דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פיתוח אפליקציות לאייפון - חינם או בתשלום? 

מאת    [ 08/11/2010 ]

מילים במאמר: 383   [ נצפה 2831 פעמים ]

כשאנו עוסקים בתהליך פיתות אפליקציות לאייפון שאלה גדולה העומדת בדרכינו היא האם למכור את האפליקציה בכסף או לאפשר הורדה חינמית של האפליקציה ולהרוויח מפרסומות בתוך האפליקציה. לשני האפשרויות יש את היתרונות והחסרונות שלהן.
האפשרות הראשונה שהיא מכירה בכסף של האפליקציה אנו מרוויחים הון ראשוני גדול, אך האפליקציה לא תפיק לנו עוד רווחים משימוש חוזר בה. לעומת זאת בפיתוח אפליקציות לאייפון בצורה חינמית אנו מרוויחים מהפירסומות שרצות על מסך האייפון בזמן שהאפליקציה עובדת כך אנו נהנים מרווחים כל פעם שהאפליקציה מופעלת.
בדיקה ראשונית של קהל יעד וההתנהגות שלו בהורדת אפליקציות, תעזור לנו בהחלטה כאשר אנו עוסקים בנושא פיתוח אפליקציות לאייפון במטרה להרוויח כסף.

חברת pinch media חקרה את התנהגות הלקוחות המורידים אפליקציות באפ-סטור ומצאה כי אפליקציות חינמיות מופעלות פי 6.6 פעמים מאפליקציות בתשלום. לכאורה זה נראה כמו סיבה טובה לבנות אפליקציה חינמית ולהרוויח משטחי פרסום, אך כאשר מסתכלים לעומק זה לא כל כך פשוט. בואו נגיד שאנו מוכרים את האפליקציה ב99 סנט, אפל גוזרת 30% לעצמה ואנו נשארים עם 70 סנט בלבד לעצמינו. כלומר הפרסומות שלנו צריכים להרוויח 70 סנט לכל משתמש.

בהמשך לבדיקותם pinch media מצאו כי אפליקציה בתשלום מופעלת בממוצע 12 פעמים, בעוד שאפליקציה חינמים מופעלת פי 6.6 פעמים שזה יוצא באיזור ה80 פעמים. השאלה אם ב80 הפעלות יכולה האפליקציה לייצר 70 סנט מפרסומות.
לפי מנכ"ל pinch media בהחלט לא! במשק החברות המפרסמות מוכנות לשלם בין 0.5$ ל2$ עבור אלף צפיות של פרסומת. בכדי להגיע לרווח של 70 סנט ב80 הפעלות של האפליקציה אנו צריכים שהמפרסמים ישלמו 8.75$ לאלף צפיות, דבר שלא קרוב למחיר הקיים בשוק.

אחרי כל המתמטיקה גם מנכ"ל pinch media מסכים כי כדי לבדוק איך תרוויח יותר עדיף תמיד להתחיל כאפליקציה בתשלום ולראות לאן זה מתפתח. תמיד ניתן לעשות מבצעים ולהוריד את המחיר או להפוך את האפליקציה לחינמית.

PGN הינה חברה המספקת שירותי פיתוח אפליקציות לאייפון ואנו אכן מסכימים עם גרג יארדלי, מנכ"ל pinch media. בנוגע לפיתוח אפליקציות לאייפון בתשלום או חינם. עקב העובדה שכולם באפ-סטור מתחילים ללא תחזית ברורה מה יהיה המפרסמים לא מזדרזים לשלם סכום יקר מידי על הפרסומות.
אנו בPGN נשמח לייעץ ולהביר יותר לעומק את כל תהליך פיתוח אפליקציות לאייפון שלא נגמר רק בפיתוח האפליקציה אלה גם בהפצתה ברשת ושיווקה. נשמח אם תיצור איתנו קשר להמשך פיתוח הרעיון שלך - צור קשר

pgn בנייה וקידום אתרים, פיתוח אפליקציות לאייפון




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב