דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הצללה וערפדים 

מאת    [ 11/11/2010 ]

מילים במאמר: 478   [ נצפה 2610 פעמים ]

חדי העין שבינינו ודאי שמו לב שישנה קורלציה מעניינית בין ריבוי הסדרות והסרטים על ערפדים לבין הפריחה של חברות שמספקות פתרונות הצללה שונים. אם תקלידו את המילה הצללות במנוע החיפוש הפופולארי תקבלו יותר מחמישים אלף תוצאות. זה אמנם הרבה פחות ממספר התוצאות עבור ערפדים, אבל עדיין מדובר במספר גבוה ביותר. כאשר בוחנים לעומק את העובדה שערפדים מופיעים יותר ויותר פעמים בתרבות ההמונים וכשמגלים מצד שני את העובדה שיש יותר ויותר חברות הצללה בימינו חייבים להגיע למסקנה הבלתי נמנעת: יש קשר בין העובדות הללו.

כל מי שעיניו בראשו ומוחו עדיין לא דוכא עד עפר באמצעות הבידור להמונים יכול להבין מיד את הקשר בין שתי העובדות. עבור אלה מבינינו שאינם מצליחים להבין זאת יש להסביר את המצב. נאמר זאת בפשטות הגדולה ביותר. בזכות חברות שמספקות שירותי הצללה יותר ויותר ערפדים יכולים לחיות בימינו בין בני האדם ואין הם צריכים להסתתר כמו שהיה עליהם בעבר. כיוון שיותר ויותר ערפדים רואים אור יום, נהיה הרבה יותר קשה להסתיר אותם וערפדים רבים נלאו מלהסתתר. הם מעוניינים לרכוש בגלוי נדל"ן ולכן הם מציגים את עצמם לציבור על-ידי סדרות טלביזיה שונות ועל-ידי סרטים: כך הם מכינים את הציבור לרגע שבו הם ייצאו מהארון שלהם ויתחילו להסתובב בינינו כשווים בין שווים וירכשו נדל"ן בכל מקום.

ייתכן ונדרשים הסבר מעט יותר מפורט. כידוע לכל בר בי רב, ערפדים חוששים מהשמש. מה שלא ידוע הוא שהם אינם חוששים שהשמש תחסל אותם, כמו שנהוג היה לחשוב במשך דורות. ערפדים חוששים מהשמש כי יש להם עור עדין ורגיש והם לא רוצים שהוא יפגע. מכאן נובע הצורך האדיר שלהם בפתרונות הצללה. אלא שרוב הסוגים של הצללות עד השנים האחרונות לא היו נאים במיוחד והמבחר היה מצומצם. ערפדים שביקשו ליהנות מאור היום מבלי להזיק לעורם העדין נאלצו להתפשר על פתרונות הצללה שאינם יפים או יעילים. כיוון שערפדים לא אוהבים להתפשר הם בחרו לוותר על צל ונשארו להתחבא בבית. בשנים האחרונות, יותר ויותר פתרונות הצללה הגיעו לשוק והמבחר הלך וגדל. מאחורי הקלעים נשמעו טענות על מימון מסתורי למעבדות פיתוח שפעלו ברחבי העולם. ניתן לשער שהיו אלה ערפדים בעלי חזון שעודדו את הפיתוח בתחום של הצללה כיוון שהיה להם חזון. בימים אלה אנו רואים כיצד החזון שלהם מתגשם.

כיום, ערפדים יכולים לבחור לעצמם הצללה שמתאימה לטעמם המעודן. לא עוד מגרשים חשופים לשמש או חצרות מופקרות לאור היום; היום לערפדים יש דירות עם מרפסות ובמרפסת הצללה נאה לעין ומותאמת לעיצוב הכולל של הדירה הערפדית. טעמם המעודן של ערפדים שהושבח במשך מאות שנות חייהם איננו צריך להתפשר על פתרונות הצללה בינוניים למיניהם. כך יכולים ערפדים רבים יותר לרכוש דירות במקומות שבהם יש הרבה שמש והם מתפשטים ברחבי העולם.

כל מי שעיניו בראשו, אם  כן, מבין שתוכניות הטלביזיה והסרטים בשילוב עם הפיתוח המהיר של סוגי הצללות שונים מלמדים בבירור על הרגע שהולך ומתקרב. בעוד זמן קצר הערפדים יצהירו בגלוי על קיומם והם יזמינו אותנו ללגום איתם כוס לימונדה צוננת על המרפסת שלהם. כשתשבו ותיהנו מצילם של הצללות ומחברתם של ערפדים, תזכרו שאנחנו היינו הראשונים להזהיר אתכם.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב