקס: 5663750 03 דוא"ל: cchr_isr@netvision.net.il אתר: http://www.cchr.org.il יהודה קורן מייל: yodak8@gmail.com




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב