דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


גני אירועים: אוכל 

מאת    [ 11/11/2010 ]

מילים במאמר: 471   [ נצפה 1939 פעמים ]

הרבה מרכיבים חשובים להצלחתו של אירוע. כדי שחתונה תהיה מוצלחת ותיזכר לטוב צריך לחשוב על עניינים שונים: בחירת מקום מתאים מתוך המגוון הקיים של גני אירועים, הזמנת הכמות וההרכב הנכון של אורחים, מוזיקה נכונה, תאורה מתאימה וכל מה שנחוץ כדי שניתן יהיה לרקוד וליהנות, הבגדים והתסרוקת, העיצוב והאטרקציות השונות. לצד כל המרכיבים הללו יש את המרכיב החשוב מאין כמוהו של האוכל. כדי שחתונה תהיה אירוע שייזכר לטוב וכדי שהמוזמנים יהיו מרוצים יש להקפיד על איכות האוכל ועל צורת הגשתו. כאשר אנחנו בודקים גני אירועים כדי לבחור את המקום שבו נערוך את החתונה יש להקדיש תשומת לב לעניין החשוב הזה.

גני אירועים נבדלים זה מזה בכל המרכיבים השונים שקשורים לתחום. יש גני אירועים שמספקים גם את האוכל ויש גני אירועים שמשאירים את הדאגה לאוכל למארגני האירוע. יש גני אירועים שמשקיעים המון באוכל ויש כאלה שמציעים מנות פשוטות ומשקיעים יותר בתחומים אחרים של האירוע. לכן כאשר בוחרים גני אירועים צריך קודם כל להחליט עד כמה האוכל חשוב לנו ואיפה אנחנו מציבים אותו בסדר העדיפויות שלנו. החשיבות של האוכל נכונה מכמה בחינות.

אולי לא נעים לומר זאת, אך ישנם אנשים שבאים לחתונה עם מטען של ציפיות והם מצפים שהאירוע יעמוד בציפיות שלהם. נדמה שיש אנשים שמגיעים לאירוע עם גישה של לקוחות ואם החתונה לא עומדת בציפיות שלהם הם מרגישים מרומים. עבור אנשים אלה האוכל המוגש בחתונה חשוב מאד וכשהם באים אל גני אירועים הם הופכים למבקרי מסעדות בעלי דרישות מיוחדות. כדי לרצות את האנשים הללו חייבים להקדיש את כל תשומת הלב האפשרית לענייני אוכל.

אורחים שונים פירושם גם טעמים שונים והעדפות שונות. גני אירועים יכולים להציע תפריט מגוון וצריך להחליט אם להתמקד במגוון מצומצם אבל מובחר או להציע מגוון גדול יותר אבל אולי פחות ממוקד ומובחר. האורחים שבאים אל גני אירועים יכולים להיות שומרי כשרות או צמחונים, רעבים לבשר או בעלי חך עדין; כשמתכננים את החתונה צריך להחליט האם אנחנו מנסים לספק את כולם או פונים אל המכנה המשותף. במידה והכשרות חשובה, צריך לבחון גני אירועים בעלי תעודת כשרות – וישנם גני אירועים שאין להם תעודה שכזאת. צמחונים הם גם אורחים שיש להתחשב בהם כיוון שיש מגמה עולה של צמחונות בימינו, בעיקר אצל הצעירים. גני אירועים יכולים להציע תפריט צמחוני מלא או מספר מנות צמחוניות.

האם להסתפק בהסעדה שמציעים גני אירועים או להזמין קייטרינג משלנו עבור החתונה? ישנם גני אירועים שלא מאפשרים למארגנים את הבחירה ויש להשתמש באוכל שהם מציעים. לעומת זאת גני אירועים אחרים מאפשרים לעורכי האירוע להחליט אם הם מעוניינים לדאוג לקייטרינג משלהם. כך או כך, כל אחד צריך לעשות את הבחירה שלו. ייתכן ואנחנו מעוניינים באוכל מיוחד מעל הרמה שמציעים גני אירועים ואז עלינו לבחור גני אירועים שמאפשרים לגורם חיצוני לספק את האוכל. לעיתים, צריך לזכור, מוטב להשאיר את הטיפול בפרטי האוכל לאנשי המקצוע של גני אירועים כדי לחסוך לנו את כאב הראש וכדי שנוכל להתרכז במרכיבים אחרים של החתונה, למשל ליהנות מהערב הגדול. 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב