דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מהפכת החוגים 

מאת    [ 09/11/2010 ]

מילים במאמר: 339   [ נצפה 1999 פעמים ]

כיום יש היצע בלתי נתפס של חוגים אשר עוסקים כמעט בכל תחום עניין. אנשים רבים המתמחים בתחום מסוים או בעלי כישורים ייחודיים פותחים חוגים ביתיים ומציעים לחלוק את כישרונם והידע שלהם עם הקהל הרחב. אחד השינויים הבולטים שעברו החוגים למיניהם מאז שנות השבעים והשמונים ועד היום הוא השינוי בקהל היעד, אם בעבר חוגים היו מיועדים לילדים והועברו במתנסים ומועדונים לאחר שעות בית הספר, היום חוגים מיועדים לכל הגילאים מפעוטות וילדים ועד למבוגרים ואף קשישים.

השינוי בקהל היעד של חוגים נבע ככל הנראה מהשינוי בחברה. היום, יותר מבעבר יש יותר זמן פנוי למבוגרים וכן יותר כסף להוציא ושאיפה לידע. מציאת משמעות אישית הפכה להיות מנטרה חזקה ביותר ואנשים מבקשים להגשים את עצמם ולהתנסות בכל מיני חוויות אשר יכולות לגרום להם אושר. החוגים הם שמספקים את שלל החוויות - מחוגי רישום ופיסול, לחוג צורפות, דרך חוגי משחק, טיולים וכלה בחוגי העצמה אישית. כל חוג מציע דבר מה שונה.

אם כן מדוע לא ללכת ולקחת קורס באוניברסיטה או במכון כזה או אחר לצורך העמקת הידע? התשובה היא ביתרונות הגדולים שיש רק לחוגים. החוגים אשר נפתחים בבתים פרטיים הינם נגישים ביותר, אין להם אבטיפוס אחד, הם יכולים להתקיים בקבוצות קטנות או גדולות ואפילו ביחידים, המחיר אינו קבוע, ניתן לפספס מפגשים מבלי שזה יפגע באיזה ציון וכל התחושה היא אינטימית יותר ונעימה. כמו כן, כאשר מדובר בנושאים פופולאריים כמו חוג קונג פו (אומנויות לחימה), חוג ציור או חוג אירובי ההיצע כה רחב שניתן ממש לבחור את המנחה שאיתו לאדם הכי נוח.

יתרון נוסף של חוגים הוא החלוקה לרמות והאפשרות להתקדם בקצב מותאם אישית, ללא לחץ קבוצתי או לחץ זמן. אין מבחן בסוף וניתן להיות באותה קבוצה גם שנים, אם שם מרגישים הכי נוח.

אז מהם החוגים הכי פופולאריים? היום קשה להגדיר מהם החוגים הכי פופולאריים כי המגמה כל הזמן משתנה. אם בכל זאת צריך לתת שמות אז חוגי ספורט (כדורגל וכדורסל, אירובי ועיצוב הגוף), חוגי אומנויות לחימה, חוגי ריקוד (בלט, מודרני וסלסה) וחוגי אומנות ומלאכה למיניהם הם המבוקשים ביותר כאשר בכל קטגוריה שכזו יש תחומים רבים המשתנים ומתאימים את עצמם לפי קבוצות הגיל וקהל היעד אליו הם פונים.

פורטל קורס הינו אתר אובייקטיבי המאגד בתוכו מגוון רחב של קורסים, לימודי תעודה ולימודי הנדסאים. הקורסים נוגעים בתחומי עניין שונים ומוצעים על ידי המוסדות המובילים בארץ. האתר מאפשר לגולשים לחפש קורסים שמעניינים אותם לפי מוסדות לימוד, איזור גיאוגרפי או תחום עניין וליצור קשר עם מוסדות הלימוד ללא התחייבות!




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב