דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מדוע כדאי לעשות מנוי לקולנוע 

מאת    [ 07/11/2010 ]

מילים במאמר: 480   [ נצפה 3034 פעמים ]

כל תחביב שאהוב עליכם הוא דבר שאתם נוהגים בעצם לעשות לעיתים קרובות. לכן הגיוני שאם אתם אוהבים ללכת לקולנוע - תעשו מנוי לקולנוע. מדוע? גם מי שנוסע בתחבורה ציבורית, לצורך העניין, קונה בדרך כלל כרטיסיה או 'חופשי חודשי' ולא משלם על כל נסיעה בנפרד. המנוי עובד באותה צורה.

מנוי לקולנוע - למי זה מתאים?

כל מי שאוהב סרטים ייהנה וינצל כמו שצריך מנוי כזה. ובכל זאת, יש מי שחושש לעשות מנוי כדי לא להתחייב לדבר שאולי לא ינצלו. אך דווקא מנוי הוא זה שיגרום לכם לרצות לצאת. בכל פעם שסרט חדש בסגנון שאתם אוהבים יצא לאקרנים - זו תהיה סיבה ליציאה.

מדוע לעשות מנוי לקולנוע?

כידוע, בכל דבר יש הבדל במחיר, אם נקנה אותו בכמות בודדת או בכמות גדולה וזו הסיבה המרכזית שכדאי לעשות מנוי לקולנוע. בכל פעם שאתם צופים בסרט על המסך הגדול תשלמו כמעט 40 שקלים. 45 שקלים תשלמו עבור סרט בתלת מימד ואם אתם רוכשים כרטיסי קולנוע באינטרנט - תשלמו כנראה על כל כרטיס גם עמלה של כמה שקלים נוספים.

כלומר, אם אינכם זכאים להנחות שונות (חיילים, צבא קבע, עובדי מדינה וכיוצא בזה), מנוי מוזיל את המחיר של כרטיסי קולנוע בצורה משמעותית; ברכישת מנוי, המחיר יורד בכמעט עשרה שקלים לכרטיס וככל שהמנוי מכיל כמות גדולה יותר של סרטים- ההנחה גדולה יותר.

מחפשים מתנה מקורית? לכו על מנוי לקולנוע

רעיון נוסף ומדליק הוא מנוי לקולנוע כמתנה למי שאוהב סרטים. נמאס לפעמים להביא או לקבל את המתנות הטריויאליות והמשעממות לימי הולדת: זר פרחים, חולצה, שרשרת ודומיהם. חובבי הסרטים למיניהם ישמחו לקבל מנוי כמתנה ומתנתכם תהיה ודאי המתנה המקורית והשימושית ביותר שהם יקבלו.

מנוי לקולנוע - כי אין יותר פשוט מזה

כשאתם רוצים לצאת לסרט אתם יכולים לעשות זאת בכמה דרכים: אפשר לגשת ספונטנית לבית הקולנוע ולקוות שנשארו כרטיסים; אפשר להזמין כרטיסים באינטרנט ולשלם עמלה ואפשר לנצל את המנוי, בלי כאב ראש ובלי עמלות. הכי פשוט.

בנוסף, מנוי לקולנוע מכיל גם הרבה פעמים הטבות שונות כמו שתייה ופופקורן במזנון בית הקולנוע, הטבות למחזיקי כרטיס אשראי מסוים, בונוסים בימי הולדת ועוד הפתעות. כרטיסים לקולנוע אתם קונים, נכון? ואם כבר קולנוע, אז פופקורן חייב להיות חלק מהמסורת? המנוי חוסך לכם בעלות הכרטיס, לפעמים גם בכיבוד ועוד נותן לכם פינוקים.

אל תיכנסו לסרטים

המנוי הוא בעל תוקף של שנה ולפעמים, לאורך השנה הזו, יש רצף זמן מסוים בו לא תשתמשו במנוי. אז מה עושים במקרה כזה? או שמקפיאים את המנוי (מינימום חודשיים, מקסימום חצי שנה) או שמוכרים אותו. גם את שני אלו ניתן לעשות בקלות דרך האינטרנט. בנוסף, תוכלו דרך האינטרנט גם לבדוק מה היתרה שלכם ואפילו לטעון את המנוי מחדש.

אז מנוי לקולנוע זה דבר משתלם?

כן. מנוי לקולנוע הוא חוויה מהסרטים, תרתי משמע. נכון שיש לו תוקף מסוים, כמו הרבה דברים בחיים, אך אם בתי קולנוע הם מהמקומות שאתם נהנים לבלות בהם, אין סיבה שלא תנצלו את המנוי עד תומו, תיהנו ממנו כמה שאפשר ואפילו תחזרו לקנות מנוי נוסף אחר כך, ואולי אפילו בהיקף גדול יותר מקודמו. זה הזמן להתרגש, לבכות ולצחוק מול המסך הגדול.

מאמר פורסם באדיבות רשת בתי קולנוע לב - בית שני לכל מי שהתשוקה שלו היא לקולנוע אמיתי.עכשיו בקולנוע לב גינסבורג,תמרה דרו,בדרכה




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב