דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


לבחור חוקר פרטי או משרד חקירות באינטרנט 

מאת    [ 08/11/2010 ]

מילים במאמר: 383   [ נצפה 2342 פעמים ]

מנועי החיפוש באינטרנט מביאים את הגולשים למילת מפתח שהם מחפשים בעת שהם זקוקים לבעל מקצוע בכל ענף. אולם בשונה מענפים אחרים הבקשה לחוקר פרטי, משרד חקירות , מעקבים, חקירות פרטיות, דורשת מירב הדיסקרטיות מהמפרסם , וכאשר על אותו פונה הנמצא ב"טביעה" לקבל סיוע עליו להבין מספר דברים שהם כללי היסוד בחקירות פרטיות.

הדבר החשוב ביותר לטעמי ומניסיוני הוא לא איך נראה האתר של החוקר הפרטי? מעצב אתרים יכול ליצור מצג שווא של משרד מפואר כאשר הכול עורבא פרח. לכן הנתון הראשון הוא רשיון ניהול משרד על ידי משרד המשפטים. ללא זאת אין לפנייתכם שום טעם כי כאשר בעל המשרד אינו מחזיק ברישיון ניהול, שעל שמו ולא בהשכרה אתם שמים כספכם על קרן הצבי.

הדבר השני עליו לשים לב הוא:  שהמיקום בגוגל למשל נקבע לפי איכות אתר. מי שנמצא בקטגוריה של קישורים ממומנים, משלם עבור מיקומו. זאת אומרת קונה בכסף את מיקומו בראש הטבלה ולא בזכות. אולם מי שנמצא במקומות הראשונים ללא קישור ממומן נקבע כמשרד איכותי עם תכנים אשר מיקומו נקבע לא על פי תשלום אלא עקב התוכן. ומי שמחליט על כך זה אנשי גוגל ולא אחר.

דבר שלישי ומאד חשוב הוא: איזה ניסיון מקצועי בפועל עומד אחרי המשרד מספר שנות הניסיון, התמחות בענף ספציפי, מאמרים מקצועיים, הרצאות , תמיכה אישית ולווי מקצועי. לא כל מאמר הנכתב באתרים או בשבועונים משקף את העובדות בענף. ונכון כי צהוב מרתק אולם תאורים אישיים ומציצניים אינם מעידים בהכרח על יכולת המשרד . ובטח לא על ידע בחוק הגנת הפרטיות. אותם כותבים עושים לענף שם רע בבדותם סיפורים "כחולים" על מנת למשוך קהל לקוחות.

דבר רביעי: משרד חקירות רציני אינו נוהג לתת הצעות מחיר לכל דכפין בטלפון. כאשר פונה אלינו לקוח אני מעדיף לשבת פנים מול פנים, לשמוע את הבעיה , ולתת  פתרון יצירתי. לא אוהב את שיטת המכרז. גם לא שותף לדרך של משרדים לזרוק הצעה בלי להבין את מורכבות הנושא. ככל שתפנו בהצעה ליותר משרדים כך אתם חושפים את עצמכם לסיכון גדול יותר של גילוי הפנייה.

ואחרון אחרון חביב יש משרדים המעסיקים קופירייטרים לכתוב ולכתוב ולקנות את מיקומם. בתוך הנחה שזה מה שיביא להם לקוחות. אצלנו כל התכנים, המאמרים, החידושים. נכתבים רק על ידי חוקר פרטי אמיר אברמסון, מנהל משרד חקירות אברמסון.

לסיכום לא כל מה שנראה זהב הוא זהב . אם תקראו בקפידה את המאמר תבינו כי יש לבחון היטב פנייה אל משרד חקירות לפי קריטריונים חשובים אתם ניסיתי להעלות כאן.

 

המאמר נכתב באדיבות חוקר פרטי אמיר אברמסון, בעל משרד חקירות אברמסון, המציע שירותי חקירות פרטיות ומעקבים ברחבי הארץ ובעולם במגוון תחומים - בפן האישי (חקירות גירושין, בגידות ורכוש) ובפן העסקי (חקירות כלכליות, מידע עסקי, לקוח סמוי).




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב