דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


10 סיבות להכרות עם בחורה רוסיה. 

מאת    [ 08/11/2010 ]

מילים במאמר: 503   [ נצפה 5057 פעמים ]

כתבה זאת מיועדת לגברים בלבד ולא באה להרגיז את הנשים הישראליות שבין כה וכה ישללו את הכתוב לעיל.

הכל נאמר כבר על הכרויות והבחורות הרוסיות, בדרך כלל בהקשר השלילי החל מכינויי גנאי שמקורם בסטיגמות, קנאות וסתם רוע לב, אך מעטים מאוד נחשפו למעלות של הבחורות הללו ואותן אפרט ברשימה זאת.

1.    יופי -  הבחורות האוקראיניות או הרוסיות כפי שהן נקראות בארץ מהממות ביופיין, נכון יש גם בחורות ישראליות יפות, אך האם אתה כגבר ישראלי יכול בכלל להגיע אליהן? בחיים לא!
לעומת זאת בהחלט תוכל להכיר ולהתחתן עם בחורה אוקראינית יפה ללא כל בעיה.

2.    גיל -  הפרשי גילאים לא בדיוק הדבר הכי מעניין את הבחורות האוקראיניות, מה שנחשב אצל הישראלית כסטייה יתקבל בברכה אצל הרוסיה ולא נתכחש לעובדה שכיף להתעורר בבוקר ליד בחורה צחה ויפה.

3.    מין -  הנשים האוקראיניות מבינות שמין זה הדבר החשוב ביותר לגבר, מי שחסר לו בבית מחפש בחוץ וההמשך ידוע, לכן לא תמצא בלקסיקון של הבחורה האוקראינית, לא בא לי, כואב לי הראש ושאר סנקציות למיניהם אלא תמיד תרצה לרצות את הגבר שלה.

4.    טיפוח ולבוש -  מה לא נכתב על ההופעה של האשה הרוסיה, מאופרות ויפות, מטופחות בכל יציאה מהבית, אם בדרך לעבודה או יציאה בערב ואפילו בדרך למכולת, תמיד תראה נשית, סקסית וזוהרת, שמלות, חצאיות וג'ינסים אופנתיים, יודעות לבחור את הלבוש בקפידה ולהתאים אותו לבוקר או לערב, ברחוב תמיד אפשר להבחין בהן זוהרות ולעולם לא מרושלת.

5.    נימוס -  מנטאליות אירופאית, מתנהגות בנימוס ועדינות, מדברות בשקט, מתנהגות כנשים, לא צועקות או צורחות ורחוקות מכוחניות ופמיניזם, הכבוד למשפחה בראש מעיינה, להורי הבעל קוראים אמא ואבא ומתייחסות אליהם ביראת הכבוד, שקט נפשי זה מה שמחכה לגבר הנשוי לבחורה אוקראינית.

6.    אישה -  הבחורה הרוסיה רוצה להיות אישה ולהתנהג כזאת לצד בעלה, ככה חינכו אותה, לא מחפשת להחליף תפקידים רוצה רק להישאר אישה, יודעת להעניק לגבר שלה כל מה שאצלנו שכחו במאה השנים האחרונות, תגור היכן שתגור ותלך אחריך לאן שתלך.

7.    כסף - לא פזרניות ובזבזניות, מהיכן שהגיעו הן למדו שיש ערך לכסף, יודעות לחסוך למען המשפחה, למרות זאת הבחורה הרוסיה לא תזניח את עצמה ותראה מליון דולר בהרבה פחות כסף.

8.    אוכל - נכון לא בשלניות כמו אחיותיה הישראליות אך הרצון וההתמדה מחפים על מגרעות התפריט הרוסי ותשתדל ללמוד ולבשל מה הגבר שלה אוהב.

9.    גיור -  למענך היא תתגייר ותמיר את דתה, האישה הרוסיה מבינה שהיא חיה איתנו בארצנו וכולם כאן יהודים, תרצה להיות כמונו ולא להרגיש חריגה, היש נאמנות גדולה מזאת?

10.    שלום -  אין בטחונות בחיים כולנו יודעים ועליך לדעת שבשעת משבר זוגיות ביניכם היא תלך לדרכה, לא תיקח לך את הבית ולא את העסק, לא תעקל לך את החשבון ותרחיק אותך מהבית, חינכו אותן שמלחמות לא מנהלים במשפחה, נפרדים וזהו.

אתה לבטח שואל ותוהה, הכל נשמע טוב מדי, מושלם מדי!

נכון, אך אם נחזור 50 שנה אחורה תזכור שככה היו הבחורות של פעם, שהתמימות הייתה קיימת והכבוד לשלמות המשפחה הייתה בראש סולם העדיפויות.

לשמחתנו יש עדיין מקומות בעולם שם בעזרת משרד הכרויות תוכל להכיר בחורות שעדיין מחפשות את האושר.

בהצלחה!

הכותב הוא בעל חברת הכרויות כלות מאוקראינה המתמחה בהכרות עם בחורות מרוסיה ואוקראינה משלב ההכרות הראשונית עד להגעת האישה לארץ. אנחנו מפעילים שיטת הכרות יחודית ובלעדית הנקראת הכרות מהארץ ולזכותינו נזקפות מאות חתונות מוצלחות של גברים ישראלים עם נשים רוסיות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב