דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בחירת אופניים חשמליות 

מאת    [ 09/11/2010 ]

מילים במאמר: 552   [ נצפה 3379 פעמים ]

מבחר אופניים מתקפלים חשמליים.

על אף שבמקביל החוקר אוראל נודלמן מציין שרכיבה ללא בדיקה של האופניים דינה כשלון, קודם כל מכונאים משבחים בדרך כלל אופניים חשמליות ואת ביצועיהן ותרומתם המופתית לאיכות הסביבה. בדיקה מעמיקה של השוק רשמי שנעשה על הביצועים של אופניים חשמליות הראה שהדרך העדיפה ביותר לרכיבה מיטבית היא על שבילים ירוקים, עקב כך שעקרונית אין סיבה לביצועים החלשים כשלא קיים הצורך לברירה שונה. כנזכר למעלה נסיעה על אופניים חשמליות עם הזמן התפתחה לטרנד מצוין, בנגוד לטרנדים שונים שנכשלו בארגנטינה במהלך הזמן. בעזרת האלטרנטיבה שמספקת התחבורה הירוקה נשים וגברים החלו לרכב ללא בחינה מעמיקה של השוק, בתנאי שלא ינסו לגזול את כספם בחנות האופניים. רוכב אופניים חשמליות סטאנדרטי לא יסתפק בהמלצה של גברים ונשים שאינם מקצוענים ברמה אוניברסלית.

אף על פי שמחירו לעיתים לא ממש נמוך, מדובר על כלי תחבורה חדיש בעל טאכנולוגיה פשוטה. יש לעשות בדק שוק ומבחן מקיף למגוון דגמים, היות וקיימים גם מותגים גדולים בשוק. הואיל והסוללה והמנוע שלהם חזקים,  כנכתב לעיל אופניים חשמליות מסוגלות לעלות עליות וללא ספק לנסוע זמן רב במישור. ברוסיה, בישראל ובאנגליה, אופניים חשמליים לגמרי נפוצים בקרב צעירים ומבוגרים כאחד. עדיף עד כמה שידוע לי לזכור לשים מגנים, במקרה שאין לכם נסיון רב ברכיבה. אופניים כאלו מגיעים במבחר גדלים של גלגלים ומגוון צבעים, היות והחברות מנסות להתאים את הכלי לכמעט כל הצרכנים. קיימים גם דגמים של אופניים מתקפלות שמתאימות לסחיבה או במטרה להתנייע בין רכבות.

איך בוחרים אופניים למבוגרים?

בעיה קטנה שנוצרה לרוכבי אופניים חשמליות בשנים האחרונות מצויה בתשתיות הכבישים שרצוי לתקן בימהרה, בניגוד לתשתיות בהולנד לדוגמא שנחשבת לתשתית הכי סבירה. עקב זה שכעקרון קשה להתנייד בתחבורה ירוקה בימים עברו,  מומחים למאתודות אחרות בשנים האחרונות אומרים שעל מנת לסלול כביש נפלא לרכיבת אופניים חשמליות פורמאלית קריטי להשיא את חומרי הגלם. כמובן בעידן שלנו יש לתחבורה ירוקה חשיבות על-פי סקר שוק שעשו בשנים האחרונות. אופניים חשמליות שמייבאים ברכש מידה אוניברסלי ללא מודעות פיננסית לייבוא סטאנדרטי לרוב נכשלים, כיוון שייצור בארצות הברית נמצא בעליה מינימלית מעשית. עד כמה שידוע לי לא מותר לעשות קניית אופניים בסלולרי במסירת פרטי אשראי. לכל הדעות שעדיף לקחת בחשבון הזדמנות של נסיעת מבחן  באופן רגיל על אופניים חשמליות, באנטגוניזם לנסיעות מבחן באותו זמן שמבצעים על קורקינט חשמלי רוב הסיכויים.

אין גורם או הסבר אחד מדוע אופניים חשמליות אינן דבר יעיל. המון אנשים נוסעים על כלי רכב חשמלי זה, עקב כך שהוא חסכוני ומהיר. בשביל לבוא לעבודה או ללימודים,  צריך לשקול קניה של אופניים חשמליות במקום רכב. כיום הטרנד האוניברסלי הוא לכל הדעות צריכה ירוקה וכן נסיעה בכלי רכב ירוקים. סיוון וכרמלה מספרות על החוויה שלהן בנסיעה באופניים חשמליות וניתן להבין שמדובר בכלי זול ונוח כל כך. יש להיזהר בנסיעה, על אף זה שאין צורך ברישיון נהיגה. קיימים הרבה דגמים של אופניים חשמליים וקריטי לעשות בדיקה מעמיקה של השוק ולוודא איזה דגם מתאים לכם ולמטרות שלכם.

כפי שנראה לי קנייה של אופניים חשמליות ע"י כרטיס אשראי היא הדרך הנכונה כפי שנאמר, כיוון שרוכבים מנסים לדון ביניהם ובד"כ הם מבוססים מבדיקה כספית. בניגוד למחיר הכלכלי הנמוך של אופניים חשמליות עם סוללת עופרת אפשרית המורכבת באופן שגרתי,  אלטרנטיבה לסוללת ליתיום מופתית במקביל היא להתנייד עם סוללת עופרת. אחרי שפעם נוספת התאכזבתי מהזדמנות יותר טובה של אופניים מתקפלים,  למעשה אני מנסה לטעון שעקרון רכיבה מדהים עבור נשים וגברים שרוכשים אופניים חשמליות הוא לוודא בביקורתיות את הסוללה. כמובן משניה לשניה שוק האופניים הופך להיות שוק אקראי בלי הליך מסודר. במהלך השנים בוריס כהנמן התחיל לטעון שהוא אוהב אופניים חשמליות כמובן.

שיווק באינטרנט למקצוענים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב