דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


יחסי ציבור באינטרנט 

מאת    [ 08/11/2010 ]

מילים במאמר: 478   [ נצפה 2668 פעמים ]

בשנים האחרונות הפכו יחסי ציבור באינטרנט להכרח. המרחב הציבורי כולו עבר לאינטרנט, ועמו גם יחסי הציבור. בישראל ישנם ארבעה מיליון גולשים בגילאים 13 ומעלה, ומדובר באוכלוסיה שרק הולכת וצומחת. מי שלא עושה שיווק ופרסום באינטרנט, דן את עצמו להישאר מאחור בעולם הישן.

בעל עסק שלא רוצה לוותר על אותם ארבעה מיליון - שהם 55% מתושבי המדינה, רצוי לו שישכור חברת יחסי ציבור שתדאג עבורו לפעולות יח"צ ומיתוג ברשת. האינטרנט מציע מגוון אדיר של כלים ואפשרויות לאלה שמעוניינים לקדם את העסק שלהם באמצעות יחסי ציבור באינטרנט. האמצעים, הכלים והאפשרויות האלה משתכללים ומתחדשים כל העת - מעולם לא הייתה תחרות עזה יותר על תשומת לבו ועל ארנקו של הגולש.

למה לעשות יחסי ציבור באינטרנט?

המציאות העגומה היא כי שרוב בעלי העסקים בישראל מממשים לא יותר מחלק קטנטן מהפוטנציאל השיווקי העצום שגלום באינטרנט. באופן אירוני, זה קורה למרות היתרון שהאינטרנט מציע על פני כל הכלים האחרים. הצעד הראשון הוא כמובן הקמה של אתר אינטרנט, באמצעותו יוכלו לקוחות פוטנציאליים לקרוא ולהיחשף לפעילותה של החברה.

כרטיס ביקור וירטואלי

אתר אינטרנט של עסק צריך להציע כל מה שמציע פרופיל עסקי במציאות הלא וירטואלית: לפרט אודות התחומים השונים בהם העסק פועל, מי הם הלקוחות שלו, מהם סיפורי ההצלחה שלו, מהו הערך המוסף שלו ללקוחות חדשים, וכמובן מה הם פרטי ההתקשרות של העסק. לאחר שתגדירו את הצרכים שאמורים לקבל מענה באתר, תוכלו לצאת לדרך.

מחקרים רבים מגלים שלגולשים מספיקות שש שניות בשביל להחליט אם בכוונתם להמשיך לגלוש באתר או לעבור הלאה. בעידן של האינטרנט הכול קורה מהר ואין זמן להתלבטויות. מסיבה זו ברור כי דף הבית הוא העמוד החשוב ביותר באתר.

ההבדל בין כתיבה שיווקית לבין פרסומת טלוויזיה

אחת האמיתות שחוזרים עליהן לעיתים קרובות מאוד בעת האחרונה היא שבני האדם בימינו מתקשים להתרכז לתקופה ממושכת. לכן, צריך לתמצת עבורם הכול ולהכין להם מסרים קצרים. באתר שלכם עליכם לאפשר לקוראים לקרוא חומר רב על העסק שלכם והפעילות שלו. התוכן הזה נכתב לרוב על ידי חברת יחסי ציבור והוא חלק מנושא יחסי ציבור באינטרנט, שדואגים גם לעיצוב ולתוכן שבאתר העסק.

קידום אתרים במנועי חיפוש

אחד הדברים המשמעותיים עבור אתר אינטרנט הוא שבכל פעם שיחפשו עסק בתחום שלו, הוא יהיה בין הראשונים שמנוע החיפוש של גוגל יציג. וזה לא קורה מעצמו. מנוע החיפוש מתוכנת לתור אחר תוכן איכותי, ויש לו הגדרות ברורות. המטרה של יחסי ציבור באינטרנט שכוללים קידום אתרים, היא לענות לכמה שיותר הגדרות שכאלה.

יחסי ציבור באינטרנט ופרסום מקוון

גוגל שולטת לא רק בשוק מנועי החיפוש אלא גם בשוק הפרסום המקוון. ההקלדה והחיפוש שלנו אחרי מילות החיפוש, מאפשרים לגוגל לדעת בדיוק מה מחפש הגולש ולכן הפרסום מדויק ומפולח הרבה יותר מרוב סוגי הפרסום. הפרסום בגוגל גם משתנה בהתאם ליעילות ולאפקטיביות שלו (על פי התנהגות הגולשים), מה שהופך אותו לאטרקטיביים במיוחד.

תחומים נוספים שליחסי ציבור באינטרנט כוללים כתיבת ניוזלטרים, חשיפה באתרי חדשות ובפורטלים, שיווק ויראלי ועוד. מדובר בתחום צומח ומתפתח שנמצא בישראל בחיתוליו. אז אם אתם מעוניינים להקדים את המתחרים – עכשיו זה הזמן להתחיל לפעול בתחומים של שיווק, מיצוב, יחסי ציבור ופרסום ברשת.

חברת אס.אי.או ישראל, מספקת שירותי קידום אתרים מקצועי במנועי חיפוש ושירותי שיווק באינטרנט עבור אתרים בארץ ובחו"ל.
חברה מקדמת את האתר משרד יחסי ציבור יאיר כחל - שירותי, יחסי ציבור לימוד יחסי ציבור ,יחסי ציבור באינטרנט .


 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב