דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ביטוח משכנתא לזוג הצעיר 

מאת    [ 07/11/2010 ]

מילים במאמר: 413   [ נצפה 2336 פעמים ]


על רקע שוק הנדל”ן בישראל עולה נושא הזוגות הצעירים ומצוקת הדיור. אין ספק כי להיות זוג צעיר בישראל, במעמד ביניים וללא עזרה משמעותית מההורים היא אחת הפוזיציות הקשות ביותר להיות בה. בנוסף לדאגות הרגילות של החיים המשותפים, נוספת דאגה לדיור וקורת גג, דאגה מוחשית מעין כמוה.
בנוסף, רק לאחרונה פורסם כי קבלני בניין לא מנפיקים יותר דירות שלושה חדרים, מה שמקשה על רכישת דירה עוד יותר. נוצר מצב אם כן, שבמידה וזוג צעיר אכן רוצה לרכוש דירה, הוא חייב לקחת משכנתא ארוכת שנים ובעקבות זאת, ביטוח משכנתא לאורך זמן.

ביטוח משכנתא – קחו את הזמן

העצה הראשונה לזוג הצעיר בנוגע לרכישת ביטוח משכנתא הוא: קחו את הזמן. סביר להניח כי הבנק למשכנתאות יציע לכם פוליסת ביטוח משכנתא משלו, חברות הביטוח הישיר יבטיחו לכם שאצלם הכי טוב וסוכן הביטוח "ידאג" לכם היטב, אתם לא צריכים לעשות כלום.
אז זהו, שלא. ביטוח משכנתא אינו ביטוח קבוע והוא מורכב משני ביטוחים נפרדים: ביטוח חיים וביטוח דירה. הפיצול הזה יוצר מורכבות שיש לתת עליה את הדעת על מנת לצאת עם הביטוח המושלם. זוג צעיר חייב להבין כי משכנתא ארוכת טווח היא גם ביטוח משכנתא במקביל ולכן עליכם לעצור שנייה ולבדוק היטב את הפוליסות המוצעות לכם.
ביטוח משכנתא – ביטוח חיים
ביטוח חיים בתוך ביטוח משכנתא הוא יתרון לזוג הצעיר. בגלל הגיל והמצב הבריאותי שסביר להניח שיהיה טוב, הסכום החודשי אותו תצטרכו לשלם יהיה נמוך. זו הזדמנות מצויינת להשחיל כמה הרחבות מועילות כמו סעיף אובדן כושר עבודה ותאונות. בצורה כזו תרגישו שאתם מכוסים לחלוטין וחלילה, במקרה של פגיעה, הבית יישאר בידיכם בכל מקרה. חשוב גם לנצל את ביטוח החיים לחיסכון קטן אשר יוחזר לכם בתום תשלומי המשכנתא.

ביטוח משכנתא – ביטוח דירה

ביטוח דירה בתוך ביטוח משכנתא הוא קצת יותר מורכב וראוי להתעמק בו יותר. כעיקרון, את גובה הפוליסה והכיסוי קובע שמאי מוסמך. יש כאן פרדוקס מסוים שכן אתם שואפים לכיסוי מרבי במקרה ותצטרכו, אך שואפים גם לשלם כמה שפחות בכל חודש. עליכם לבצע את השיקולים הנכונים ולפעול לפיהם.
בנוסף, ביטוח דירה הוא גם הדמנות להרחבה משמעותית ממתוקף היותכם זוג צעיר, למשל, שירות תיקונים ואינסטלציה. סביר להניח שבתור זוג צעיר, שניכם עובדים ועסוקים בקריירה שלכם, נצלו את ההזדמנות להוריד מעצכם את עול התיקונים והשיפוצים.
ביטוח משכנתא לזוג צעיר הוא האטרקטיבי ביותר ומכיל הזדמנויות טובות לתשלום לא גבוה אך כיסוי מלא ושלם. התייעצו עם מספר מומחים וקראו את פוליסת הביטוח לעומק. נכון, השמחה הכרוכה ברכישת בית היא גדולה, אולם מחשבה נוספת תחסוך לכם מאות שקלים מיותרים ותדאג כי הבית שלכם, תמיד יהיה שלכם.

הכשרה ביטוח מספקת קשת רחבה ומגוונת של פתרונות ביטוח בתחום האלמנטרי (ביטוחי רכב, ביטוחי דירה, ביטוחי עסק ועוד), חיים, חסכון (best invest) ובריאות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב