דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


על תקלות וחלקי חילוף 

מאת    [ 08/11/2010 ]

מילים במאמר: 425   [ נצפה 2115 פעמים ]

 

מכונת הכביסה הנאמנה שלנו משמשת אותנו במשך שנים ארוכות. לפעמים מכונות כביסה מחזיקות עשרים שנה ויותר, וזאת למרות שאנו משתמשים בהן שוב ושוב, כל כמה ימים או כל שבוע, מעבידים אותן בפרך לא מעט ובכמות מצטברת וגדולה ביותר. השימוש התכוף עושה את שלו, כמו גם בעיות של הצטברות אבנית הקיימת במי השטיפה ובלאי סטנדרטי, וכל מכונת כביסה מתקלקלת ביום מן הימים.

 

לכל מכשיר טכנאי משלו

 

בעולם הטכנולוגי והאלקטרוני בו אנו חיים, תקלות הן דבר שאנו מורגלים בו. אם זה בטלוויזיה, במחשב, במערכת הסטריאו, בטוסטר או במיקרוגל. וכמו ברבות מהתקלות הללו, גם כאן - למעשה, במיוחד במקרה הזה - עדיף לפנות למומחה בתחום כדי לעזור לנו בפתרון התקלה. ובמילים אחרות: טכנאי מכונות כביסה.

 

למה בעצם צריך טכנאי מכונות כביסה ולא טכנאי כללי? מכיוון שכיום מכשירי החשמל והאלקטרוניקה הרבה יותר מורכבים מבעבר. ישנם כל כך הרבה סוגים של מכונות כביסה, כמו גם פירמות שונות, ולכן טכנאי מכונות כביסה שהוא מומחה לתיקון מכונות אלו יידע טוב יותר לאתר תקלות ספציפיות במנגנוניהן של מכונות כביסה.

 

הזמנת טכנאי מכונות כביסה מומחה היא השקעה ששכרה בצדה, כי מכונות כביסה מאריכות שנים רבות והן מוצר יקר, כך שתיקון מכונות כביסה איכותי יכול לספק לכם עוד עשור שלם של שקט ממכונת הכביסה שלכם.

 

חלקי חילוף למכונות כביסה

 

פעמים רבות התקלות המתרחשות במכונות כביסה הן בגלל בלאי של חלק מסוים, או קלקול בחלק שיכול להיפתר בהחלפתו בחלק חלופי על ידי טכנאי מכונות כביסה. הבעיה היא שלא תמיד יש לטכנאי מכונות הכביסה שלכם חלקי חילוף מתאימים. סך הכל, כפי שאמרנו, יש היום המון מכונות כביסה מדגמים רבים ומחברות ייצור שונות, ומכאן שיש גם חלקי חילוף רבים מאוד שכל אחד מהם מתאים לסוג ולדגם אחר. זאת עוד מבלי להזכיר מכונות כביסה ישנות, בנות עשרים שנה למשל, שיצאו מפס הייצור וקשה יותר למצוא חלקי חילוף מתאימים עבורן.

 

חלקי חילוף נדרשים יכולים להיות התרמוסטט (אם המים לא בטמפרטורה הנכונה), צינור הניקוז (אם יש נזילות שונות), בולם הזעזועים, הטיימר, התוף הפנימי, ועוד ועוד.

 

לפעמים טכנאי מכונות כביסה יציע לכם במהלך התיקון חלקי חילוף למכונות כביסה שאינם מקוריים, כלומר, חלקי חילוף שאינם בדיוק מאותה פירמה או מאותו סוג של הדגם שלכם. לפעמים חלקי חילוף אלו יפתרו את הבעיה כליל, שכן יש חלקים שמתאימים ליותר ממכונה אחת מסוג אחד, אבל כמובן שיש עדיפות לשימוש בחלקי חילוף מקוריים.

 

אגב, לפעמים מדובר בתקלות קטנות, כאלו שיש בהן צורך רק בהוצאת החלק הפגום והכנסת חלק חלופי אחר במקומו. במקרים כאלו אנשים עם חוש טכני סביר אולי יוכלו לפתור את העניין לבדם, ללא התערבות טכנאי מכונות כביסה. כל שתצטרכו הוא רק להשיג חלקי חילוף מתאימים למכונה שלכם, להחליף בצ'יק-צ'ק והבעיה תיפתר.

 

 

 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב