דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קניית מחשב נייד 

מאת    [ 06/11/2010 ]

מילים במאמר: 421   [ נצפה 2719 פעמים ]

קניית מחשב נייד

מחשב נייד הוא למעשה המשרד הנייד. מחשב נייד הוא מחשב אישי קטן ונייד ומשקלו מועט, מחשב נייד בימינו מגיע במגוון מידות ומשקלים. מקור המתח של מחשבים ניידים הוא בדרך כלל סוללה נטענת דבר המבליט את הניידות שבו.

ככל שתהיו מרוחקים ממקור מתח כדאי לבחור מחשב בעל משך פעולת סוללה ארוך יותר. מחשב נייד קונה אדם אשר רוצה להיות נייד בארץ ובחו"ל, התאימו את הגודל והמשקל למידת הניידות הרצויה, ככל שתרבו לנוע ממקום למקום עם המחשב הנייד תצטרכו מחשב קומפקטי וקל ככל האפשר מחשבים ניידים מסוגלים לבצע משימות רבות שגם מחשבים נייחים מבצעים, למרות שבדרך כלל מחשב נייח יהיה בעל כוח ביצועי רב יותר. ביצועי מחשב הנייד יהיו לרוב נמוכים יותר מזה של המחשב הנייח. יש חלקים הקיימים אך ורק במחשב נייד ואינם קיימים כלל במחשב נייח, לעומת זאת יש מחשבים ניידים המכילים רכיבים דומים לאלו הנמצאים במחשבים הנייחים אך קטנים וקלים יותר ומפיקים את מרב הביצועים.

ההבדל היחסי בביצועים בין מחשבים ניידים כבדים ומחשבים נייחים, קטן עם הזמן שכן כל העת מפותחות טכנולוגיות חדשות המנסות לשדרג את ביצועי המחשבים הניידים הכבדים. מחשבים ניידים עולים בדרך כלל הרבה יותר ממחשבים נייחים בעלי מפרט דומה. אך הם כל הזמן יורדים, ביצועיהם השתפרו, והנייד הקומפקטי והאלגנטי נהפך לאלטרנטיבה מושכת למחשב האישי המגושם. יותר ויותר משתמשים זונחים את המחשב האישי למען התכונות הנחשקות של מחשב הנייד. אחד החסרונות במחשב נייד הוא המסך קטן והתצוגה הקטנה, פחות נוח להסתכל ולצפות הרבה זמן זה מעייף את העיניים וקשה לעבוד עליו כמה שעות ברצף לעומת המחשב הנייח שעליו אפשר לעבוד שעות ובנוחיות רבה. אחד הלבטים העיקריים של מרבית הצרכנים הוא האם כדאי לקנות מחשב נייד קומפקטי ונח או להישאר עם המחשב השולחני הרגיל והמוכר. מדי יום יוצאים עשרות דגמים חדשים על ידי חברות מחשבים וקשה לעקוב אחרי השינויים המהירים.

אם מחליטים לקנות מחשב נייד וליהנות ממחשוב חופשי ונטול כבלים, חשוב להבין לשם מה צריך מחשב נייד, אם מתכננים לשאת את המחשב לכל מקום או שזקוקים למחשב שרק כדי שיחליף או יגבה את המחשב הנייח. רבים האנשים הרוצים לקנות מחשב נייד ומוצאים את עצמם טובעים בכמות גדולה מאוד של מחשבים ניידים המציפים את שוק המחשבים הניידים בישראל, לכן לפני רכישת מחשב נייד כדאי להתייעץ עם בעל מקצוע כדאי לקרוא מדריכי קניה בהם מפרטים וסקירות או להתייעץ עם מי שכבר משתמש במחשב נייד. מחשב נייד חובה לקנות מחברה מוכרת בעלת שם עולמי שיש אופציה לאחריות מורחבת. מחשב נייד בעיקר מתאים לאנשי עסקים, לסטודנטים אשר מעוניינים להיות ניידים, לאלו אשר מרבים בנסיעות בתחבורה ציבורית ויכולים לנצל את זמנם הפנוי בנסיעות לעבודה או לימודים ועוד. אין ספק שבמקרה כזה המחשב יכול לחסוך שעות עבודה לאחר ההגעה הביתה.

דנה יושב




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב