דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שירותי בדק בית 

מאת    [ 09/11/2010 ]

מילים במאמר: 494   [ נצפה 3342 פעמים ]

אתם עומדים בפני קנייתו של בית חדש, ואין ספק שזה אחד מהרגעים המרגשים ביותר שתחוו בכל חייכם. אז קודם כל, שיהיה לכם במזל. שנית, כדי שתבצעו קנייה מוצלחת באמת, וכדי שחוויית המעבר תהיה טובה וחלקה, אתם חייבים לבצע בדק בית רציני.

מטרת בדק הבית היא לגלות האם יש בבית שאתם קונים ליקויי פנים או ליקויי בניה כלשהם. הרי אינכם רוצים להרוס את כל השמחה וההתרגשות כשתעברו לדירה החדשה שלכם ותמצאו בה ליקויים שלא ידעתם עליהם קודם לכן.

ממה מורכב בדק בית?

במה בדיוק מדובר? בדק בית הוא סקירה יסודית של כל חלקי הבית והבניין על ידי מומחים. הבית כולו נסרק מבפנים ומבחוץ והכול נבדק - מיסודות הבית ועד אחרוני האריחים. במידה שנמצאים ליקויים, הבודק מעריך את עלותם ואת זמן התיקון, ולעיתים גם מגיש הצעת מחיר לתיקונם בעצמו, מבלי שתצטרכו לחפש שיפוצניק מקצועי.

מתי עושים בדיקה כזו?

ניתן לבצע בדק בית בכל אחד מהשלבים של הרכישה, לאחר החתימה על החוזה ואפילו אחרי שכבר נכנסתם לדירה. עם זאת, ההמלצה שלנו היא מן הסתם לערוך את בדק הבית כמה שיותר מוקדם - עוד לפני הרכישה, אם אפשר.

זאת, על מנת לאמוד את הפרשי התשלום שעלולים לעלות מדו"ח הבודק. אם כבר רכשתם את הדירה, ההמלצה היא לערוך את בדק הבית לפני המעבר אליה, שכן אם יתגלו ליקויים, תוכלו בצורה הזו לתקן אותם לפני המעבר בנוחות וביעילות, ולא תאלצו לגור זמן מממושך בדירה שעוברת שיפוץ ארוך ומייגע.

איך מתבצעת בדיקת בית?

התהליך של בדק בית כולל הגעת מאבחן מומחה (בדרך כלל מדובר במהנדס) לבית אותו רכשתם או שאתם מעוניינים לרכוש. המאבחן עובר על כל חלקי הבית: השלד, הצנרת, החשמל, הרצפות, האריחים, הקירות, התקרות, קירות הבניין וכו'.

ומה הוא עושה במהלך אותה בדיקה? הוא בוחן את תקינות החלקים ומכין דו"ח מפורט על מצבו של כל חלק בדירה. בסופו של דבר הוא נותן לכם תמונה שלמה ומלאה על מצבו של הבית שנבדק – כדי שתדעו בדיוק מה יש לפניכם.

האם ניתן לבצע בדק בית עצמי?

לא כל אחד מוסמך לעשות בדק בית. זהו מקצוע לכל דבר ועוסקים בו אך ורק מהנדסים ומאבחנים שהוסמכו לכך. אם תבצעו את הבדיקה בכוחות עצמכם, לא תוכלו להשתמש בה כהוכחה במידה שתמצאו ליקויים. רק בודק מוסמך - ועדיף שיהיה מחברה מוכרת וידועה - יכול לתת לכם דו"ח שהוא גם אמין וגם תופס מבחינה חוקית.

חשוב לזכור שעלות השירות שיספק לכם מאבחן מקצועי היא טיפה בים התשלומים על הדירה עצמה. בוויתור על שירות כזה אתם עלולים להפסיד כסף רב, במידה שיימצאו ליקויים בדיעבד, אותם תאלצו לשלם מכיסכם שלכם.
קניית דירה היא כנראה העסקה הגדולה ביותר שתבצעו בכל חייכם ועדיף לכם לבצע אותה כמו שצריך, ללא טעויות, עיגולי פינות או קיצורי דרך. אלו עלולים לעלות לכם ביוקר רב, הרבה יותר ממה שאתם משערים כעת.

דירה קונים בצורה חכמה

לא קונים דירה או בית מבלי לבצע בדק בית רציני ומקצועי. אחרי שהסכמנו על נקודה זו, גשו לבחור חברת בדק בית מוכרת ומוסמכת, עם מוניטין חיובי ויכולת לספק שירותים נוספים כמו שמאות מקרקעין או ביקורת מבנים, שיהפכו את העסקה למשתלמת ושלמה יותר. אם תעשו את כל זה, מובטחת לכם קנייה טובה, מהנה ושקטה. תתחדשו.

חברת אס.אי.או ישראל, מספקת שירותי קידום אתרים מקצועי במנועי חיפוש ושירותי שיווק באינטרנט עבור אתרים בארץ ובחו"ל.חברה מקדמת את האתר חברת בדק בית - בין החברות המובילות במשק בכל הקשור למתן שירותי בדק בית.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב