דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קידום אתרים בגוגל : אי-אפשר בלי 

מאת    [ 11/11/2010 ]

מילים במאמר: 468   [ נצפה 2091 פעמים ]

כפרפראזה על השיר הידוע של הלהקה האירית הבינלאומית 2U: קידום אתרים בגוגל, אי-אפשר איתו ואי-אפשר בלעדיו.

תחשבו על זה ככה. אם כל האתרים בעולם ישתמשו בשירותי קידום אתרים בגוגל הרי שכולם בעצם יישארו במקום שלהם. אם כל האתרים משתמשים בשירותי קידום אתרים בגוגל  הרי שהשימוש מבטל זה את זה וכולם נמצאים באותו מקום. זה ממש כמו אליס שרצה עם המלכה האדומה בארץ המראה מהר ככל יכולתה רק כדי לגלות שהיא נשארה במקום. כשהיא מתלוננת על כך בפני המלכה האדומה המלכה אומרת לה שזה הרי ברור. בשביל להישאר במקום צריך לרוץ הכי מהר שאפשר אבל כדי להגיע אנשהו צריך לרוץ אפילו יותר מהר. אם כולם רצים המהירות של קידום אתרים בגוגל  הרי שכולם נשארים במקום. אבל אם מישהו רוצה להגיע לאנשהו הוא חייב לעשות אפילו יותר קידום אתרים בגוגל.

כיוון שאי-אפשר בלי קידום אתרים בגוגל  הרי שחייבים להשתמש בו אם לא רוצים להישאר מאחור. אבל אם אף אחד לא היה משתמש בשירותי קידום אתרים בגוגל  אז אף אחד לא היה צריך אותו. מי שהמציא את הרעיון של קידום אתרים בגוגל  בעצם התחיל מרוץ מטורף שאי-אפשר לנצח בו אלא צריך כל הזמו לרוץ בו כדי שלא להישאר מאחור. כולם היו שמחים שלא להשתתף במרוץ של קידום אתרים בגוגל אבל עכשיו שהוא יצא לדרך הרי שכולם חייבים להשתתף בו אפילו אם אין להם תקווה לנצח בו. כיצד אפשר לנצח במרוץ שלא נפסק אף פעם? קידום אתרים בגוגל  הוא מרוץ שאין לו קו סיום. זהו מרוץ שבו האופק הוא קו הסיום וככל שרצים אל האופק, האופק ממשיך להתרחק ולהישאר בלתי מושג.

למזלם של מי שמתפרנסים משירותי של קידום אתרים בגוגל, יש אנשים שלא משתתפים במרוץ הזה. בזכות אנשים אלה שנשארים מאוחר, אפשר ליצור מראית עין של ניצחון במרוץ של קידום אתרים בגוגל. מומחי קידום אתרים בגוגל יכולים להצביע על התקדמות ביחס לאתרים הללו שנעלמים במראה האחורית ולטעון שהנה אנחנו מתקדמים במרוץ ומנצחים בו. האמת היא שהאתרים המנצחים לא באמת מתקדמים כמו שהאתרים המפסידים פשוט הולכים אחורה ויוצרים אשליה של התקדמות. לא האתרים שנהנים משירותי קידום אתרים בגוגל  הולכים קדימה – הם עומדים במקום; האתרים שלא משתמשים בשירותי קידום אתרים בגוגל הולכים אחורה ונעלמים להם בתהום הנשייה.

כיוון שיש קידום אתרים בגוגל שנעשה בצורה גרועה הרי שיש עוד נקודות ציון שאפשר לראות אותן נשארות מאחור ולטעון לניצחון. יהיה מי שיטען לקונספירציה של חברות קידום אתרים בגוגל שדואגות שכמה מהן יהיו גרועות מספיק בשביל להיכשל ולהוכיח שיש חברות קידום אתרים בגוגל שעושות עבודה טובה. בלי חברות קידום אתרים בגוגל שנכשלות בעבודה שלהן היה ניתן לטעון שכל התחום של קידום אתרים בגוגל הוא אשליה חסרת טעם. הכישלון של חברות מסוימות יוצר את ההצלחה של חברות אחרות. כך נמשך המרוץ הנצחי כשהרצים הכושלים נושרים לאורך המסלול והרצים שנותרים במרוץ יכולים להרגיש כאילו הם מנצחים והריצה שלהם היא לא לשווא. קידום אתרים בגוגל יימשך כל עוד נמשך המרוץ הזה. המרוץ הזה יימשך כל עוד יתקיים קידום אתרים בגוגל.

הכול על קידום אתרים http://www.dcnoles.com/




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב