דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חלימה צלולה, שלב 4. מדריך החלומות; טוב שיש מי שיוביל 

מאת    [ 11/11/2010 ]

מילים במאמר: 808   [ נצפה 3938 פעמים ]

בין כל בדיקות המציאות, דרכי הקידמה המוודאות סטטיסטית את הכניסה המהירה לחלומות הצלולים, הסיוטים, שיתוקי השינה, יומן החלומות והמדיטציות השונות, ישנו מישהו אחד חשוב, שאם רק נושיט את ידינו לעברו, הוא יושיט מאה ידיים בחזרה.

תחזיקו חזק, אתם עומדים להכיר את מדריך החלומות שלכם.

 

היגיון נגד ערפל

כל מי שאיי פעם עשה מדיטציה, וודאי נפגש עם דמות כלשהי. חיית עוצמה, מדריך אישי, מלאך, יישות אור, או מורה המוביל אל הדרך הנכונה.

"ההיגיון", הלא הוא המדע, יגרוס שמדובר בחלק מתוך הלא-המודע שלנו. חלק שאנו בוחרים סוף סוף להכיר, לתת לו דמות (לפעמים אף של בן משפחה קרוב), ולשוחח איתו על מה שנסתר מהמודע.

"הערפל", הלא הוא הרוחניות והמיסטיקה, יטען כי מדובר אכן ביישויות אור, מלאכים ומדריכים רוחניים שבאו ללוות אותנו בתהליכים שאינם פשוטים כשאנו לבד. בחלק מהמקרים, מדובר אף במישהו שהיה קרוב לנו באחד הגלגולים, ובא "להחזיר טובה".

לא ממש משנה לנו מי מהאפשרויות צודקת. בכל מקרה אנחנו נפגוש בתהליכים מדיטטיביים דמויות שונות שתמיד יודעות יותר ממה שאנחנו יודעים, או מוכנים לחשוף בחיי היומיום.

ישנם מדריכי גלגולים, מדריכי ריפוי, מדריכי השראה, מדריכי חשיבה, מדריכי הנאה ועוד רבים. עם כל אלה, מובן מאליו שישנו גם מדריך חלומות. אבל לפגוש אותו זה קצת יותר מסובך מביקור בשדות פרחוניים ומעבר דרך גשר מסתורי אל הלא נודע...

 

לצלול לתוך הבאר

במידה ומעולם לא עברתם תהליך דמיון מודרך, אני ממליץ להיכנס לאינטרנט ולחפש ביוטיוב מדיטציות מוכנות. נסו כמה על מנת להתרגל. ברגע שתבינו מה בדיוק ההרגשה, תוכלו לנסות לבד.

שבו בנוח, עיצמו עיניים, נישמו עמוק דרך האף ונישפו דרך הפה כ-10 פעמים, עד שתרגישו שאתם רגועים. באמת, לא צריך מעבר לזה. בלי מנטרות, בלי ישיבות מסובכות, בלי נרות ובלי שמנים.

מרגע זה, תוכלו להתחיל לדמיין מקום שאתם מרגישים בו טוב. זה יכול להיות חוף ים, יער ירקרק, שדה פרחוני או אף מבנה של עננים. בכל מקרה, חשוב שהמקום יסב לכם הרגשה נעימה. זהו המקום האישי שלכם.
נסו להפעיל כמה שיותר מהחושים. געו בדברים שמסביבכם, מששו אותם. הריחו את הריחות, שמעו את הקולות, נסו לדמיין כמה שיותר מדויק את הצורות והצבעים של כל מה שמסביב. אם אתם מרגישים ממש נועזים, אפשר גם לטעום. זה רק יעצים את התהליך.

לאחר זמן מה של התרגלות, דמיינו מולכם באר. היא יכולה להיראות איך שתרצו, והיא תמיד תהיה מלאה במים. געו במים, הריחו אותם, שתו מהם... לאחר שתכירו אותם, נסו לצלול פנימה. זה רק דמיון מודרך, לכן אין כל צורך להחזיק את הנשימה. תוכלו לנשום בתוך הבאר באופן טבעי.
למעשה, ברגע שתצללו פנימה, תעברו דרך הבאר לעולם חדש.
דמיינו כעת שאתם יוצאים מצידה השני של הבאר, אל תוך שמיים אינסופיים, מרחפים מעל ארץ רחבה, בה ניתן לראות כל סוג של נוף. ערים, גבעות, מדבריות, ביצות, הרים מושלגים, מדשאות, יערות, אגמים ונוף מכל העולה על דעתכם.
עופו לכם מעל ארץ החלומות שלכם. בכל חלום אתם מבקרים במקום אחר בתוכה.
לאחר זמן מה של מעוף, דמיינו ערפל כבד שעוטה אתכם מכל עבר.
רק לאחר שהערפל יכסה אתכם לחלוטין, דמיינו דמות מתקרבת ונוגעת קלות בכף ידיכם.

לאחר המגע, הערפל יתפזר מעט, ותוכלו לראות את מדריך החלומות שלכם. האם זוהי דמות גבר או אישה? מה הדמות לובשת? איך נראה שיערה? איך מרגיש מגע היד? דמיינו את קולה של הדמות בזמן שאתם מציגים את עצמכם בפניה, והיא מציגה את עצמה לפניכם. הקשיבו לשמה, והכי חשוב, הביטו בעיניה של הדמות, מכיוון שבכל פעם שתפגשו אותה בחלומות, כך תוכלו לזהות אותה מיד.

אחרי שפגשתם את מדריך החלומות, תוכלו לטייל איתו בארץ החלומות שלכם. הוא ייקח אתכם בידו ויעוף איתכם מטה, אל מקום ספציפי, בו תוכלו לשבת בנחת ולדבר על כל העולה על דעתכם.

 

מפגש פנימי

את דמות מדריך החלומות תפגשו בחלומות פעמים רבות. הוא בא כדי לעזור, להעביר משהו שכנראה לא נוכל לקבל כשאנחנו ערים, ותמיד תמיד תמיד לקדם אותנו למקום הנכון.

כשנפגוש בחלום את מדריך החלומות, סביר שלא נזהה אותו. אבל אם נפגוש את אמא שלנו, ברור שנקשיב למה שהיא תאמר. לכן, לפעמים מדריך החלומות יעדיף "להתחפש" לדמות מוכרת. אבל אם באמת נרצה, נוכל תמיד לזהות אותו על פי סימן מסויים; העיניים, החיוך, אולי מגע באזור ספציפי. במדיטציה, תוכלו לסכם על סימן, וכשתזהו אותו, הוא יחזור לצורתו המקורית.

את מדיטציית מדריך החלומות אני ממליץ לבצע בכל פעם לפני שהולכים לישון, בשכיבה, וכמובן בכל פעם שמנסים להיכנס לחלום צלול. יכול מאוד להיות שתירדמו עוד לפני שתפגשו אותו, ולמי שקשה להירדם זה יהיה יותר ממבורך.
אבל אם תמשיכו בעקבות המדריך שלכם עד למקום מיוחד בארץ החלומות, תוכלו להתחיל לספור יחד איתו: הוא יצייר ספרה, אתם תציירו ספרה, וכן הלאה, מ-1 ועד 100. ואם תצליחו להישאר מרוכזים, בלי לזוז, אולי תוכלו להגיע לשיתוק השינה. וכשתגיעו לשיתוק השינה, הכניסה לחלום צלול היא ממש מעבר לפינה.

אבל על שיתוק השינה, אחת התופעות המרתקות והמפחידות ביותר בתחום החלומות, נוכל להרחיב רק בשלב הבא.
עד אז, הכירו את מדריך החלומות שלכם. זה יכול רק להועיל.


* "מדיטציית מדריך החלומות" הינה תהליך מקורי שיצר מיכאל אלבוים, ומועברת בצורה מפורטת ומורכבת יותר בסדנאות שהוא מעביר

מיכאל אלבוים הוא מיסטיקן המתמקד בחלומות צלולים, פירוש חלומות וחוויות חוץ גופיות.
למאמרים נוספים והזמנת הרצאות, ניתן ליצור קשר באתר של מיכאל: www.halom.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב