דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מזגנים - התקנה מקצועית בלבד! 

מאת    [ 09/11/2010 ]

מילים במאמר: 579   [ נצפה 3118 פעמים ]

כבכל קיץ, החום הישראלי הידוע לשמצה מגיע ואיתו הריצה אל החנות לרכוש מערכת מיזוג אויר לבית. בחנות ניצבת מולכם בחירה לא קלה, שכן ישנם אפשרויות כה רבות לבחירה בתחום מיזוג האויר: מזגן עילי, מזגן תחתי, מערכת מיזוג אויר מרכזית לכל הבית וכן הלאה. כמו כן, ישנן חברות ייצור רבות וטובות של מיזוג אויר, כמו גם טווח מחירים רחב ושפע של דילים ומבצעים. כמובן, עם תחילת הקיץ רצים כולם לרכוש מערכות מיזוג אויר כדי לצנן את החום הלוהט בסלון ביתם. אם אתם רוצים למצוא מחיר מבצע טוב באמת, אל תחכו לקיץ הבא – רכשו מערכת מיזוג אויר בסוף הקיץ הזה ואפילו בתחילת החורף, כשיש פחות ביקוש והמחירים עלולים להיות זולים יותר.

 

רכישת מערכת מיזוג אויר היא רק ההתחלה, ורק חצי העבודה. זאת מכיוון שאחרי קניית המזגן מתחיל החלק הטכני והמסוכך: התקנת מזגנים.

 

התקנת מזגנים – פעם זה היה הרבה יותר קל...

 

בשנות השמונים היה הרבה יותר קל לבצע התקנת מזגנים בבית. זאת מכיוון שבימים ההם מערכות מיזוג אויר מפוצלות עוד לא היו שכיחות (וזולות יחסית) כפי שהן היום, ועל כן את מקומם של המזגנים המפוצלים תפסו מזגני חלון זולים.

 

מזגני חלון זכו לשמם בדיוק בגלל דרך התקנת המזגנים שלהם: בעוד מזגן מפוצל דורש התקנת מזגנים מורכבת, בת שני חלקים עם חיבור ביניהם, יציאה אל מחוץ לבית וכן הלאה, מזגן חלון הוצב כמו שהוא בחלון הבית, בלי צורך בקידוחים ושאר עניינים טכניים. כך יכולת לחסוך את מחירה של התקנת מזגנים מקצועית כאשר אתה רוכש מזגן חלון.

 

אבל, לכל מטבע יש שני צדדים. מיזוג אויר זה אומנם היה זול ואף חסך עוד יותר בביטול הצורך בהתקנת מזגנים בתשלום, אך מזגני החלון עצמם לא היו גליק גדול – הם הרעישו, טרטרו יומם וליל, כיערו את חיצוניותו של הבית, וגם לא היו יעילים יחסית למערכות מיזוג אויר מתקדמות יותר. לכן ברבות השנים הצביע הציבור הרחב בעד התקנת מזגנים מפוצלים ואיכותיים יותר.

 

התקנת מזגנים מקצועיים

 

כאמור, התקנת מזגנים מפוצלים היא מורכבת יותר, שכן מערכות מיזוג אויר אלו מחולקות לשני חלקים (ומכאן שמן), שאחד מהם (יחידת הקירור) נמצא בפנים הבית ואילו השני (המדחס) יוצא מהקיר אל מחוץ לבניין. ישנו גם סוג של מזגנים מפוצלים שהתקנתו מורכבת עוד יותר – מערכת מיזוג אויר מיני מרכזית כרוכה בהתקנת מזגנים מקצועית ומורכבת, הכוללת בניית מערכת שלמה של תעלות מיזוג ועבודות גבס נרחבות.

 

התקנת מזגנים מקצועית לא רק תסייע לכם בחלק הטכני, אלא גם בהחלטה על מיקום המזגן על פי אילוצי השטח, המקום הנוח להעברת הצנרת בין שתי היחידות, עובי הקיר, מיקום צנרת הניקוז ומיקום החיבור לחשמל בבית. התקנת מזגנים גם צריכה להתחשב בסוג מערכת מיזוג האוויר, ואיך מיקומה ישפיע על יעילות פעולתה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב