דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


לימודי עיצוב - מסלולי לימוד 

מאת    [ 07/11/2010 ]

מילים במאמר: 508   [ נצפה 2648 פעמים ]

לימודי עיצוב יאפשרו לכם להתמחות באחד מתחומי העיצוב הסובבים את חיינו: עיצוב גרפי, לימודי עיצוב אופנה, עיצוב פנים, עיצוב אירועים ועוד רבים אחרים. העיצוב הוא חלק משמעותי בחיינו, גם אם אנחנו לא תמיד שמים לב לכך. אז אם אתם בעלי מוח יצירתי ורוצים ללמוד עיצוב, הבאנו בפניכם מידע שכדאי שתכירו.

מהו עיצוב?

לתחום העיצוב היבטים שונים. אנחנו רואים אותו מאות פעמים ביום, לעתים בלי לשים לב. כל הפרטים שאנחנו משתמשים בהם הם תוצר של עיצוב, שהושקעו בו הרבה מאוד מחשבה ותכנון. כל פריט שאנחנו מחזיקים בבית ומשתמשים ביום יום - מטלוויזיה, דרך טלפון ונעליים ועד הארנק - כולם פרי יצירתו של מעצב מקצועי.

תחום העיצוב מקבל בשנים האחרונות הכרה נוספת לחשיבותו, שמאז ומתמיד הייתה ידועה. כיום, כל החברות שמייצרות מוצרים כלשהם לקהל הרחב נעזרת במעצב, לעתים אפילו בצוות מעצבים שעובדים יחד. לכן, לימודי עיצוב מהווים אפשרות נפלאה לקריירה מוצלחת.

לימודי עיצוב גרפיים - לגלות את הפוטושופ

אחד הנושאים הנפוצים ביותר מבין נושאי העיצוב הוא העיצוב הגרפי. זהו למעשה עיצוב בעזרת המחשב, החל מכרטיסי ביקור, דרך עיצוב אתרי אינטרנט וכלה בכרזות ענק. לימודי עיצוב גרפי כוללים היכרות של התוכנות המובילות כיום בתחום וביניהן המוכרת, הפופולארית והיעילה מכולן - הפוטושופ.

משכם של לימודי עיצוב גרפי בבתי הספר השונים נע בין תשעה חודשים לשנתיים. הלימודים כוללים התנסות אישית של התלמידים בתוכנות השונות, מה שהופך את הלימוד ליעיל ומהנה יותר. בוגרי לימודי עיצוב אלו יוצאים לשוק העבודה כשיש בידיהם ניסיון וגם תיק עבודות, אותו יצרו במהלך הלימודים.

לימודי עיצוב אופנה - הדרך להצלחה לא פשוטה

בעבר, מעצבים שהיו רוצים להיות חלק מעולם האופנה הישראלי היו צריכים לבחור אחת משתי דרכים: הראשונה - ללמוד בקורס עיצוב אופנה, שמלמד את המעצבים מה שהם צריכים לדעת כדי להשתלב בתעשייה המקומית באחת מחברות האופנה.

הדרך השנייה הייתה לנסות להיכנס לשוק האופנה בכוחות עצמם, ללא לימודי עיצוב. מעצבים היו צריכים להזמין לעצמם את הבדים, לעצב, לשווק, ובעצם להיות מעורבים בכל שלב של ייצור המוצר. ומדובר בדרך לא קלה.

לימודי עיצוב עכשוויים מכניסים אותך לעולם האופנה בגדול

בעבר, בוגרי לימודי עיצוב אופנה שהתקבלו לחברות גדולות, היו מתקשים להביע את עצמם, משום שכמות העבודות הייתה (ועודנה) רבה והחברה משיקה קולקציה מוגבלת. רק מעצבים מנוסים ונחשבים היו יכולים להשפיע בצורה משמעותית. כיום, הקורסים השונים משלבים את מיומנויות העיצוב יחד עם עידוד הביטוי העצמי של התלמידים, שמנסה לגרום להם לעצב בגדים בעצמם.

לימודי עיצוב פנים בפריסה ארצית

לימודי עיצוב פנים צברו גם הם תאוצה בשנים האחרונות. מוסדות רבים מציעים לימודים במסלולים של בין שנה לשנתיים, וכוללים לימודים מעשיים ולא רק תיאורטיים, כמו שרטוט מבנים או שימוש בתוכנות המסייעות לאדריכלים. התלמידים לומדים את כל ההיבטים השונים של האדריכלות דרך ביקורת המורים.

לימודי עיצוב אירועים - לעצב את האירוע המושלם

מי מאיתנו לא רוצה שהאירוע שלו יהיה מושלם? מה שמשדרג כל אירוע הוא עיצוב מושקע. קיימים כיום קורסים לעיצוב אירועים, שילמדו אתכם להפוך כל אירוע לחגיגה. בתור מעצב, עליך לדעת כל פרט בהפקת האירוע, לכן הקורס כולל הכרה של כל פרט, החל ממערכת ההגברה ועד עיצוב התאורה. ובשורה התחתונה - אם אתם מחפשים קריירה מאתגרת ומהנה, לימודי עיצוב הם דרך לחיים מלאי צבע.

אתר קורסים - אינדקס הקורסים הגדול במדינה




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב