דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כורסאות עיסוי- יתרונות בריאותיים 

מאת    [ 11/11/2010 ]

מילים במאמר: 367   [ נצפה 3297 פעמים ]


אחרי יום ארוך ומפרך אין דבר מפנק יותר ממסאז. לצערי, אתה צריך קודם למצוא מטפל בעיסוי מוסמך או מורשה. אם אתה בר מזל ומכיר מישהו או שיש לך מטפל קבוע, אתה עדיין צריך לקבוע תור.
בעולם של היום רובנו רוצים סיפוק מיידי ויש לנו זמן מוגבל בחיים הקדחתניים שלנו. טיפול קבוע בידי מעסה יכול לעלות הרבה כסף.

ישנם יתרונות בריאותיים רבים לטיפול במאסז הן ממעשה מיומן והן מכורסאות עיסוי. מטפל בעיסוי מיומן יודע איך לשחרר את הגב ולהפיג את המתח בשרירים מהמאמץ היומיומי. היום, לכורסאות מסאז יש יכולת טכנולוגית מעולה שמאפשרת להן להגיע לתוצאות טובות יותר מסתם שפשוף בגב, אלא גם לעסות את הרגליים, כפות הרגליים, הזרועות והכתפיים.

היתרונות הבריאותיים הם אכן רבים ולמעשה אין הבדל גדול באיכות של העיסוי שאתה מקבל ממעסה מקצועי ומאסז של כורסאות מסאז. העיקרון החשוב ביותר היא פעולת ריכוך השרירים לזמן מספק, בכורסא אשר נמצאת בביתך אתה חופשי להשתמש לכל זמן ובכל זמן שתחפץ.
המאסז מעסה את השרירים ובכך מגביר את זרימת הדם. הגברת הדם מספקת חמצן ומינרלים חיוניים לכל רקמות הגוף ובנוסף עוזרת לסילוק רעלנים שמופקים בעת עבודה מאומצת של השרירים.
פעולת הלחץ על השרירים משפרת את גמישותם ובכך מורידה את הכאב שאחרי פעילות מאומצת וכמו כן תורמת למניעה של כאב זה, ומשפרת את הגמישות הכללית של הגוף ומונעת התכווצויות שרירים, דבר שעלול לגרום להרעות בתפקוד. העיסוי גורם לנו להרגיש טוב, וזאת מפני שהוא משחרר כימיקלים בגוף הנקראים אנדורפינים, אותם כימיקלים אשר משתחררים בעת פעילות במכון כושר. אלו גורמים לנו להרגיש טוב, מיעלים את פעילות הגוף ותורמים להחלמה והתאוששות מהירה. כאשר הגוף רפוי והמתח מורד, אנו מסוגלים להתמודד עם חיי היומיום בצורה טובה יותר.

יתרון נוסף של כורסאות עיסוי היא העובדה שמדובר בכורסאות טלויזיה. אין תענוג יותר עילאי מאשר לשבת מול הטלוויזיה לאחר יום עבודה ארוך ולהתפנק עם מסאז' בו זמנית! גם אם לא תפעיל את מנגנון  העיסוי שבכורסת העיסוי, הישיבה עצמה על כורסא ארגונומית ונוחה משפרת את היציבה, ומורידה את המתח שמופעל על הגוף.

למעשה כאשר בוחנים את היתרונות של כורסת העיסוי, אפשר ללמוד שניתן לשפר משמעותית את אורך החיים בעבור מחיר כדאי לאומת ההשקעה במעסה מקצועי שצריך לקבוע בשבילו תור.

כמובן בכדי שהרכישה שלך תהיה מוצלחת מומלץ קודם לבדוק מעסה מקצועי ולאחר מכן לבצע חקר שוק בין החברות המובילות לכורסאות עיסוי.

כורסאות טלויזיה, כורסאות עיסוי, כורסאות מעוצבות, כורסאות מסאז' ומערכות ישיבה בהתאמה אישית. ברוכים הבאים לעולם הרהיטים הנוח המפנק של אמריקן קומפורט.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב