דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הזדמנויות עבודה בארצות הברית 

מאת    [ 09/11/2010 ]

מילים במאמר: 507   [ נצפה 3228 פעמים ]

לאחר השירות הצבאי מוצאים עצמם צעירים רבים באי ודאות. הם רוצים הרבה כסף, מהר ועכשיו. אחת הדרכים המפתות העומדות בפניהם היא עבודה בחו"ל, כשהיעד המבוקש והמועדף ביותר על הצעירים הוא עבודה בארצות הברית. לארצות הברית יש הרבה להציע ובעיני רבים היא נחשבת לארץ שבה הכול יכול לקרות.

מה שחשוב לדעת על עבודה בחו"ל

כולם מדברים על סכומי כסף גדולים שאפשר לעשות בעבודה בחו"ל. זה נכון, אך צריך להבין שלא תמיד מדובר בעבודה קלה. בהרבה מקרים מדובר בעבודה המצריכה מאמץ פיזי ושעות עבודה ארוכות, אך כמובן ששכרן בצידן.

השילוב של עבודה בארצות הברית וטיול בארצות רחוקות ויפות קוסמת לצעירים רבים, אך יש לקחת בחשבון גם את הקשיים הכרוכים במעבר למדינה זרה: הבדלי התרבות והמנטליות, הבדידות, מחסום השפה והמרחק מהחברים ומהמשפחה.

איך בוחרים מקום עבודה בחו"ל?

קודם כל כדאי לבחור את הענף שבו רוצים למצוא עבודה בחו"ל. ניתן למצוא מידע כללי באתרי האינטרנט. המידע הוא זמין ומלא באינפורמציה שיכולה לסייע. דבר נוסף הוא ללמוד מהחוויות ומהניסיון של מכרים וחברים מסביבתכם הקרובה, שיוכלו לצייד אתכם בטיפים חשובים שיעזרו לכם בהמשך.

עבודות מזדמנות לעובדים חסרי ניסיון

בעבודה מסוג זה יכול כל ישראלי למצוא את עצמו. יש שלל הזדמנויות עבודה בארצות הברית, כמו למשל: מכירות, הובלת דירות (מובינג), שמרטפות ועבודות ניקיון. בעבודות אלו אין מחויבות לטווח ארוך והן אינן מצריכות כישורים מיוחדים. הזמינות בעבודות אלו היא בכל מקום שבו ישנם ישראלים ובארה"ב נדיר למצוא מקום ללא ישראלים.

עבודה בחו"ל בשליחות המדינה

יש מגוון רחב של עבודות בחו"ל בשליחות המדינה לבעלי תפקידים שהם עובדי גופים או נציגויות רשמיות של מדינת ישראל. אם אתם חלק מאותם ארגונים ואתם מעוניינים לצאת לשליחות בחו"ל מטעם המדינה, דרככם לקבלת המשרה תהיה קלה יותר.

עבודה בניו יורק

התפוח הגדול, ניו יורק, היא עיר הנחשבת למובילת הכלכלה של ארה"ב ולמרכז הכלכלי של העולם כולו. אחרי הכול, מקום מושבה של הבורסה המשפיעה בעולם, הוול סטריט, הוא בעיר הזו. ניו יורק נחשבה מאז ומעולם למוקד משיכה ולנהירה של מיליוני אנשים שחולמים על כסף רב, להגשים את החלום.

ישראלים רבים עזבו את הארץ בכדי להגשים חלום כזה ועוד רבים אחרים. לא מעט מהם הצליחו לממש את החלום האמריקאי וחלקם מחזיקים במבנים, במסעדות, בעסקים ואפילו בחלק ממרכזי התרבות מהמובילים בעיר ניו יורק.

עבודה בחו"ל בשליחות ארגון מסחרי

לארגונים מסחריים ובעלי חברות ועסקים חובקי עולם יש סניפים במעט בכל מקום על הגלובוס. לעיתים קרובות מעוניינים בעלי החברה לשלוח עובדים בעלי אזרחות ישראלית לאייש את המשרה באותם סניפים. הצלחה מרשימה בביצוע עבודתכם בארץ עשויה לסלול את דרככם לעבודה חדשה - עבודה בחו"ל.

עבודה בארצות הברית היא לא רק עבודה במכירות

מדינות רבות מציעות לישראלים עבודה בחו"ל. הישראלים ידועים בכל העולם כבעלי המוחות הטובים ביותר בתחום הרפואה, המדע, המחקר וכמובן ההיי טק. חיילים בעלי עבר של שירות קרבי מבוקשים מאוד כאנשי אבטחה לאנשים חשובים מכל התחומים.

מה הם היתרונות של עבודה בחו"ל?

תרבות הצריכה בארצות הברית היא מהגבוהות ביותר בעולם. לכן, עבודה בתחומי הצריכה והמכירה במדינה הזו תבטיח לכם הכנסה גבוהה בפרק זמן קצר יחסית. מגורים במדינה זרה מקנים עצמאות, הרחבת אופקים ושיפור השפה האנגלית. לכן, עבודה בחו"ל יכולה להיות החוויה של החיים.

אורן שץ הוא מנהל אס.אי.או ישראל, המספקת שירותי קידום אתרים מקצועי במנועי חיפוש ושירותי שיווק באינטרנט.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב