דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בניית אתרי אינטרנט מוכוונות רווחים 

מאת    [ 10/11/2010 ]

מילים במאמר: 424   [ נצפה 1813 פעמים ]

אתרי אינטרנט לעולם יוקמו לשם מטרה מסויימת. יש אתרים שיוקמו לטובת הצגה של העסק, יש אתרי אינטרנט שמטרתם היא לספק תמיכה טכנית במוצר כזה או אחר ויש גם הרבה מאוד אתרי אינטרנט שנבנים על מנת לספק רווחים ממכירה של שירותים או מוצרים.

אתרי אינטרנט לעולם יוקמו לשם מטרה מסויימת. יש אתרים שיוקמו לטובת הצגה של העסק, יש אתרי אינטרנט שמטרתם היא לספק תמיכה טכנית במוצר כזה או אחר ויש גם הרבה מאוד אתרי אינטרנט שנבנים על מנת לספק רווחים ממכירה של שירותים או מוצרים.

בניית אתרי אינטרנט מרוויחים דורשת מיומנות גבוהה. לבנות אתר מכירות ברמה הטכנית זו עבודה פשוטה מאוד, לבנות אתר שבאמת ימכור ולא סתם יהיה שם זו עבודה שמצריכה קצת יותר מחשבה מוקדמת והבנה בעולם השיווק ובעולם האינטרנט.

לא מספיק להכיר את עולם השיווק כשלעצמו כמו שלא מספיק להכיר את עולם האינטרנט בלבד. כשניגשים לבניית אתר אינטרנט רווחי יש להעזר במומחים שמבינים את הפסיכולוגיה של הגולש בכל הקשור לקניות באינטרנט.

השלב הראשון והחשוב ביותר הוא בדיקת הכדאיות ומחקר יסודי של הרווחיות הפוטנציאלית של המוצר או השירות שאותו אתם מתכוונים למכור. בשלב זה נעשית גם בדיקה יסודית של המתחרים הקיימים ובדיקת הפעילות האינטרנטית שלהם.

ישנם תחומים מסוימים בהם האינטרנט מוצף וברור שהתחרות תהיה קשה מאוד. זה לא אומר שאין אפשרות לחדור לשוק רווי מתחרים, זה רק אומר שיידרשו משאבים גדולים יותר ויחד עם זה גם תקציב גדול יותר. ככל שהתחרות תהיה קשה יותר כך תידרש יותר עבודה כדי להתבסס בתחום.

לעומת זאת, בתחומים יותר נישתיים סביר שהתחרות תהיה קלה יותר והאפשרות להשתלב בתור אתר מכירות מוביל תהיה קלה יותר ובהתאם גם זולה יותר עבורכם.

בניית עסק ריווחי באינטרנט דורשת השקעה ועבודה רבה של אנשי מקצוע. זה מתחיל בבניית האתר וממשיך לקידום האתר ולהזרמת תנועת גולשים לאתר כל הזמן אם דרך מנועי החיפוש על ידי קידום אורגני, תהליך שאורך קצת יותר זמן אך בתווך הארוך משתלם או אם על ידי פרסום בתשלום לפי קליק שבעזרתו ניתן להשיג תוצאות מידיות בתווך קצר.

נוסף על כך יש גם צמיחה חדה ברווחים דרך רשתות חברתיות כמו פייסבוק שמאפשרות לשווק את אתר האינטרנט בצורה ויראלית וחשוב לשים לב גם למה שקורה בגזרה הזאת. עם 500 מליון משתמשים רשומים קשה להתעלם מהעצמה פייסבוק.

חשוב להבין שכדי לבנות תשתית נכונה לאתר אינטרנט רווחי צריך להיעזר במומחים שמבינים ומכירים את התחום. קל מאוד להתפתות לכיוון הפלטפורמות הזולות שהאינטרנט מציע אך ברוב המקרים הסיכוי להרוויח וליצור אמון בעזרת פלטפורמות חינמיות או זולות קלושות לעומת אתרים שנבנים בצורה ייחודית עבור בית העסק ומותאמות בצורה מדויקת עבור קהל היעד.

עבודה עם מומחים עולה לא מעט אך בטווח הארוך זה בהחלט משתלם ומומלץ להשקיע את הסכומים הדרושים כדי ליצור אתר אינטרנט רווחי באמת.

מאמר זה פורסם על ידי כותב תכנים מקצועי מחברת Click4Web העוסקת בבניית אתרי אינטרנט, קידום אתרים בגוגל ועיצוב גרפי.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב