דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כרטיסי קולנוע 

מאת    [ 07/11/2010 ]

מילים במאמר: 485   [ נצפה 3215 פעמים ]

למרות תופעת ההורדות הפיראטיות ברשת האינטרנט, נראה כי אנשים רבים ממשיכים לרכוש כרטיסי קולנוע ומעדיפים לצפות מידי פעם בסרטים באולם הקולנוע הקרוב לביתם מאשר מול המחשב. לאחרונה אנחנו עדים ליציבות בכמות רוכשי הכרטיסים, שמבינים כי אין תחלופה לצפייה בסרט באולם קולנוע.

למה שנעדיף לצפות בסרטים בבתי קולנוע?

אנשים רבים מעלים התנגדות לרכישת כרטיסי הקולנוע בתשלום ולא מבינים מדוע עליהם לשלם כסף על שירות שהם יכולים לקבל בחינם בנוחיות ביתם. חשוב להבין כי עולם ההורדות הפיראטיות אינו חוקי ולכן כל מי שלוקח בכך חלק - גם אם מדובר רק בהורדת הסרט ובצפייתו - מפר זכויות יוצרים ובכך גם עובר על החוק.

בנוסף לכך, רכישת כרטיסי קולנוע עולה בפרמטרים רבים על הצפייה בסרטים בבית, משום שהיא מאפשרת ללקוח לצפות בסרט בסמוך ליציאתו לאקרנים וליהנות מחוויה נעימה שכוללת יציאה מהבית, התרווחות באולם קולנוע ממוזג, אכילת פופקורן והחשוב מכל- הנאה מאיכויות סאונד וצפייה שאין שני להן.

גם היום כרטיסי קולנוע מבוקשים ביותר

אנשים רבים הפכו את הצפייה בסרטים לבילוי שבועי, והם משתמשים בסרטים כתירוץ נהדר להתרעננות נחוצה וליציאה מהבית. רבים מהם אף היטיבו ורכשו מנוי לקולנוע, שמאפשר להם לצפות בסרטים רבים ובמחיר מיוחד, נמוך מעלות רכישת כרטיס קולנוע יחיד.

כרטיסי קולנוע הפכו באחרונה להיות אטרקטיביים במיוחד, בזכות טכנולוגיית התלת מימד וסרטים חדשים כמו 'אוואטר', שמאפשרים לקהל הצופים ליהנות מחוויה אינטראקטיבית שלא ניתן לשחזר באמצעות הצפייה בסרט בבית. יותר ויותר סרטים יוצאים לאקרנים בפורמט התלת מימד, שמקנה ערך מוסף למבקרים בקולנוע ומגביר את מידת סיפוקם מהסרט.

שדרוגים בבתי הקולנוע

כדי להעלות את שביעות רצונם של הלקוחות, ניתן כיום להזמין כרטיסי קולנוע באינטרנט כך שתוכלו לבחור מראש מקומות נוחים, שיהיו שמורים עבורכם מבעוד מועד בבית הקולנוע הנבחר. בנוסף לכך, לאחרונה אנחנו עדים לבניית בתי קולנוע נוספים, כדי שבכל עיר תהיה גישה נוחה לבית קולנוע מקומי ולסרטים רבי מכר.

בתי קולנוע תמיד יהיו ממוזגים ונעימים, תוגש בהם שתייה קלה ואוכל טעים. בשנים האחרונות השתפרה משמעותית גם הלוגיסטיקה באולמות עצמם, כך שלכל לקוח תהיה עמדה מסודרת ונוחה עבור השתייה והאוכל שרכש.

ויש רשת בתי קולנוע שנותנת יותר

רשת בתי קולנוע לב מאפשרת הזמנת כרטיסי קולנוע באינטרנט כדי להקל על לקוחותיה. כל שתצטרכו לעשות כדי לממש את ההזמנה הוא לגשת לקופות האולם ביום ההקרנה ולאסוף את הכרטיסים. בבית הקולנוע תוכלו ליהנות מהסרטים הפופולאריים ביותר שזה עתה יצאו לאקרנים, מהקרנות בכורה ולעתים אפילו מהקרנות טרום בכורה לפני כולם.

רכישת כרטיסי קולנוע תקנה לכם חוויה שירותית נעימה, אולם ממוזג ונשנושי אוכל במחירים מיוחדים. בנוסף לכך, באפשרותכם לרכוש מנוי לקולנוע לב כדי שתוכלו ליהנות מסדרה של סרטים במחיר מיוחד. רשת בתי קולנוע לב עושה מאמצים מיוחדים כדי להבטיח את סיפוקם של כל לקוחותיה וגורמת להם לבחור שוב ושוב בבית הקולנוע ולא בצפייה הביתית.

רק כרטיסי קולנוע – כי אין שום תחליף למסך הגדול

במידה ואתם מעוניינים לצפות שוב בסרט אהוב בנוחיות בסלון הפרטי שלכם, אתם מוזמנים לשכור קלטת די.וי.די ולהעביר ערב נעים בבית. לעומת זאת, אם אתם רוצים בילוי נחמד ומסרט שובר קופות שזה עתה יצא לאקרנים, רכשו כרטיסי קולנוע במהרה, על מנת שתוכלו להבטיח לעצמכם ערב נעים וצפייה בסרט איכותי.

מאמר פורסם באדיבות רשת בתי קולנוע לב - בית שני לכל מי שהתשוקה שלו היא לקולנוע אמיתי.עכשיו בקולנוע לב המדריך למהפכה ,תמרה דרו,בדרכה


 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב