דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


נרתיק ה - Tradition מבית Nor?ve עבור אייפון 4 

מאת    [ 07/11/2010 ]

מילים במאמר: 412   [ נצפה 2265 פעמים ]

 

נרתיק ה – Tradition  מבית  Norêve עבור אייפון 4

 

אייפון 4 הוא ללא ספק מכשיר סלולארי פלוס, הפיצרים הייחודיים של ה iphone  מאפשרים חווית מולטימדיה מלאה וחווית סלולארית מושלמת. כל בעל אייפון דואג לשמור עליו מכול משמר מפני מכות, סריטות וחבלות אחרות. אך כשמדובר במכשיר כל כך יקר וכל כך חשוב, מומלץ להשתמש במגן עבורו. במאמר זה נכיר לכם את ה Tradition מבית Norêve – מגן עבור אייפון 4.

 

חברת Norêve הצרפתית הוציאה לאחרונה את דגם ה Tradition עבור ה  iphone 4. הדגם מתאפיין באיכות גבוהה ורמת גימור מרשימה. הנרתיק עשוי מעור אמיתי והתפירה וההדבקה שלו אכן עשויים לגימור מושלם. לטענת החברה, כל הנרתיקים מיוצרים ידנית ולכן גם זמן ההמתנה מיום ההזמנה הוא עד 20 יום באירופה. את הנרתיק ניתן למצוא במגוון רחב מאוד של צבעים כגון: אדום, כחול, בז', לבן, אפור , ורוד, חום, כתום, ירוק זית וסגול בהיר. כמו כן ניתן למצוא גם צבעים מיוחדים וייחודיים שישדרגו את ה iphone שלכם כמו ערמוני, שנהב, זהב פלטינה, עץ שחור ועוד.

 

הנרתיק מגיע עם תופסן לחגורה שדורש הרכבה קלה. כשנאמר הרכבה קלה הכוונה היא להברגה של בורג אחד בגב הכיסוי. לערכה מצורף מברג לשם כך. אם אינם מעוניינים להרכיב את התופסן ניתן להשאיר את ה"כפתור" בגב הכיסוי במקומו. כאשר מכניסים אייפון תוך הכיסוי ניתן להרגיש בקושי קל, המידה של הכיסוי מושלמת וה iphone נכנס בדיוק ולא זז בתוך הכיסוי. הנרתיק הוא נרתיק כפול, כלומר נרתיק המגן על ה iphone מאחור המחובר בתחתיתו לחלק השני שנסגר כמו פומית ומתהדק בעזרת קליפס לראש המכשיר כדי לסגור את הכיסוי.

 

המראה של מגן אייפון Tradition יוקרתי מאוד, הוא נעים למגע (עור אמיתי) ונוח להחזקה. הפתחים בכיסוי מאפשרים גישה מלאה לכול הכפתורים ולהטענה כמו גם לחיבור למחשב כמובן. בגב הכיסוי ישנו פתח למצלמה כך שאין צורך להסיר את הכיסוי כאשר רוצים להשתמש במצלמה של אייפון לצלם תמונות או סרטונים. מכיוון שהנרתיק נפתח ישנה גישה מלאה למסך ה iphone.

 

החיסרון הפוטנציאלי היחיד של מגן אייפון זה הוא אופן סגירתו. מכיוון שמדובר במעיין כפתור "קליק" הנלחץ אל ראש ה אייפון ישנו חשש שעם הזמן המנגנון הפשוט הזה יחלש והמגן עלול לאבד את יכולת הסגירה שלו. למרות זאת בהחלט יש לציין שהסגירה והפתיחה של מגן אייפון זה עם יד אחת היא פשוטה ונוחה מאוד.

 

מגן אייפון Tradition הוא בהחלט מן היוקרתיים והנוחים במגיני ה iphone. התחושה הכללית היא של מוצר איכותי ובעל גימור גבוה. בהחלט מומלץ מאוד למרות מחירו גם לשימוש אישי וגם כמתנה.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב