דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עיצוב אתר - למה חשוב שמעצב גראפי יעצב לכם את האתר? 

מאת    [ 10/11/2010 ]

מילים במאמר: 379   [ נצפה 2015 פעמים ]

 

עיצוב אתר הוא תחום המומחיות של חברות לעיצוב גרפי. עיצוב אתר ברמה גבוהה מצריך הבנה הן בתוכנות לעיצוב גרפי כגון פוטושופ, אינדיזיין ופלאש אך גם בהבנה איך מנועי חיפוש עובדים. עם פיתוח מערכות לניהול תוכן האפשרות לבנות אתר פשוט פתוחה בפני כל אדם.למעשה כל מה שצריך זה להירשם למערכת לניהול תוכן כגון וורדפרס או ג'ומלה ולהכניס תכנים ויש לכם אתר.
הפעלה של אתר כזה לא מצריכה ידע בהפעלה מעבד תמלילים כגון וורד. כלומר, משהו פשוט וקל למשתמש. לגבי החלק של עיצוב אתר, ניתנת לכם האפשרות לבחור מבין התבניות העיצוב הקיימות במערכת. כמובן שמדבור בבניית אתר פשוט שהוא יותר בבחינת בלוג מאשר אתר מקצועי שישי בו עיצוב ייחודי ומתוחכם. בניית אתר פשוט על ידי מערכת תוכן ללא איש מקצוע יראה פשוט, עוד אתר אחד מיני רבים, לא כזה שמשאיר רושם או חותם על המבקרים. התבניות הן תבניות חינמיות שאנשים רבים עושים בהם שימוש ולכן לאתרים רבים ונוספים בנושאים שונים יהיה את אותו עיצוב של האתר שלכם.
עיצוב אתר על ידי סטודיו לגרפיקה מבטיח לך לוקח בחשבון את הלוגו של העסק שלך ותוך כדי יותר מעין תהליך מיתוג של המוצרים או השירותים שהעסק שלכם מעניק. עיצוב אתר דרך סטודיו לגרפיקה מבטיח לכם קורת גג אחת בכל הקושר לאתר:מהעיצוב שלו ועד להפעלתו. עיצוב האתר נעשה על ידי אפיון האתר הן מבחינה ויזואלית והן מבחינה פונקציונאלית. הקונספט של האתר, מה הוא משדר ומה המבקרים מקבלים ממנו במבט ראשוני נקבע במידה רבה על ידי העיצוב. עיצוב אתר בצורה נכונה הוא לא רק אסתטי הוא גם מסייע למבקרים למצוא את מה שהם מחפשים בצורה הפשוטה והקלה ביותר ללא מאמץ. מבקר שמשגיח בכך שהוא נאלץ ללחוץ על העכבר יותר מדיי פעמים כדי להגיע למה שהוא מחפש, פשוט ייצא מהאתר ויחפש אתר אחר שיעניק לו את המידע שהוא צריך. חשוב לזכור, שהמבקרים שמגיעים לאתר מגיעים מסיבה של חיפוש מידע מסויים וקונקרטי ולכן חשוב שהאתר ינגיש את המידע הקיים בו בצורה הטובה, היעילה והפשוטה ביותר. מעצבים רבים חוטאים לעניין זה כאשר הם יוצרים אתר מרהיב אך מסורבל. אתר יפה כל שיהיה אם לא יהיה נוח לגלוש בו יאבד את המבקרים שלו מהר מאוד. זמן החסד של מבקר באתר הוא לא הרבה, אחרי הכול אנחנו בעידן של אינטנסיביות, מהירות וקצרות רוח. הכול צריך להיות כאן ועכשיו ומיידי וכך גם לגבי מידע שאנו מחפשים באתרים

 

www.joomi.co.il


קידום אתרים בגוגל




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב